vineri, 27 iunie, 2025

Allianz-Ţiriac extinde serviciul online de soluţionare a daunelor Claims Tracker pentru toate asigurările auto

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Allianz-Ţiriac continuă dezvoltarea soluţiilor digitale prin extinderea seviciului online de soluţionare a daunelor Claims Tracker către clienţii Casco persoane juridice, clienţii RCA cu decontare directă şi terţii păgubiţi de asiguraţii RCA ai Allianz-Ţiriac.

Claims Tracker, un serviciu inovator lansat de Allianz-Ţiriac la începutul acestui an, simplifică şi transparentizează modul de gestionare a daunelor. Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.

„Investiţia în extinderea serviciului Claims Tracker arată că Allianz-Ţiriac pune mai presus de toate sprijinul real pe care îl poate oferi în momentele cele mai dificile, indiferent că vorbim despre asiguraţii noştri sau despre terţii păgubiţi cărora prin serviciile pe care le oferim ne dorim să le căştigăm încrederea. În plus, dezvoltarea soluţiei este o dovadă de responsabilitate în această perioadă în care suntem preocupaţi mai mult ca oricând ca serviciile noastre să fie accesate în siguranţă, prin câteva click-uri, de la distanţă”, a declarat Adriana Goşman, Director de Marketing şi Experienţa Clientului în cadrul Allianz-Ţiriac Asigurări.

În cele nouă luni de la lansare, Claims Tracker, a ajuns la peste 7.000 de persoane, adică la aproape 90% dintre clienţii eligibili.

Claims Tracker nu presupune niciun cost suplimentar pentru asiguraţii Allianz-Ţiriac sau terţii păgubiţi şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionării dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.

Ce pași trebuie făcuți

Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguraţii şi terţii păgubiţi trebuie să parcurgă doi paşi simpli:

  1. Completează formularul de notificare a daunei pe website-ul Allianz-Ţiriac, în secţiunea Formular de dauna Casco sau Formular de dauna RCA, în aplicaţia Allianz-Ţiriac Mobile sau sună la Call Center-ul Allianz-Ţiriac 021. 201 91 80;
  2. Accesează link-ul primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificării daunei.

După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.

În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.

Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeaua de service-uri auto partenere.

Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.

Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2020 în baza poliţelor Casco si RCA despăgubiri de peste 320 milioane de lei. Daunele pe segmentele auto reprezintă circa două treimi din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.

Despre Allianz-Ţiriac

Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări din lume, cu o istorie de 129 de ani. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de 25 de ani.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

SIMAVI, companie românească de top în soluții IT și transformare digitală, susține conferința „Pilonii de dezvoltare ai județului Alba” ca partener dedicat inovării în...

Software Imagination & Vision (SIMAVI), companie românească de tehnologie cu expertiză în soluții digitale pentru administrație, educație și mediul...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor