vineri, 27 iunie, 2025

Utilizarea imaginilor în marketing

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Marketingul înseamnă mai mult decât pur și simplu transmiterea unui mesaj clienților tăi.

Marketingul implică emoții, nevoi și dorințe. Pentru a invoca acele sentimente puternice din partea consumatorilor, trebuie să adăugați puțin mai multă putere marketingului și reclamei – prin imagini.

Marketingul fără imagini este ca înghețata fără toppinguri… își face treaba, dar nu te entuziasmează prea mult, nu-i așa? Același lucru este valabil și pentru anunțurile bazate doar pe text, postările de blog, paginile site-ului și multe altele.

Sigur, transmiți mesajul tău, dar chiar lasă un impact? Probabil ca nu.

De aceea ai nevoie de imagini în activitățile ce țin de marketing.

Imaginile sunt memorabile.

Vederea unei imagini superbe sau a unei fotografii uluitoare, de obicei, rămâne cu noi mai mult decât ceea ce ne amintim citind o scurtă descriere, postare pe blog sau reclamă. De fapt, ne amintim peste 65% din ceea ce vedem… față de 10% din ceea ce auzim.

Imaginile comunică mai repede.

Trăim într-o lume cu ritm rapid, iar consumatorii văd peste 5.000 de reclame pe zi. Imaginile sunt cruciale în marketing, deoarece sunt digerate mai repede. Cititorilor le ia aproape 10 secunde pentru a procesa și a decide valoarea textului scris, ca să nu mai vorbim de timpul necesar pentru a-l citi.

Pe de altă parte, impactul mental și emoțional al unei imagini are loc aproape instantaneu (în aproximativ 100 de milisecunde).

Imaginile țin cititorii în preajmă.

Imaginile încurajează cititorii să rămână pe o pagina web. Potrivit TIME, este posibil ca vizitatorii site-ului dvs. să nu rămână pe site-ul sau blogul dvs. mai mult de 15 secunde.

Imaginile interesante și captivante pot ajuta vizitatorii dvs. să dorească să petreacă mai mult timp pe articolele și paginile site-ului dvs.

Imaginile sporesc ratele de deschidere și de implicare.

Indiferent dacă conținutul tău include imagini care ilustrează text sau pur și simplu însoțesc un articol, cititorii vor să vadă imagini. Articolele și postările de blog care conțin imagini obțin cu peste 90% mai multe vizionări totale decât cele fără. Comunicatele de presă înregistrează, de asemenea, o creștere cu 45% a vizionărilor atunci când sunt incluse o fotografie sau un videoclip.

Imagini, grafice, GIF-uri, infografice, fotografii de stoc, conținut generat de utilizatori… există atât de multe moduri diferite de a folosi conținut vizual în marketingul dvs. Mai bine, este incredibil de ușor. Includeți câteva imagini data viitoare când publicați o postare pe blog sau trimiteți un e-mail. Clienții tăi – și atenția lor – vă vor mulțumi.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

eLog intră pe piața din România cu un nou spațiu de depozitare și birouri în CTPark Bucharest North

CTP consolidează hub-ul logistic din București cu un nou client internațional în sectorul ambalajelor pentru retail CTP, cel...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor