vineri, 27 iunie, 2025

De ce să alegi mobila la comandă pentru office

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Sistemul hibrid de lucru, un ”favor” pe care angajatorii îl făceau unor categorii de angajați până prin 2019, s-a transformat după pandemie în normalitate: companiile au constatat că eficiența nu scade iar nivelul de satisfacție al angajaților care muncesc chiar și parțial din confortul propriei locuințe a crescut. Sub influența acestor factori, trendurile în materie de design interior s-au modificat foarte mult iar anul 2024 a adus cu sine schimbări destul de importante, schimbări ce reflectă nevoia de confort și funcționalitate atât acasă, cât și la birou. Cu alte cuvinte, angajații sunt atrași de spații office care amintesc de confortul și intimitatea propriei locuințe, de un spațiu cu atmosferă relaxată de cafenea mai degrabă decât de birourile rigide și reci.

Există mai multe lucruri pe care o companie le poate face pentru a crea spații de birouri elegante și intime care să ”vorbească” pe limba angajaților dar care să păstreze un look profesional: vopsirea pereților în culori puternice și calde în combinație cu texturi diferite, utilizarea unor materiale ca lemnul sau piatra și nu în ultimul rând alegerea unui mobilier office confortabil, cu personalitate, în detrimentul mobilei de serie.

Mobila office la comandă este soluția cea mai bună pentru a acoperi nevoile angajaților unei companii care deși își doresc spații comune cu un aer relaxat și o atmosferă de bar, nu sunt dornici să renunțe la biroul personal pe care îl folosesc ori de câte ori au task-uri ce necesită concentrare. Cu ajutorul mobilierului executat la comandă se pot crea zone comune propice lucrului în echipă dar și zone individuale intime chiar și într-un open space.

Un alt avantaj al mobilei la comandă este acela că un producător serios poate să execute mobilierul în funcție de designul stabilit de client și în culorile care se potrivesc cel mai bine atmosferei ce se dorește a fi obținută. În plus, un producător de mobilă office la comandă îți poate pune la dispoziție piese de mobilier pe care nu le vei găsi în magazinele de specialitate. Un astfel de articol este panoul fonoabsorbant mobil care permite utilizatorului să modifice spațiul office în funcție de nevoile sale specifice. De exemplu folosind acest tip de panouri, un spațiu poate fi transformat temporar în două încăperi separate pentru ca ulterior, prin îndepărtarea panourilor, să fie readus la dimensiunea și destinația inițială. Astfel de panouri pot fi comandate de aici .

Continuăm lista de avantaje ale mobilierului la comandă cu unul dintre cele mai evidente dintre ele și anume: mobilierul office la comandă se va adapta perfect din punct de vedere al dimensiunilor în spațiile în care urmează să fie așezat. Mai mult, alegând mobila la comandă clientul are libertatea de a modifica dimensiunile mobilierului și de a se abate de la dimensiunile standard. Astfel, cei ce doresc să creeze spații de lucru comune ce amintesc de o cafenea sau un bar, pot comanda birouri înalte, cu dimensiuni atipice sau blaturi de bar, de exemplu.

În cazul mobilei la comandă, personalizarea mobilierului office poate merge până la cele mai mici detalii: de la numărul de etajere și sertare și până la accesorii cum sunt tipul de feronerie sau mânerele ce urmează a fi montate. Ca urmare, cei ce aleg mobilierul la comandă nu trebuie să ezite să ceară tot ceea ce consideră că este necesar. Un producător de mobilă la comandă care se respectă are în spate oameni specializați în proiectarea mobilierului office, profesioniști a căror misiune este aceea de a găsi soluții pentru clienții lor.

Cei interesați să pună în operă un anume design în materie de mobilă pot apela la serviciile Moff , un producător de mobilă la comandă care, deși propune piese de mobilă office ce pot fi personalizate, este specializat în lucrul după proiectele clienților săi.

Mobilierul la comandă ce crează o anumită atmosferă nu este util doar pentru angajații curenți ci servește și ca o carte de vizită pentru viitorii angajați ai companiei dar și pentru partenerii de afaceri pentru că reflectă grija față de cei ce muncesc în cadrul companiei, dorința angajatorului de a crea o atmosferă confortabilă și este totodată un semn de prețuire față de cei ce muncesc cu sau pentru compania respectivă.

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Provident: Românii devin mai siguri pe cunoștințele lor financiare, iar 4 din 10 iau în calcul un credit pentru nevoi personale în perioada următoare

Tot mai mulți români iau în calcul un credit de nevoi personale în perioada următoare. Potrivit sondajului anual realizat...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor