- Compania are în plan să deschidă un sediu în București și un depozit, pentru care va angaja circa 250 de persoane și care va deservi România și alte țări din CEE, în 2025, când va deveni operațional
- Comercianți locali vor fi integrați pe platforma Trendyol până la finalul acestui an
Trendyol, platformă lider de comerț electronic, anunță astăzi planurile de a deschide un sediu în București, dar și un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenționează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat rapid cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole vândute.
Trendyol oferă săptămânal o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești bine-cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse și Calvin Klein, dar și cea mai bine vândută colecție Trendyol, care este, de asemenea, comercializată pe platforme partenere în peste 100 de țări din întreaga lume.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group a declarat: ”Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta Trendyol pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate.”
Trendyol finalizează și cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. Această strategie și agendă cuprinzătoare privind sustenabilitatea stă la baza activităților Trendyol de producție sustenabilă, protecție a drepturilor omului, reducere a emisiilor de dioxid de carbon, ambalare responsabilă și gestionarea deșeurilor, precum și a inițiativelor care promovează diversitatea, echitatea și incluziunea, egalitatea de șanse a femeilor și formarea digitală în zonele izolate din Turcia. Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.
Despre Trendyol:
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250 000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.