- Centrul de entertainment Hype Colosseum va avea o suprafață de aproximativ 2500 mp, iar investiția chiriașului se ridică la aproape 1,5 milioane de euro
- Hype Colosseum va integra atracții multiple pentru familiile cu copii, dar și pentru adolescenți și adulți
Colosseum Mall continuă procesul de dezvoltare al mixului de chiriași și anunță semnarea contractului de închiriere cu Hype by Kiddo pentru deschiderea unui important centru de entertainment, consolidând astfel oferta de servicii și produse oferite locuitorilor din sectorul 1 al capitalei precum și celor din localitățile învecinate.
Centrul de entertainment Hype Colosseum va avea o suprafață de aproximativ 2500 mp și va include atracții multiple pentru familiile cu copii, dar și pentru adolescenți și adulți. Totodată, Hype Colosseum se va adresa și segmentului de evenimente, pentru organizarea de aniversări, lansări de produs, teambuilding-uri pentru companii și activități desfășurate de grupurile școlare în scop educativ și recreativ.
Hype Colosseum va integra zone de trampoline park, escaladă, parcurs cu obstacole, traseu de aventură suspendat, jocuri arcade, labirint de tobogane, restaurant și bar, o zonă dedicată de petreceri și un spațiu destinat experiențelor imersive și de realitate virtuală.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Zona de cățărare va aduce panouri diferite față de cele existente în celelalte locații. Printre noutățile cele mai așteptate se numără o tentaculă de caracatiță gigantică și un burlan întunecat. Pe lângă un nou tip de Ninja Warrior, va veni și o nouă atracție care constă într-un labirint pe multiple nivele, cu multe tobogane de la înălțime. Traseul suspendat urban jungle va fi construit pe două etaje, cu obstacole la aproximativ 3,5 metri și la 6,5 metri pentru un nivel suplimentar de provocare.
Totodată, parcul de trambuline, cu zone pentru baschet, free fall și multe alte zone noi vor completa „meniul” de distracție. În materie de realitate virtuală, Hype Colosseum va introduce un nou concept de spațiu destinat experiențelor imersive cu arene multi-player și zeci de simulatoare individuale.
Investiția pentru locația Hype Colosseum se ridică la aproximativ 1,5 milioane de euro, conceptul oferind experiențe de entertainment de cea mai înaltă calitate, tehnologii și atracții de ultimă generație, care să asigure un divertisment activ, inovator și captivant.
Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall – „Colosseum Mall se află într-un proces continuu de dezvoltare și acordăm permanentă atenție tendințelor pieței de retail. Anul acesta a debutat sub auspicii pozitive din perspectiva închirierii ultimelor spații comerciale disponibile în Colosseum Mall. Această zonă a Bucureștiului a devenit în ultimii ani un magnet pentru dezvoltatorii de proiecte rezidențiale, și, astfel, pe fondul creșterii demografice, nevoia de a diversifica produsele și serviciile pe care le oferă centrul comercial este una firească. Hype Colosseum va deveni fără îndoială o atracție atât pentru bucureșteni, cât și pentru vizitatorii din afara capitalei”.
Cristina Șucu, Co-Founder Hype by Kiddo „Deschiderea noii locații Hype în Colosseum Mall reprezintă un pas important în strategia noastră de expansiune respectiv, consolidarea poziției Hype by Kiddo în piața de entertainment și extinderea portofoliului nostru. Ne propunem să oferim o experiență de neegalat în materie de distracție și educație pentru copii și părinți. Până în 2025 grupul nostru va crește cu minim încă 5 locații în România și cel puțin 2 în afara țării”.
Hype Colosseum vine în completarea serviciilor și brandurilor găzduite de Colosseum Mall. Anul trecut, Colosseum Mall a lansat noi spații comerciale ce includ zeci de magazine de fashion și accesorii, restaurante, spații de petrecere a timpului liber și locuri de joacă pentru copii, ajungând astfel la o suprafață totală de 54,500 mp și devenind unul dintre cele mai mari proiecte de retail din capitală.
Pentru mai multe detalii despre noutățile Colosseum Mall puteți accesa paginile www.thecolosseum.ro, Facebook sau Linkedin.
***
Colosseum Mall – Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum Mall oferă un concept local unic de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse si servicii, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o locație privilegiată, datorită proximității șoselei de centură București și a rutelor zilnice de comunicație dintre București și orașele Ploiești, Târgoviște și Pitești. Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei. Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, 470, precum și a tramvaiului 45. Printre principalele branduri găzduite de Colosseum Mall se află: Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, Sinsay, New Yorker, Deichmann, CCC, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, Penti, Nala Cosmetics, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Vibe Cafe, Uncle John, So Coffee, Pasticceria Flavian Dobre, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.
Hype by Kiddo – Povestea Hype by Kiddo a început în 2021 și este cel de-al treilea proiect al grupului Kiddo, activ în industria de entertainment din România încă din 2014. Conceptul HYPE a fost creat din dorința de a oferi o gamă diversă de activități și experiențe de active entertainment in completarea celor oferite de brandul Kiddo pentru intreaga familie dar și pentru adolescenți și adulți. În prezent, grupul Kiddo are patru locații de top în România, toate amplasate strategic în zone accesibile și populare. Acestea sunt Hype Arena si Hype Cube&Escape Romexpo, Kiddo ParkLake și Kiddo Băneasa. Colaborările cu designeri și experți din întreaga lume permit brandului să rămână în pas cu tendințele globale și să ofere vizitatorilor cele mai noi și mai atractive experiențe de entertainment. Peste 100.000 de familii au trecut pragul în fiecare din locațiile Kiddo pe an, în timp ce Hype by Kiddo a atras anual în jur de 300.000 de familii.