vineri, 27 iunie, 2025

Cum folosești fotografia stock în marketing

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Au trecut câțiva ani de când conținutul vizual a început să pună stăpânire pe internet și tendința continuă și astăzi. Fotografiile, infograficele și videoclipurile guvernează web-ul, dar necesită resurse valoroase pentru a le crea.

Iată câteva reguli de utilizare a fotografiilor de stoc care îi vor economisi designerilor timpul necesar pentru a crea fiecare imagine de la zero: stai departe de imaginile ieftine.

Fotografii nerealiste

Fotografiile care descriu scenarii nerealiste sunt cele pe care oamenii le urăsc cel mai mult. Un exemplu este un personaj care poartă o pelerină la birou. Oamenii nu poartă pelerine la birou. Ei nu poartă pelerine acasă. Ei nu poartă pelerine în supermarket. În alte zile decât Halloween, pelerine nu sunt văzute pe niciun adult nicăieri.

Așadar, atunci când fotografiile persoanelor care poartă pelerine apar în diverse materiale promoționale, în postările de blog și în paginile unui site, acestea îi fac pe clienții tăi sa ignore conținutul. Întrebați-vă: Aș primi sfaturi de afaceri de la o companie care folosește fotografii ridicole în marketingul său?

În schimb, optează pentru o fotografie care înfățișează o situație care s-ar întâmpla de fapt în viața reală. Iată o imagine mai realistă a unei femei de afaceri la birou:

Photo 103217925 / Advertising © Undrey | Dreamstime.com

Alegeți o fotografie care este realistă și naturală

Probabil este de la sine înțeles, dar merită clarificat: vrei o fotografie care să fie atât realistă, cât și naturală.

Asta înseamnă:
O fotografie care înfățișează un scenariu care ar avea loc de fapt în lumea reală. O fotografie care descrie cu exactitate acel scenariu real.

Alegeți o imagine relevantă, nu aleatorie

Un alt motiv pentru care fotografiile stoc sunt ignorate este că unii oameni le folosesc ca substituenți. I-au pus în partea de sus a postărilor de pe blog sau pe paginile lor principale din site, deoarece au auzit  că marketingul vizual este puternic. Așa că s-au gândit că orice imagine va fi potrivită. Spoiler: nu va fi.

Pentru ca o imagine să rezoneze cu publicul dvs., trebuie să aibă o anumită relevanță pentru conținutul cu care este asociată.

Alege o imagine pentru publicul tău, nu pentru tine

Este adevărat, toată lumea iubește o fotografie cu o pisică bine plasată din când în când. Însă, astfel de fotografii funcționează doar pentru anumite mărci – pe care le-ați putea descrie drept capricioase sau comice.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

eLog intră pe piața din România cu un nou spațiu de depozitare și birouri în CTPark Bucharest North

CTP consolidează hub-ul logistic din București cu un nou client internațional în sectorul ambalajelor pentru retail CTP, cel...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor