- Carrefour devine primul lanț major de retail alimentar disponibil pe Trendyol, cu mii de produse accesibile online în toată țara
Trendyol, marketplace online internațional de top, anunță integrarea pe platformă a Carrefour, unul dintre principalii retaileri din România. Prin această colaborare, clienții din întreaga țară au acces la produsele Carrefour direct prin aplicația Trendyol, indiferent de locația magazinului fizic.
Începând de acum, clienții pot găsi pe Trendyol o selecție de mii de produse Carrefour, disponibile direct pentru comandă online. Gama Carrefour de pe Trendyol acoperă peste 200 de categorii de produse, adresând o gamă variată de nevoi de zi cu zi. Printre acestea se numără detergenți, produse pentru copii și bebeluși, cafea, articole de beauty și îngrijire personală, produse pentru curățenia locuinței, articole pentru animale de companie, jucării și electrocasnice mici.
„Parteneriatul cu Carrefour reprezintă un pas important în consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. România este o piață-cheie de creștere pentru noi, iar această colaborare ne ajută să ne extindem oferta de cumpărături de zi cu zi, oferind acces rapid și convenabil la produse, la aceleași prețuri ca în magazine. Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri din țară și suntem încântați să facem produsele sale mai accesibile prin intermediul platformei noastre”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Acest parteneriat reprezintă un pas important în consolidarea strategiei noastre omnichannel și în diversificarea canalelor de vânzare. Ca lider în segmentul e-grocery, ne asumăm responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde nevoilor reale ale clienților, fie că aleg să comande din confortul propriei case, fie că vin în magazin. Am lansat acest proiect cu o selecție de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru îngrijire personală și a casei, produse de băcănie și hrană pentru animale.
Astfel, le facilităm românilor accesul rapid la produse de care au nevoie zilnic, cu un bun raport calitate-preț. Ne dorim să continuăm să inovăm și să oferim o experiență de cumpărături completă, adaptată preferințelor și obiceiurilor de consum ale clienților noștri”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Toate comenzile Carrefour de pe Trendyol sunt livrate la nivel național prin FAN Courier, cu livrare rapidă și fiabilă în aproximativ 72 de ore.
Selecția Carrefour pe Trendyol va fi extinsă în curând, incluzând categorii precum electronice pentru casă, electronice de larg consum și articole pentru grădină. Pentru a marca lansarea, clienții se pot bucura zilnic de reduceri la o selecție de produse, disponibile prin Flash Deals în aplicația Trendyol.
Din decembrie anul trecut și până în prezent, Trendyol a derulat un program accelerat de integrare a mii de afacerii locale de toate dimensiunile în marketplace, multe dintre ele fiind întreprinderi mici și mijlocii. Platforma le oferă acestor retaileri acces la o bază largă de clienți, în continuă creștere, precum și sprijin extins – care include oportunități de marketing și promovare, instrumente avansate de analiză a datelor și soluții logistice optimizate, alături de alte resurse, toate concepute pentru a-i ajuta să se dezvolte sustenabil.
Despre Trendyol:
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Azerbaidjan, statele din Golf, Europa Centrala și de Est și nu numai.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Fiind un retailer omnichannel, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de aproximativ 17.000 de oameni, companiile aparținând Grupului Carrefour în România fac parte din categoria celor ce contribuie semnificativ prin impozitele și taxele datorate către stat. Astfel, în 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.










