Arcad Expert Consulting organizează miercuri, 8 noiembrie 2023, un Workshop de adaptare a afacerilor la noile modificări fiscale.
Evenimentul va avea loc în sala Arh. Ștefan Burcuș, Etajul 3, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București – Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București.
PROGRAM:
17:30 – 18:00 Acces invitați
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
18:00 – 18:45 Primul workshop cu Marius Țecu, Owner, Arcad Expert Consulting
Pauză 15 minute
19:00-19:45 al doilea worokshop cu Marius Țecu, Owner, Arcad Expert Consulting
19:45 -20:15 workshop cu Melania Țecu, Owner, Arcad Expert Consulting
20:15 – 21:30 Networking
De ce să participi?
Vei afla următoarele:
- cum să te adaptezi la noile măsuri fiscale;
- ce acțiuni sunt necesare pentru o optimizare fiscală;
- ce impozit este mai bine să aplicăm, micro sau impozit pe profit?
- ce facem cu noile plafoane aplicate la operațiunile cash?
- cum implementăm e-factura de la 01.01.2024?
De asemenea, vei avea ocazia să faci Networking şi să interacționezi cu alți 100 de antreprenori interesați de creșterea afacerii lor și de crearea a noi conexiuni de business.
Alăturați-vă nouă pentru o după – amiază plină de informație fiscală oferită pe limba antreprenorului și un networking util și eficient.
Eveniment organizat în colaborare cu:
More Networking, ASEMER – Asociația Firmelor Spaniole din România, Club Antreprenor, Consiliul Patronatelor ESG din România, Revista Patronatului Român, Liliana Uleia
Mulțumim Partenerilor: Lens of Alex – Fotograf, Oana Tesoi și Ionela Ilie – Apa Kangen, Thermomix, Georgian Legend – Crama de vinuri, Răzvan Rigaleb – CoolBlitz
Investiție: 70 de lei
Vă invităm să vă înscrieți în link-ul următor:
https://events.arcadexpert.ro/
Despre Marius Țecu
Marius Țecu este Managerul General al Arcad Expert Consulting, care se ocupă de servicii de expertiză contabilă, consultanță fiscală, consultanță de business, raportare pentru management, revizii contabile, salarizare.
Este de profesie expert contabil, cu o experiență de peste 15 ani în branșa în care activează, având în portofoliul său clienți importanți din România cât și internaționali. Pe lângă vasta sa experiență în contabilitate și consultanță, el a fost implicat în diverse operațiuni, cum ar fi: lichidări, fuziuni, implementare de softuri ERP, raportare IFRS, realizarea de politici contabile ale societăților din diverse ramuri de activitate (unul dintre clienții pentru care au fost elaborate politicile contabile de către Marius a fost Hidroelectrica).
Cel mai mult îi place consultanța “one to one” cu clienții, încercând mereu să îi optimizeze cât mai bine cu putință cu privire la taxele și impozitele acestora.
Este trainer în programul educațional organizat pentru antreprenori, „SET UP Business”, program care vine în sprijinul antreprenorilor din întreaga țară.
Despre Melania Țecu
Melania Țecu este Co-Owner în cadrul Arcad Expert Consulting, care se ocupă de servicii de expertiză contabilă, consultanță fiscală, consultanță de business, raportare pentru management, revizii contabile, salarizare.
Este de profesie expert contabil, cu experiență de peste 15 ani în branșa în care activează, având în portofoliul său clienți importanți din România.
Îi place foarte mult să sprijine mediul antreprenorial, venind mereu cu articole cu privire la eventualele modificări legislative, pe care le redactează, sau dând răspunsuri în grupurile de antreprenori, ori de câte ori i se cere sprijinul.
Este implicată în dezvolarea imaginii companiei, ea fiind și responsabilul de marketing și PR.
Pentru că îi place să fie conectată cu mediul de business românesc, este activă și implicată în câteva grupuri de business networking, participă la evenimente dedicate antreprenorilor, Îi place să stea printre antreprenori, să afle care le sunt nevoile și să îi sprijine cu sfaturi, informații, contacte sau recomandări atunci când aceștia au nevoie.