vineri, 27 iunie, 2025

Laura Chiriță: Eleganță și inovație în designul vestimentar românesc

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Laura Chiriță a învățat tainele croitoriei de la bunica ei. În liceu a început să realizeze rochii handmade pentru prietenele ei, iar în facultate avea deja formată o clientelă solidă. Creațiile ei au ajuns la începutul acestui an la prestigiosul eveniment New York Fashion Week, unde Laura a fost prezentă cu o superbă colecție de rochii de mireasă.

Într-o lume a modei în continuă evoluție, Laura Chiriță se remarcă prin talentul său excepțional și prin viziunea unică pe care o aduce în creațiile sale. Fondatoarea brandurilor Kirriza și Krz, Laura Chiriță a reușit să cucerească inimile iubitorilor de modă din România și din străinătate, redefinind standardele de eleganță și rafinament.

Anul acesta, printre numele care au adus inovație și strălucire la New York Fashion Week s-a numărat și o prezență românească de excepție, Laura Chiriță, o creatoare de modă din Timișoara.

„La NYFW am fost invitată (după prima participare din februarie) din nou în septembrie, însă sunt prinsă anul acesta cu câteva proiecte mari, care mă vor ține în atelier, făcând magie pe plan local. Însă anul viitor voi merge cu siguranță din nou! Ori cu o colecție Bridal/de Zâne KIRIZZA, ori cu o colecție nouă KRZ, voi simți eu la momentul potrivit ce îmi doresc să prezint. Dar oricare brand/colecție ar fi, da, acolo își fa face debutul cu siguranță, în magical New York”, a mărturisit Laura Chiriță.

Laura a studiat design vestimentar la Facultatea de Arte și Design a Universității de Vest Timișoara și Relații Publice la aceeași universitate. Însă aplecarea ei spre design s-a fundamentat în primii ani de școală, la Waldorf, unde curricula era concentrată pe arte, muzică și dezvoltare personală.

În liceu a început să realizeze rochii handmade. Iar în facultate avea deja o clientelă formată pentru creațiile ei. Prima colecție de modă a creat-o înainte de absolvirea facultății.După obținerea diplomei de master în Design Vestimentar, Laura Chiriță a pus bazele propriei sale companii de modă. După șapte ani de activitate, la începutul anului 2022, Laura Chiriță și-a transformat brandul în KIRIZZA și KRZ.

Kirriza: arta de a purta povești

Kirriza este brandul prin care Laura Chiriță îmbină tradiția cu modernitatea, creând piese vestimentare care spun povești.

„Fiecare colecție pe care o lansez reflectă o atenție deosebită la detalii și pasiunea mea profundă pentru croitorie, moștenită de la bunica mea. Mă simt inspirată de cultura românească, dar și de tendințele internaționale. Și încerc să aduc un suflu nou în garderoba oricărei femei care apreciază rafinamentul și originalitatea”, a declarat Laura Chiriță.

Piesele Kirriza sunt cunoscute pentru materialele de înaltă calitate și pentru designul inovator, care transformă orice ținută într-o declarație de stil. Fie că este vorba de rochii elegante, costume de seară sau ținute casual, fiecare articol vestimentar poartă amprenta distinctivă a creatoarei.

Krz: eleganță minimalistă pentru femeia modernă

Sub brandul Krz, Laura Chiriță explorează o estetică minimalistă, destinată femeii moderne, care apreciază simplitatea și eleganța. Krz se remarcă prin linii curate, croieli precise și o paletă de culori neutre, care pun în valoare frumusețea naturală și personalitatea fiecărei purtătoare.

„Fiecare colecție Krz este o explorare a celor mai versatile obiecte vestimentare, care pot fi integrate cu ușurință în diverse contexte, de la birou la evenimente speciale. Cu un accent pe confort și funcționalitate, Krz oferă soluții vestimentare perfecte pentru femeile care își doresc să fie elegante fără efort”, explică Laura Chiriță.

În aceste luni, Laura pregătește noua ei colecție și ne-a dezvăluit o parte din surprizele pe care le are pentru noi.

„În perioada aceasta lucrez foarte intens la o nouă colecție, pentru brandul urban KRZ by Kirizza. Va fi o colecție de vară, foarte diferită de articolele de până acum, dar tot în identitatea brandului KRZ. E o colecție sustenabilă, cu mixuri poate neașteptate de printuri, făcută din materiale din colecții mai vechi, existente deja la mine în atelier. Colecția se numește MultiME și, ne reprezintă pe noi, așa cum suntem noi, un mix cultural și de identități, care ne face unici și plini de culoare. Colecția va apărea în maximum două săptămâni pe kirizza.com (sfărșitul lunii iunie). Iar ca mică mare surpriză, odată cu noua colecție MultiME va apărea pe site și o completare a colecției de vară 2nd Lemonade, care e exact cum îi spune numele: plină de lămâi. Sunt piese pe care le-am simțit într-un mod foarte natural că vor să prindă viață și să facă parte din portofoliul meu de produse pentru clientele mele badass, dar totuși foarte feminine”, ne-a dezvăluit Laura Chiriță.

Iar noile ei creații sunt mai mult decât articole vestimentare, sunt o declarație despre unicitatea fiecăruia dintre noi.

„Mesajul pe care îmi doresc să-l transmit cu noua colecție, MultiME este faptul că e cel mai cool să fim noi, așa cum suntem. Să ne iubim amestecul de identitate care ne face unici. De unde provenim, ce mix de cultură simțim în noi, tot ce am trăit și acumulat. Și toate astea să le expunem la exterior, cu mult curaj. Cu toții suntem o multitudine de caracteristici amestecate, care poate nu ne provoacă mereu mândrie. Dar colecția această e ca o invitație la acceptare.”

Povestea din spatele succesului

Laura Chiriță și-a început cariera în modă cu o viziune clară și cu dorința de a aduce ceva nou în peisajul vestimentar. Cu studii aprofundate în design vestimentar și o experiență vastă acumulată de-a lungul anilor, ea a reușit să construiască două branduri de succes, care reflectă nu doar talentul său, ci și o profundă înțelegere a nevoilor și dorințelor femeilor contemporane.

Dedicată inovării și excelenței, Laura Chiriță continuă să inspire prin fiecare colecție lansată, transformând fiecare piesă vestimentară într-o adevărată operă de artă. Colaborările cu artiști locali și implicarea activă în proiecte de sustenabilitate demonstrează angajamentul său față de comunitate și față de un viitor mai bun pentru industria modei.

Laura Chiriță, prin brandurile Kirriza și Krz, redefinește eleganța și rafinamentul în modă, oferind femeilor posibilitatea de a se exprima liber și de a se simți cu adevărat speciale. Cu o combinație perfectă de tradiție și modernitate, piesele create de ea sunt nu doar articole vestimentare, ci și expresii ale unei viziuni artistice unice.

Pentru cei care își doresc să experimenteze adevărata magie a designului vestimentar românesc, Kirriza și Krz sunt destinațiile ideale. Descoperiți colecțiile semnate de Laura Chiriță și lăsați-vă inspirați de frumusețea și eleganța fiecărei piese!

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

eLog intră pe piața din România cu un nou spațiu de depozitare și birouri în CTPark Bucharest North

CTP consolidează hub-ul logistic din București cu un nou client internațional în sectorul ambalajelor pentru retail CTP, cel...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor