- SAP susține transformarea digitală a Pandora și accelerează creșterea celui mai mare brand de bijuterii din lume
SAP anunță un parteneriat cu Pandora, cel mai mare brand de bijuterii din lume, pentru implementarea soluției RISE with SAP, menită să accelereze transformarea digitală și planurile de creștere globală. Pandora va adopta SAP S/4HANA Cloud drept nucleu al noului său sistem ERP, care va permite standardizarea proceselor de business, simplificarea administrării și o interconectare mai bună la nivel global.
Această colaborare este esențială pentru Pandora, o companie cu peste 37.000 de angajați la nivel global, care are nevoie de procese integrate și de soluții tehnologice avansate pentru a susține o creștere constantă.
În calitate de retailer omnichannel, cu planuri ambițioase de creștere, strategia digitală a Pandora este centrată pe îmbunătățirea experienței consumatorilor. Astfel, compania a optat pentru soluția RISE with SAP pentru a-și susține parcursul digital și a consolida dezvoltarea organizației.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Prin această strategie, Pandora urmărește să îmbunătățească experiența consumatorilor, să eficientizeze operațiunile interne și să ofere angajaților instrumente moderne și intuitive. Astfel, echipele companiei se pot concentra mai mult pe interacțiunile cu clienții și pe activități cu valoare adăugată, în locul sarcinilor administrative repetitive.
„Ca parte a acestui parcurs, Pandora își propune să simplifice viața angajaților săi. Procesele optimizate și digitalizate, combinate cu dashboarduri ușor de utilizat, sunt doar câteva dintre inițiativele care le vor permite angajaților să petreacă mai mult timp cu clienții sau să se implice în activități mai inovatoare și în rezolvarea unor probleme complexe”, a declarat Mariane Heidingsfelder, Senior Vice President Business Transformation, Pandora.
În plus, Pandora explorează deja modalitățile de a valorifica capabilitățile AI integrate în SAP S/4HANA, pentru a obține mai multă eficiență și pentru a crea experiențe de cumpărare și mai personalizate.
„De aici înainte, cred că cerul este limita. Suntem cu adevărat o organizație îndrăzneață și vrem să ne asigurăm că valorificăm tot ce este mai bun din punct de vedere tehnologic pentru a ne stimula afacerea și a accelera creșterea” a adăugat Mariane Heidingsfelder.
Despre SAP
În calitate de lider global în domeniul aplicațiilor pentru întreprinderi și al inteligenței artificiale în business, SAP (NYSE: SAP) se află la punctul de legătură dintre afaceri și tehnologie. De peste 50 de ani, organizațiile au avut încredere în SAP pentru a valorifica tot ceea ce este mai bun la ele, unind operațiunile critice pentru business care acoperă finanțele, achizițiile, resursele umane, lanțul de aprovizionare și experiența clienților. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.com.
Despre Pandora
Cu sediul central la Copenhaga, Danemarca, Pandora proiectează, realizează manual și comercializează bijuterii de înaltă calitate, la prețuri accesibile, folosind exclusiv argint și aur reciclat. Compania, care are 37.000 de angajați și a înregistrat anul trecut venituri de 31,7 miliarde DKK (4,2 miliarde EUR), își are originile în 1982, într-un mic magazin de familie din Copenhaga. În acești 42 de ani, Pandora s-a dezvoltat în cel mai mare brand de bijuterii din lume, cu produse vândute în peste 100 de țări, atât prin magazine fizice, cât și online.