Creierul uman poate procesa imaginile de până la 60.000 de ori mai rapid decât textul. Având în vedere că cuvântul scris a existat doar pentru o foarte mică parte a evoluției umane, acest lucru are sens.
Când vine vorba de marketing, aceasta înseamnă că întreg conținutul creat cu elemente vizuale este, în mod natural, mai captivant și mai interesant pentru utilizatori. Tweeturile cu imagini, de exemplu, primesc de până la 5 ori mai mult decât implicarea celor fără. Articolele cu imagini primesc cu 94% mai multe vizualizări. Este clar că clienților le plac imaginile și preferă conținutul care le conține.
Care sunt avantajele comunicării vizuale?
Elementul vizual potrivit vă va completa materialele și vă va sprijini punctele pe care doriți să le faceți. Nu doriți să alegeți imagini care sunt doar acolo pentru a umple spațiul. Aceste imagini vor părea deplasate și nu vor adăuga valoare materialului dvs. În schimb, gândiți-vă la ideile pe care doriți să le comunicați utilizatorilor și găsiți imagini care vă vor ajuta să cimentați aceste mesaje.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Imaginile tale ar trebui, de asemenea, să se integreze frumos cu marca ta, astfel încât oamenii să poată face cu ușurință legătura între cele două. De exemplu, schemele de culori și mesajele imaginilor pot fi modalități valoroase de a personaliza imaginile și de a le spori valoarea.
Amintiți-vă, de asemenea, că imaginile pot ajuta la formarea de asocieri pentru utilizatori cu marca dvs. Când clienții văd imagini cu oameni reali care folosesc produsele dvs., le este mai ușor să-și imagineze că fac același lucru. În mod similar, atunci când văd imagini ale angajaților tăi, încep să simtă că construiesc relații cu oamenii, nu doar cu o entitate.
Selectarea imaginii potrivite pentru conținutul dvs. nu trebuie să fie o provocare. Iată câteva îndrumări care vă vor ajuta să faceți alegerea corectă:
- Ce povești încercați să comunicați publicului?
- Ce tip de imagine ar putea ajuta la atragerea oamenilor mai mult în conținut?
- Ce imagini se potrivesc bine cu marca ta?
Imaginile sunt motivatoare puternice, încurajând cititorii să interacționeze cu conținutul dvs. Înțelegerea modului și a elementelor vizuale care vă ajută să vă îndepliniți obiectivele de marketing vă va ajuta să faceți alegerile potrivite pentru site-ul dvs., rezultând o creștere pozitivă pentru organizația dvs.