vineri, 27 iunie, 2025

Allianz, unul dintre cele mai puternice branduri globale din clasamentul Brand Finance 500

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.
  • Allianz ocupă locul 30 în clasamentul celor mai valoroase 500 de branduri din lume, realizat de Brand Finance.
  • În topul realizat la nivelul pieței mondiale a asigurărilor, Allianz ocupă prima poziție.
  • Cu un rating AAA-, brandul Allianz este evaluat la aproape 39 miliarde de euro.

Brandul Allianz s-a clasat pe locul 30 în ediția din acest an a studiului celor mai valoroase branduri din lume realizat de Brand Finance, o companie de consultanță de top în strategia de brand. În clasamentul realizat la nivelul pieței mondiale a asigurărilor, Allianz ocupă prima poziție. Valoarea brandului Allianz, care include și valoarea diviziei de administrare a activelor, a crescut cu 12% și a ajuns în prezent la aproape 39 miliarde de euro.

„Această veste confirmă puterea brandului și, în același timp, demonstrează că Allianz este un lider nu doar în domeniul asigurărilor”, a declarat Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al Allianz SE.

Cu un rating de top al brandului, situat în intervalul AAA, Allianz își va folosi acest atuu ca un facilitator cheie pentru extinderea businessului pe segmente noi și adiacente. Puterea tot mai mare a brandului, combinată cu digitalizarea, permite crearea de plus valoare pe toate segmentele de servicii.

“Sunt mândru să împărtășesc astfel de vesti fantastice la începutul anului 2022. Poziționarea pe locul 30 în rândul celor mai puternice branduri globale reflectă munca asiduă și strategia din spatele creșterii susținute a brandului Allianz”, a declarat Dr. Christian Deuringer, Director Global Brand & Marketing al Allianz SE.

Clasamentul complet Brand Finance, poate fi accesat la Global 500 2022 | The Annual Brand Value Ranking | Brandirectory

Despre Brand Finance

Brand Finance realizează evaluările de brand, în conformitate cu standardele internațional privind evaluarea financiară a brandurilor ISO:10668. Abordarea Brand Finance se bazează pe o colaborare deschisă și flexibilă cu clienții și un mod transparent al analizei, ceea ce permite clienților să înțeleagă întotdeauna ce se află în spatele cifrelor. Cele trei abordări de evaluare (piață, cost și venit), conform ISO:10668, sunt comune oricărui tip de evaluare – nu doar celor ale brandurilor, si sunt cele mai utilizate evaluări de către instanțele de judecată, contabili, experți financiari și Consiliul pentru Standarde Internaționale de Evaluare (IVSC).

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Studiu RoCoach și Novel Research: Românii privesc cu optimism viitorul AI, dar se tem pentru jobul lor

Unu din trei români anticipează pierderi semnificative pe piața muncii Peste trei sferturi dintre români (76%) văd în Inteligența...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor