- Cu abonamentele Vodafone și easySales, retailerii reduc cu 50% timpul necesar pentru publicarea produselor pe marketplace-uri
- Automatizarea fluxului de procesare duce la scăderea cu 85% a timpului necesar gestiunii comenzilor
Vodafone România și easySales lansează o serie de abonamente speciale din suita Vodafone Business, menite să aducă acces facil la marile marketplace-uri românești și internaționale, dar și automatizare a proceselor afacerilor active în eCommerce.
„Abonamentele speciale Vodafone Business și easySales reconfirmă promisiunea companiei de a sprijini afacerile în parcursul acestora către digitalizare și în a deveni pregătite pentru viitor. Accentul pus pe tehnologia de gestionare eficientă a afacerilor de eCommerce pe marketplace-uri vine în întâmpinarea nevoii de automatizare și procesare a comenzilor, iar accesul la soluțiile easySales prin intermediul Vodafone Business arată determinarea de a oferi o valoare adăugată clienților. Astfel, oferim o serie de atribute esențiale oricărei afaceri – extinderea facilă, optimizarea costurilor, suportul tehnic și transparența serviciilor. Suntem convinși că beneficiile acestui parteneriat vor ajuta o gamă largă de clienți business care își vor putea crește simplu și ușor performanța vânzărilor, iar afacerile vor deveni din ce în ce mai digitale”, declară Mihnea Rădulescu, Enterprise Business Unit Director, Vodafone România.
easySales facilitează prezența pe marketplace-urile relevante pentru afacerile online, indiferent de nivelul de cunoștințe tehnice. În plus, serviciul integrează diferite platforme esențiale pentru afacerile online – platforme eCommerce, soft de facturare, servicii de curierat, iar comercianții își pot crea propriul ecosistem eficient, fără efort și nevoia de a se familiariza cu multiple platforme și variante de servicii.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Misiunea noastră este de a aduce mai mult smart working în viața afacerilor online. Eficientizăm procesele business-urilor de eCommerce, și le reducem costurile. Tehnologia noastră înlocuiește cu succes sau optimizează o mare parte dintre operațiunile necesare pentru buna funcționare a afacerilor online. Prin prezența easySales în serviciile de business furnizate de Vodafone România deschidem și mai mult accesul afacerilor online la resursele care le fac să lucreze și mai smart, iar Vodafone face încă un pas important spre a deveni compania de tehnologie preferată de afacerile din eCommerce”, spune Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe.
La finalul anului 2022, clienții din portofoliul easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare, în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 documentații de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales era, la finalul lunii decembrie, de peste 400 milioane euro.
Despre Vodafone
Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conexiuni, platforme, produse și servicii. Vodafone operează rețele mobile și fixe în 20 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 47 de țări. La 31 decembrie 2022, aveam peste 330 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 21 de milioane de clienți ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 155 de milioane de dispozitive și platforme.
Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care a aniversat 15 ani în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 58 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita o societate digitală incluzivă și sustenabilă. Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor din întreg lanțul nostru valoric până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 de milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante. Credem în puterea conectării și în servicii digitale pentru a îmbunătăți societatea și economiile, lucrând alături de guverne pentru a digitaliza sănătatea, educația și agricultura și pentru a crea orașe mai curate și mai sigure. Produsele și serviciile noastre sprijină digitalizarea afacerilor, în special a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri).
Strategia noastră de incluziune urmărește ca nimeni să nu fie lăsat în urmă asigurând conectare, dobândirea de abilități digitale și dezvoltarea de produse și servicii relevante, care facilitează accesul la educație, sănătate și finanțe. Ne-am angajat, de asemenea, să dezvoltăm o forță de muncă diversă și incluzivă, care să reflecte clienții și societățile în care activăm.
Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.
Despre easySales
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.