Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Pilotul se derulează în două stații, unde clienții pot alege dintr-un portofoliu variat de produse potrivite pentru cumpărături de imediată necesitate: de la cele proaspete, BIO sau ready to eat la cele de igienă.
Primul magazin este deja deschis în incinta stației Rompetrol din localitatea Mogoșoaia (strada Ficusului, nr. 2A), urmând ca până la finalul lunii să devină operațional și magazinul situat în Ploiești (bulevardul Republicii, nr. 140). Ambele magazine Carrefour Express vor funcționa după un program non-stop.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Rompetrol și-a concentrat eforturile în ultimii doi ani atât în dezvoltarea rețelei de benzinării, cât și în transformarea acestora în centre de servicii, care să le permită clienților posibilitatea de a rezolva cu o singură oprire mai multe sarcini din lista zilnică de activități. Prin intermediul noului proiect pilot, ne dorim să le oferim clienților noștri o extindere a gamei de produse disponibile, iar în funcție de feedback-ul acestora vom analiza o posibilă dezvoltare a acestui parteneriat”, a declarat Zhanibek Nugertayev, director general Rompetrol Dowstream.
Astfel, clienții au acces la o varietate de produse, precum cele din categoria de snacking, produse proaspete, dar și produse non-alimentare, de la produse de igienă, până la kit-uri de călătorie (cosmetice în recipiente mici, geluri de duș, șampoane, deodorante ori șervețele pentru bebeluși), truse pentru situații de urgență (dezinfectant, plasturi) cadouri (seturi de cosmetice, băuturi alcoolice, jucării, praline) sau produse de sezon atât alimentare cât și non-alimentare.
În același timp, cele două zone gastro – restaurant hei din stațiile Rompetrol vor continua să ofere cunoscutul sortiment de sandvișuri, salate și fructe proaspăt preparate, respectiv un portofoliu larg de băuturi pe bază de cafea.
„Magazinele Carrefour Express răspund unui stil de viață din ce în ce mai dinamic și oferă soluții sănătoase, aproape de clienți. Prin parteneriatul cu Rompetrol, extindem această proximitate și pentru clienții motorizați, aflați în tranzit, cu o ofertă adaptată drumului lung – de la produse de imediată necesitate, la cele premium sau bio, pentru cumpărături rapide, chiar din stațiile de alimentare. Formatul Express este un pilon important în strategia noastră de expansiune și ne bucurăm să avem alături un partener de încredere precum Rompetrol împreună cu care ne putem dezvolta”, a declarat Vincent Rochefort, Directorul Rețelei de Proximitate Carrefour România.
În linie cu angajamentul Carrefour de a oferi opțiuni sănătoase, și magazinele Express situate în stațiile Rompetrol vor include produse bio, inclusiv sub marca proprie Carrefour Bio.
Totodată, magazinele Express dispun și de o sortimentație variată de băuturi, începând cu o selecție de vinuri românești, curatoriată de Carrefour România prin programul de referință Deschidem Vinul Românesc. Astfel, clienții se pot bucura de o gamă generoasă de vinuri premium, vinuri românești, cât și vinuri dezvoltate exclusiv pentru rețeaua Carrefour, opțiuni perfecte pentru clienții care vor să savureze un vin de calitate odată ajunși la destinație. Mai mult, clienții pot găsi și o gamă variată de bere (premium, artizanală sau specială, dar și fără alcool), pentru a satisface chiar și cele mai exigente gusturi.
Zona de magazin existentă în cadrul benzinăriilor va fi reamenajată conform standardelor Carrefour Express, iar zona caselor de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, produse din portofoliul gastro hei, cât și pentru magazinul Carrefour.
Astfel, pe lângă alimentarea cu carburanți, benzinăriile Rompetrol le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa atât produse pentru consumul pe loc cât și anumite produse destinate consumului acasă, pot plăti vignete și taxe de pod, pot retrage numerar de la casa de marcat, își pot ridica coletul de la easybox-ul de lângă stație, pot cumpăra bilete la evenimente sau bilete loto. In viitor, aceștia vor putea încheia asigurări auto și de călătorie.
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.
Despre KMG International – Rompetrol
Rompetrol Downstream este divizia de retail a Grupului KMG International în România. La finele lui 2021, compania opera pe plan intern o rețea de distribuție carburanți formată din 1.207 puncte de comercializare (stații proprii, stații franciza: Rompetrol Partener si Expres, stații mobile: expres, CUVE si RBI). La acestea se adaugă 6 depozite și peste 200 de puncte de încărcare auto cu gaz petrolier lichefiat – GPL.
Continua dezvoltare a rețelei de distribuție în România este o direcție prioritară pentru companie si Grup, care să ofere partenerilor noștri carburanți și servicii de calitate.
În contextul pandemiei, compania a introdus noi servicii în stații, specifice nevoilor clienților și în linie cu măsurile luate de autorități. Astfel, s-au introdus în premieră pe piața locală serviciu de retragere numerar de la casele de marcat si s-au încheiat parteneriate cu cele mai mari magazine online.
Iar pentru reducerea timpului petrecut în stații, în condiții de siguranță și distanțare socială, am lansat un concept unic pe piața de profil – „ZERO CONTACT”, prin care clienții noștri pot solicita online un card de alimentare cu carburanți – Fill & Go, pot alimenta direct la pompă și pot folosi metodele online de plată a facturilor curente.
Deţinut integral de compania națională de petrol si gaze – KazMunayGas din Kazahstan, Grupul KMG International deține și desfășoară operațiuni semnificative în Europa de Est și Asia Centrală.
Cu aproximativ 6.000 de angajați, principalele activități derulate de Grup constau în operațiuni comerciale majore cu petrol și produse petroliere (trading), rafinare și petrochimie, distribuție (retail) și marketing, precum și alte servicii în domeniul petrolului, foraj de puțuri și servicii industriale integrate – EPCM (inginerie, achiziții, construcții și management de proiect).
În România, Grupul operează rafinăriile Petromidia Năvodari (cea mai mare și complexă unitate internă de prelucrare) şi Vega Ploieşti (unic producător de bitum şi hexan în România), dar şi singura divizie de petrochimie. La acestea, se adaugă o amplă rețea de distribuție carburanți în regiunea Mării Negre, atât prin subsidiarele Grupului (România, Republica Moldova, Bulgaria și Georgia), cât și prin diverși parteneri din regiunea Europei Centrale și de Est (Turcia, Serbia sau Grecia).