Rețelele de socializare sunt, cu siguranță, un mediu unde se folosesc intensiv imaginile. Rețele precum Instagram și Snapchat necesită practic doar imagini, dar Facebook, Twitter, LinkedIn și altele beneficiază, de asemenea, enorm de pe urma utilizării imaginilor și a elementelor vizuale.
Indiferent dacă postați o imagine în cronologia dvs. sau actualizați contul cu noi fotografii de copertă și de profil, fiecare rețea recomandă anumite dimensiuni de imagini. Dimensionarea imaginilor pentru utilizarea rețelelor sociale este importantă, deoarece dimensiunile incorecte pot obstrucționa conținutul sau pot cauza postările tale să fie de calitate scăzută și, prin urmare, neinteresante pentru publicul tău.
Încercați să utilizați aceleași imagini de identificare – indiferent dacă sunt fotografiate sau proiectate digital – în toate rețelele. Acestea includ fotografii de copertă, imagini de profil, sigle și multe altele. Acest lucru ajută la construirea identității mărcii și a gradului de conștientizare pentru publicul dvs.
Imaginile de marketing nu trebuie să fie întotdeauna fotografii reale. Orice fel de stimulent vizual relevant poate adăuga o valoare imensă scrisului și postărilor dvs. Imaginile animate sau proiectate digital sunt, de asemenea, denumite „grafice” și multe companii le folosesc pentru a ilustra postări sau pur și simplu pentru a încorpora o parte a mărcii lor în textul scris.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Infograficele sunt imagini care au text și alte informații. Ele ilustrează în esență o postare pe blog sau o poveste folosind reprezentarea vizuală a datelor și simboluri.
Infografica crește efectiv traficul web cu 12%. De asemenea, ușurează viața cititorilor tăi. Un studiu recent a arătat că oamenii care urmează instrucțiunile cu text și ilustrații se descurcă cu 323% mai bine decât oamenii care urmează instrucțiunile doar cu text.
Un GIF (care înseamnă Graphics Interchange Format) este o imagine animată care prezintă fie părți în mișcare ale unei imagini, fie un instantaneu dintr-un videoclip, emisiune TV sau film. GIF-urile au fost inventate în anii 1980, dar au devenit recent populare printre mărci și companii.
Există câteva moduri în care puteți folosi GIF-uri în postările dvs. În primul rând, vă puteți crea propriul GIF animat al unui element grafic sau vizual. Există o mulțime de instrumente gratuite sau ieftine care vă pot ajuta să faceți acest lucru cu puțină sau deloc nevoie de expertiză.
Al doilea mod în care puteți utiliza imagini GIF în postările dvs. este importul acestora din platforme precum GIPHY. GIF-urile GIPHY tind să fie folosite pentru a distra sau a amuza cititorul, așa că asigură-te că GIF-urile alese se aliniază cu personalitatea mărcii tale.