Up România își extinde mijloacele de interacțiune cu beneficiarii de carduri Up România printr-un asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei – upromania.ro, uponline.ro și în aplicația Up Mobil. Asistentul virtual, Victor, a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversaționale proprietare, și poate fi accesat în orice moment.
Beneficiarii actuali ai Up România vor putea afla de la Victor informațiile despre soldul din cont, cum să-și blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare, cum să-și modifice PIN-ul sau numărul de telefon aferent contului. Pentru cei interesați, dar care nu sunt încă beneficiari ai produselor electronice Up România, chatbot-ul Victor va oferi detalii despre serviciile și produsele Up România.
Bazat pe inteligență artificială, asistentul virtual va putea interacționa cu publicul prin întrebări deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, Victor va putea învăța din interacțiunile cu beneficiarii de carduri Up România pentru a le da răspunsuri complexe. Pentru nevoile specifice, utilizatorii vor putea începe o conversație direct din platformele companiei, fiind ghidați de sugestiile de subiecte făcute de Victor.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor de dezvoltare ale Up România. De aceea, ne concentrăm pe dezvoltarea soluțiilor de tip self-service, disponibile 24/7, la un click distanță pentru utilizatori. Implementarea chatbot-ului Victor este cea mai recentă experiență digitală modernă, prin care ne dorim să simplificăm și să personalizăm interacțiunea noastră cu beneficiarii cardurilor Up România, indiferent de produs. Victor, un nume care înseamnă „învingător în viață”, este gândit astfel încât să răspundă nevoilor recurente ale utilizatorilor Up România, folosind un limbaj simplu și natural”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.
„Tehnologia conversațională și beneficiile arhitecturii DRUID, combinate cu deschiderea Up România spre digitalizare, au permis echipei tehnice INFORM o implementare rapidă a soluției. Credem cu tărie că introducerea Chatbots Journeys, va îmbunătăți prin transformarea digitală profilul multor organizații.
În urma investițiilor susținute în analiști cu experiență și în expertiză tehnică, vom continua să oferim servicii profesionale de cea mai bună calitate clienților noștri, contribuind la succesul planurilor lor de transformare digitală”, a declarat Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM Group.
„Suntem extrem de încântați de inițiativa Up România de a pune la dispoziția beneficiarilor săi o soluție conversațională care să preia direct din orice platformă solicitările acestora. Implicarea partenerului nostru – Inform Lykos – a fost promptă și a asigurat o implementare lină. Suntem convinși că Victor va deveni instant un ajutor de încredere pentru Up România”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID.
Beneficiarii de carduri Up România vor putea în continuare interacționa cu reprezentanții Up România prin platformele de social media și prin call center-ul companiei, la numărul 021 402 82 23.
Despre Grupul Up
Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în peste 30 de ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 29 de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.
Despre Up România
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:
- Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță;
- Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
- Servicii dedicate comercianților;
- Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță;
- Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM – platforma Up Achiziții.
Despre Inform Lykos
INFORM (LYK.ATH) oferă produse și servicii pentru gestionarea sigură a documentelor și informațiilor, inovând în transformarea digitală a întreprinderilor și organizațiilor prin furnizarea de soluții specializate. Are 4 facilități de producție în Grecia, România și Albania și o poziție de lider pe piețele Europei Centrale și de Est, atât în sectorul public cât și în cel privat. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul www.informlykos.com.
Despre DRUID
DRUID (www.druidai.com) este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani într-un limbaj natural, prin orice canal digital de comunicare. În mai puţin de 2 ani de la lansare, DRUID are deja în România peste 50 de clienţi Enterprise, în timp ce pe pieţele internaţionale, compania a semnat contracte în Marea Britanie, Australia sau SUA.