Accor, lider mondial în domeniul ospitalității, a numit-o pe Karelle Lamouche în funcția de CEO pentru Europa și Africa de Nord, pentru brandurile din segmentele Premium, Midscale & Economy. În noul său rol, Karelle va coordona activitatea Accor în regiune, care include peste 3.000 de hoteluri din peste 40 de țări, reprezentând aproximativ 40% din rețeaua globală a Grupului.
O carieră impresionantă
Numirea vine după o carieră de aproape 30 de ani în cadrul Accor perioadă în care Karelle a ocupat recent funcția de Chief Operating Officer pentru Europa și Africa de Nord, după ce anterior a fost Chief Commercial Officer pentru brandurile Premium, Midscale & Economy ale Grupului. De la intrarea în Accor în 1998, Karelle a evoluat din roluri operaționale în hoteluri – inclusiv ca General Manager – către poziții de conducere la nivel de țară și global, în domeniile operațiunilor, marketingului, comunicării și strategiei comerciale.
Karelle Lamouche, CEO Europa & Africa de Nord pentru divizia Premium, Midscale & Economy a Accor, a declarat:
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
„Această regiune este destinația turistică numărul unu la nivel mondial, dar reunește o mare diversitate de piețe, limbi și culturi. Accor știe mai bine ca oricine cum să prospere într-un context atât de complex – avem expertiza, dimensiunea, brandurile, rețeaua de distribuție, sistemele și excelența operațională necesare pentru a oferi rezultate partenerilor noștri hotelieri și pentru a fideliza oaspeții. Sunt extrem de încântată să conduc activitatea în această regiune, să consolidăm prezența noastră în destinațiile emergente și să aducem energie nouă și vizitatori în cele consacrate.”
Leadership de top
Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO Accor, a adăugat: „Karelle aduce o experiență solidă de leadership, care acoperă toate aspectele afacerii noastre – de la operațiuni hoteliere la strategie comercială, incluzând branduri, loialitate, distribuție și marketing. Capacitatea ei de a-i sprijini pe proprietari să își optimizeze randamentul investițiilor, oferind în același timp o experiență remarcabilă oaspeților, o face candidatul ideal pentru acest rol.”
Cu o istorie îndelungată de leadership pe piața hotelieră, divizia Premium, Midscale & Economy a Accor include o gamă diversă de branduri de top care ajută proprietarii să atragă oaspeți, precum Pullman, Mövenpick, Swissôtel, Novotel, Mercure, Handwritten Collection, TRIBE, ibis și greet.










