vineri, 27 iunie, 2025

Credit Europe Bank România continuă parcursul de digitalizare prin implementarea unei soluții online de actualizare a datelor clienților

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Credit Europe Bank anunță lansarea unui nou serviciu care va simplifica și mai mult relația dintre bancă și clienții săi persoane fizice. Începând de astăzi, aceștia își pot actualiza datele personale în siguranță, complet electronic, prin platforma online a băncii, de oriunde, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze în sucursale. Noul serviciu este accesibil atât de pe calculator, cât și de pe dispozitive mobile și poate fi accesat pe website-ul Credit Europe Bank. Procesul de actualizare a datelor se realizează simplu și ușor, în mai puțin de 10 minute.

„Suntem dedicați îmbunătățirii experienței clienților noștri și adaptării serviciilor noastre la cerințele din ce în ce mai dinamice ale industriei și ale utilizatorilor, iar actualizarea datelor online este un pas important în acest sens. Suntem convinși că această opțiune va aduce un plus de eficiență și confort în relația cu clienții noștri, fiind eliminat un drum în plus”, a declarat Yakup Cil, Chief Executive Officer Credit Europe Bank România.

Pentru a-și putea actualiza datele online, clienților Credit Europe Bank le este necesar doar actul de identitate și accesul la o cameră web sau la cea a telefonului și un număr de telefon mobil emis în România. Aceasta este o procedură legală care trebuie realizată periodic și poate fi inițiată atât de către bancă, cât și de clienți, care vor fi atenționați din timp cu privire la necesitatea actualizării datelor.

Despre Credit Europe Bank România

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse și servicii către persoane fizice, IMM-uri și corporații. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând monet, noua aplicație de mobile banking destinată tuturor clienților, dar și aplicația Avantaj SoftPOS, oferită comercianților. De asemenea, a fost relansat website-ul instituției și prezentate o nouă versiune a aplicației de mobil AVANTAJ2go și o nouă interfață a platformei de Internet Banking.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informații despre produsele și serviciile băncii puteți găsi accesând www.crediteurope.ro și www.cardavantaj.ro.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor