Anul 2022 a fost excelent pentru agenția re7consulting, cu o serie de rezultate extraordinare livrate partenerilor din portofoliu în urma campaniilor de digital marketing derulate în ecosistemele de promovare din Social media și Google Ads.
Iar dacă, la începutul anului trecut, departamentul de Social Media Ads era deja consolidat și livra performanțe solide, atât pe obiective de vânzări, cât și pe generare de lead-uri, anul 2022 a reprezentat momentul oportun pentru a accelera investițiile în consolidarea departamentului de Google Ads.
Drept urmare, am investit consistent în extinderea și profesionalizarea echipei de Google Ads cu scopul final de a crește calitatea campaniilor derulate, iar strategia pe care am urmat-o a fost una câștigătoare, dovadă stând performanțele remarcabile obținute în această perioadă din campaniile derulate în ecosistemul de reclame Google.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
“Cifrele obținute în anul 2022 definesc intrinsec nivelul la care am reușit să ridicăm performanțele campaniilor de Google Ads derulate pentru partenerii noștri. Însă nu doar volumul total de vânzări a reprezintă etalonul succesului obținut, ci întreg spectrul de metrici măsurate din dashboard-ul Google Ads, care au atins un nivel colosal anul trecut, oferindu-ne perspective realiste că putem continua să livrăm rezultate excepționale pentru partenerii noștri și în 2023”, spune Alexandru Grădinaru, Google Ads Manager, re7consulting România.
Optimizarea strategiei de targetare a reprezentat scopul principal vizat pentru optimizarea performanțelor, și s-a axat pe cinci direcții-cheie:
- Rafinarea indicatorilor demografici
- Poziționarea mai eficientă pe fiecare etapă reprezentativă pentru comportamentul de navigare al utilizatorilor în pâlnia de marketing
- Optimizarea procesului de administrare al volumului de cuvinte cheie disponibil
- Restructurarea strategiei de bugetare
- Creșterea calității pe structurile creative implicate [copywriting, design grafic]
Rezultatele obținute în anul 2022 din campaniile derulate în Google Ads
Ce rezultate am obținut?
39 milioane de euro
A reprezentat valoarea totală a vânzărilor generate de campaniile pe care le-am derulat în Google Ads pentru partenerii din portofoliu, în anul 2022.
1.95 milioane de euro
A fost valoarea totală a bugetului pe care l-am administrat în anul 2022 în campanii de promovare derulate în Google Ads pentru parteneri.
20x
A fost rata medie de întoarcere a investiției [ROAS] obținută de partenerii noștri în anul 2022, din reclamele derulate de către noi în Google Ads.
19.2 milioane
A fost numărul total de click-uri generate de reclamele pe care le-am derulat în Google Ads în anul 2022.
1.45 miliarde
A fost numărul total de afișări generate de reclamele pe care le-am derulat în Google Ads în anul 2022 pentru partenerii din portofoliu.
Așadar, dacă până anul trecut ecosistemul de promovare în Social Media [Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok] reprezenta principalul playground și, implicit, principalul motor de generare de rezultate pentru partenerii din portofoliu, odată cu anul 2022 Google Ads a devenit un serviciu de promovare fundamental pentru agenția noastră, reușind, astfel, să ne consolidăm poziția de player performant pe cele mai mari platforme de advertising din România.
Despre agenția re7consulting
re7consulting este singura agenție germană de Performance Marketing prezentă de aproape 8 ani pe piața de profil din România, timp în care a livrat cu succes campanii de promovare pentru peste 200 de clienți locali și internaționali.
Agenția a fost înființată în anul 2015 de către compania-mamă cu sediul în Fulda, Germania, activă de peste 10 ani pe piața germană.
Încă de la început, misiunea agenției a fost aceea de a livra în mod constant soluții specializate de promovare care să depășească așteptarile, într-un mod deschis și în deplină colaborare cu partenerii, oferind claritate, inspirație și spirit inovator într-un mediu colaborativ definit de transparență totală și dialog permanent.