Prin îmbunătățirea continuă a ofertelor și a prețurilor competitive, JYSK a obținut rezultate record atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și EBIT-ul în anul financiar 2024-2025, care a început pe 1 septembrie 2024 și s-a încheiat pe 31 august 2025.
Pentru anul financiar 2024-2025 (FY25), cifra de afaceri JYSK România a crescut cu 20,7%, ajungând la 1,39 miliarde RON, iar EBIT a atins 245 milioane RON, o creștere de 32,5% comparativ cu anul financiar precedent. Totalul taxelor plătite de JYSK în România se ridică la 302,5 milioane RON.
Categoriile de produse cu cele mai mari vânzări au fost mobilier, saltele, perne și plăpumi, în timp ce categoriile de produse cu cea mai mare creștere a vânzărilor comparativ cu anul precedent au fost mobilierul, textilele pentru casă și saltelele. Privind mai detaliat, la subcategorii, clienții din România au cumpărat cel mai mult mobilier pentru dormitor, mobilier pentru dining și sufragerie și mobilier pentru birou.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
„A fost cu adevărat un an foarte bun pentru JYSK, în ciuda incertitudinilor globale și a tensiunilor politice care continuă să pună presiune pe piața de retail și pe cheltuielile consumatorilor. Mai mult ca oricând, clienții caută produse de calitate și oferte atractive, iar eu sunt foarte mândru că cei peste 1300 de colegi ai noștri au oferit servicii excelente clienților, ceea ce a adus rezultate record”, declară Alex Bratu, Country Director JYSK România și Bulgaria.
Ca parte a rezultatelor anuale FY25, JYSK a publicat amprenta fiscală globală, care s-a ridicat la 1,4 miliarde EUR în toate țările în care activează compania. Totalul taxelor reflectă atât costurile fiscale ale JYSK, cât și taxele pe care JYSK le colectează și le plătește autorităților fiscale în numele angajaților, clienților și altor parteneri de afaceri. Dintre țările în care activează JYSK, România se află pe locul 6 în topul celor mai mari contribuții fiscale, cu taxe ce cumulează 302,5 milioane RON (60 milioane Euro în România în FY25), după Germania, Danemarca, Polonia, Suedia și Norvegia.
Expansiune și momente importante
În România, JYSK a inaugurat 15 magazine noi în FY25, iar în luna martie a sărbătorit atingerea bornei de 150 de unități, prin deschiderea magazinului JYSK Mamaia Nord.
Expansiunea face parte din ADN-ul JYSK, iar în FY25, compania a deschis primele magazine pe două continente noi. În Maroc, Africa, JYSK a deschis magazine proprii, iar în Uruguay, America de Sud, au fost deschise magazine prin sistemul de franciză JYSK.
La finalul FY25, JYSK opera un total de 3.575 de magazine în 50 de țări. Dintre acestea, 225 de magazine din 21 de țări sunt gestionate de francizați locali, iar restul de 3.350 de magazine din 29 de țări sunt administrate direct de JYSK. 
Magazinele reduc emisiile
Ca parte a obiectivelor climatice JYSK, aprobate de inițiativa Science Based Targets (SBTi), compania s-a angajat să reducă emisiile din scopurile 1 și 2 cu 50,4% până la sfârșitul FY32 la nivelul tuturor țărilor. În timp ce deschide noi magazine, rezultatele globale din FY25 arată că JYSK a reușit să reducă emisiile totale din scopurile 1 și 2 cu 1,2% comparativ cu FY22.
Majoritatea emisiilor din scopurile 1 și 2 provin din magazine, iar în FY25, JYSK a redus emisiile per magazin cu 9% față de FY22. Pentru scopul 3, JYSK lucrează la decuplarea creșterii emisiilor de creșterea afacerii, iar în acest an financiar, JYSK a redus emisiile per tonă vândută cu 16,5% comparativ cu FY22.
Strategie pentru viitor
În septembrie 2025, la începutul noului an financiar 2025/26 (FY26), JYSK a lansat noua strategie globală, denumită „Customers’ first choice”, care va fi valabilă până în 2028.
Noua strategie stabilește direcția pentru următorii trei ani, în care compania se va concentra asupra extinderii în țările existente, asupra apropierii de clienții din marile orașe europene și asupra investițiilor în infrastructura IT și platformele orientate către clienți.
Deși FY26 marchează începutul unei noi strategii globale, unele lucruri vor rămâne neschimbate la JYSK.
„Vom continua să oferim oferte atractive și servicii excelente clienților, bazându-ne pe valorile JYSK: Spiritul comercial, Spiritul de colegialitate și Spiritul corporativ”, spune Alex Bratu.
FY25 în cifre
- Cifra de afaceri a crescut cu 20,7%, ajungând la 1,3 miliarde RON.
- EBIT a crescut cu 32,5%, ajungând la 245 milioane RON
- Amprenta fiscală în România s-a ridicat la 302,5 milioane RON (60 milioane euro), sumă ce reprezintă totalul taxelor plătite către stat de JYSK în România.
- JYSK a deschis 15 magazine noi în România cu oferte atractive pentru produse destinate casei și unui somn sănătos
- JYSK s-a extins în două țări noi: Maroc și Uruguay
- Total angajați JYSK România: 1360
- Total magazine JYSK în România: 156
- La nivel global, JYSK a redus cu 9% emisiile de gaze cu efect de seră (GES) per magazin comparativ cu FY22 (scopurile 1 și 2)
- La nivel global, JYSK a redus cu 16,5% emisiile GES per tonă vândută comparativ cu FY22 (scop 3)










