vineri, 27 iunie, 2025

Cum poate fi combătut fake-news-ul în industria Sănătății? Lecțiile pandemiei COVID-19

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Andreea Cristea, CEO MPR Agency: 90% din totalitatea oamenilor de știință care au trăit vreodată sunt astăzi în viață. Următorul deceniu va transforma din temelii industria sănătății

În prezent, mai mulți specialiști ca oricând lucrează la rezolvarea celor mai importante probleme ale lumii și, în același timp, folosesc tehnologii inovatoare care păreau SF în urmă cu doar câțiva ani, afirmă Andreea Cristea, fondatoare MPR Agency, care susține că tocmai din aceste motive, următorul deceniu va transforma din temelii industria sănătății.

90% din totalitatea oamenilor de știință care au trăit vreodată pe Pământ sunt astăzi în viață. Mai mult decât atât, interconectarea mediului academic și științific, alături de tehnologii ca VR, Machine Learning sau IoT, vor genera progrese exponențiale în industria Sănătății, cu beneficii fără precedent la nivelul societăților”, afirmă Andreea Cristea, specialistă în comunicare în domeniul Sănătății și fondatoare a MPR Agency.

Totuși, capacitatea omului de rând de a asimila informații din ce în ce mai nișate și tehnice nu crește direct proporțional cu avansul tehnologic și, tocmai din acest motiv, există riscul apariției unei falii din ce în ce mai mari între populația de rând și comunitatea științifică.

Pandemia COVID-19 ne-a demonstrat că neînțelegerea în profunzime de către mase a noilor descoperiri științifice reprezintă un ingredient indispensabil din mixul folosit de anumite entități în tentativele lor de dezinformare și manipulare. Spre exemplu, un concept precum vaccinul ARN mesager care nu mai provoacă dezbateri în comunitatea științifică și ale cărui beneficii sunt în mod unanim recunoscute de doctori și cercetători, poate genera panică în rândul maselor, cu posibile implicații sociale uriașe. Tocmai aici trebuie să intervină specialiștii în comunicare și să traducă pe înțelesul tuturor noile descoperiri realizate de comunitatea științifică”, adaugă Andreea Cristea.

MPR Agency devine agenție full service de marketing și comunicare

Pentru a răspunde tuturor acestor provocări, MPR Agency devine agenție full service de marketing și comunicare, cu scopul de a transpune informațiile științifice într-un limbaj accesibil și, totodată, adaptat mediilor din ce în ce mai diverse în care omul de rând își petrece timpul.

Faptul că utilizatorul nu înțelege mecanismele din spatele smartphone-ului nu diminuează valoarea dispozitivului și nici nu îl împiedică să îl folosească în beneficiul său. Cu același principiu în gând trebuie construită și comunicarea în sănătate, pentru ca noile descoperiri, publicate în tratatele de specialitate, să ajungă la oameni într-o formă cât mai ușor de digerat”, afirmă Marius Vlad, Creative Director MPR Agency.

Cu o experiență de zece ani în domeniul comunicării în sănătate, MPR Agency este de cinci ani partener exclusiv Global Health Marketing & Communications, cel mai mare grup independent de agenții specializate în marketing în sănătate la nivel mondial, cu prezență în peste 60 de țări.

MPR este în primul rând o agenție axată pe inovație, cu o capacitate dovedită de a furniza campanii care au un impact măsurabil pentru clienți și pacienții pe care îi deservesc”, a declarat Tim Goddard, președinte, Global Health Marketing & Communications. ”Ne referim cu mândrie la MPR ca fiind partener GHMC în ultimii cinci ani, am fost uimit de echipa multidisciplinară de creație, digital, marketing și comunicare pe care au construit-o și de modul în care aceasta a transpus un set larg de capabilități într-o ofertă integrată care poate concura cu oricare altă agenție din Europa Centrală și de Est”, a adăugat Timothy Goddard.

Cu o integrare profundă de know how în promovarea online, MPR Agency dezvoltă campanii și concepte inovative atât pentru clinici și spitale din România, cât și pentru companii farmaceutice, companii de healthtech, biotehnologie sau startup-uri medicale. Echipa MPR Agency reuneşte specialişti din toate ariile de marketing și comunicare, cu o experienţă vastă dobândită atât în cadrul unor agenţii de relaţii publice, cât şi în cadrul unor companii importante. Punând prevenția medicală pe primul loc, anual, MPR Agency alocă pro bono 10% din timpul de producție al agenției unui ONG din domeniul sănătății.

Portofoliul de clienți al agenției include exclusiv companii din sfera medicală: Leventer Group, Neuroaxis, Spitalul Zetta, Medisprof Cancer Center, HTSS, Clinicile Trident, Digestmed, Biofarm.  

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor