Divizia de Events & Experiential a Golin România a fost recunoscută la nivel internațional în cadrul celei de-a 15-a ediții a Eventex Awards, cel mai prestigios festival global dedicat industriei de events & experience marketing. Campania Testat e hot, realizată pentru MedLife, a obținut cinci distincții importante, consolidând poziția Golin de expert în marketingul experiențial.
Campania a fost premiată cu aur în categoriile Interactive Outdoor Experience, Cause Event și Brand Experience, și cu argint în categoriile Brand Engagement Event și Positive Change Event.
„Recunoașterile internaționale de la Eventex sunt o confirmare valoroasă a modului în care am dezvoltat divizia noastră de Events & Experiential. Aceste premii reflectă capacitatea echipei de a crea experiențe memorabile și de a îmbina soluții creative, competențe de creație și BTL într-un mod relevant atât pentru branduri, cât și pentru public”, a spus Roxana-Elena Ștefan, Head Of Clients Events&Experiential Division, Golin România.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Testat e Hot a marcat o premieră în Europa Centrală și de Sud-Est, fiind prima inițiativă de conștientizare a bolilor cu transmitere sexuală desfășurată în cadrul unui festival. Campania a inițiat o discuție despre sănătatea sexuală, într-un context cultural apropiat de publicul tânăr și a abordat un subiect adesea considerat tabu – prevenția BTS. MedLife a creat un spațiu prietenos și accesibil, printr-un centru mobil de testare, unde sute de participanți au beneficiat de testare gratuită chiar pe durata festivalului.
„Suntem onorați de recunoașterea internațională pe care campania Testat e Hot a primit-o în cadrul Eventex Awards. Aceste premii reflectă angajamentul nostru constant de a aduce în prim-plan teme legate de sănătate, esențiale pentru publicul tânăr, prin mijloace creative și accesibile. Alături de partenerii noștri de la Golin, am reușit să transformăm un subiect sensibil – prevenția bolilor cu transmitere sexuală – într-o conversație deschisă, relevantă și bine ancorată în realitatea generației tinere. Ne bucurăm că acest demers a avut un impact real și că a fost validat la cel mai înalt nivel al industriei globale de evenimente și marketing experiențial”, a declarat Ina Bădărău-Ilie, Head of PR, MedLife Group.
Fondată în 2009 pentru a celebra creativitatea, inovația și eficiența, Eventex Awards este astăzi cea mai prestigioasă distincție din lumea evenimentelor și a marketingului experiențial. În fiecare an, competiția evidențiază cele mai bune agenții, evenimente, tehnologii și locații din industria evenimentelor.
Echipele implicate în campanie:
Echipa MedLife: Ina Bădărău-Ilie, Monica de Romeo, Alexandru Stanciu, Florentina Grosu, Ilinca Marin, Irina Nazat, Diana Ionașcu, Costin Martin, Mihnea Brașoveanu.
Echipa Golin: Roxana-Elena Ștefan, Andrei Bașa, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Ioana Munteanu, Andrei Popa, Elena Manolache, Ruxandra Simion, Sabina Iancu, Roxana Glonț, Cristina Stroiu, Maria Pop, Roxana Bleoajă.
Despre Golin România
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.