vineri, 27 iunie, 2025

Colecția de vinuri Nasty, semnată de campionul Ilie Năstase, este disponibilă în retail, doar la Carrefour

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.
  • Colecția de vinuri este disponibilă doar în magazinele Carrefour din Băneasa și Corbeanca, în WineSquare;
  • Pentru a marca primele 200 de sticle din colecția Nasty achiziționate de clienții Carrefour, crama Domeniile Prince Matei va sprijini un tânăr talentat să își urmeze pasiunea pentru sport și să devină următorul campion, prin intermediul Asociației The Social Incubator.

Vinurile din colecția Nasty, semnate de Ilie Năstase și produse de crama Domeniile Prince Matei, sunt disponibile începând cu luna iulie, doar la Carrefour, prin programul Deschidem Vinul Românesc, dezvoltat de retailerul francez. Colecția poate fi descoperită în hipermarketurile Carrefour Băneasa și Corbeanca, în zona special dedicată vinurilor, WineSquare. Carrefour este singurul retailer din România ce găzduiește vinul campionului care a făcut istorie în tenisul românesc.

Ne bucurăm să oferim clienților Carrefour încă un vin de excepție prin programul Deschidem Vinul Românesc, un vin semnat de campionul care a scris istorie pentru România. Acesta este și unul dintre obiectivele pe termen lung ale programului nostru. Colecția Nasty ne dovedește încă o dată valorea vinului autohton și potențialul pe care îl are de a câștiga un meci important, acela de a deveni un brand de țară. Cele trei cupaje din colecție au fost create din soiuri deosebite, perfecte pentru a sărbători fiecare poveste de succes”, a declarat Vincent Arnault, Director Achiziţii şi Supply Chain Carrefour România.

Colecția Nasty reunește trei vinuri de excepție, trei cupaje perfecte, produse de crama Domeniile Prince Matei, o cramă din Muntenia, care ne aduce constant vinuri moderne și elegante, din Dealu Mare. În WineSquare Carrefour Băneasa și Corbeanca se vor regăsi:

  • Nasty Cuvée Alb (Fetească Albă și Fetească Regală) – ușor și proaspăt, potrivit pentru preparate pe bază de sosuri albe, grătare ușoare sau chiar legume;
  • Nasty Cuvée Rosé (Cabernet Sauvignon, Pinot Noir și Fetească Neagră) – vibrant și elegant, deschis alături de cărnuri ușoare;
  • Nasty Cuvée Roșu (Merlot, Cabernet Sauvignon și Fetească Neagră) – seducător și expresiv, care poate fi deschis seara, la o cină cu prietenii.

Sunt un mare iubitor de vinuri, iar cel roșu va rămâne întotdeauna preferatul meu, dar în colecția Nasty fiecare pasionat de vinuri își va găsi sortimentul perfect pentru el. Este o colecție pe care îmi doresc să o promovez peste tot în lume, așa că nu întâmplător vinurile se regăsesc de acum în programul Deschidem Vinul Românesc. Performanța se construiește prin muncă de echipă, iar alături de Carrefour și de crama Domeniile Prince Matei, îmi doresc să ajutăm vinul românesc să câștige trofeul cel mai important, de a deveni un simbol de recunoaștere a valorilor și a mândriei locale”, a declarat Ilie Năstase, cu ocazia listării colecției Nasty în WineSquare Carrefour Corbeanca și Băneasa.

Disponibilitatea colecției Nasty în magazinele Carrefour Corbeanca și Băneasa a fost marcată printr-o experiență de degustare alături de Ilie Năstase, de reprezentanții Carrefour și reprezentanți ai cramei Domeniile Prince Matei, ghidată de Marinela Ardelean, critic internațional de vin și ambasadorul programului Deschidem Vinul Românesc. Printre invitați s-au numărat clienți fideli care achiziționează vinuri românești din hipermarketurile Carrefour, cât și persoane interesate, pasionate de vinuri, dar și de sport, care au ascultat poveștile campionului, alături de vinul său.

Performanța rămâne o linie directoare pentru Carrefour și partenerii săi, care vor susține pasiunea pentru tenis a noii generații. Astfel, pentru a marca primele 200 de sticle din colecția Nasty achiziționate de clienții Carrefour, crama Domeniile Prince Matei va sprijini un tânăr talentat să își urmeze pasiunea pentru sport și să devină următorul campion, prin intermediul Asociației The Social Incubator.

Despre Deschidem Vinul Românesc

Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. Experții în vin ai programului călătoresc în țară vizitând crame, de la cele mai cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel național. După ce aceștia degustă și selectează vinurile, consultanții programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare și distribuție, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.

De la debutul din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail, unele vândute exclusiv în Carrefour la nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri, precum International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles, International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.

Pentru mai multe informații, vizitați www.deschidemvinulromanesc.ro

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.     

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

eLog intră pe piața din România cu un nou spațiu de depozitare și birouri în CTPark Bucharest North

CTP consolidează hub-ul logistic din București cu un nou client internațional în sectorul ambalajelor pentru retail CTP, cel...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor