European Business Leaders, Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv au deosebita plăcere de a vă invita marți, 30 septembrie 2025, la conferința cu tema: „Next Generation Business: Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate”.
Evenimentul se va desfășura în Sala de Conferințe a Institutului Național de Statistică, situat pe Bulevardul Libertății nr. 16, Sector 5, București.
Partenerii evenimentului sunt: Camera de Comerț și Industrie București – CCIB (partener instituțional), Tipografia Global Print, Prezidențial Club ABC, Electrocoserv Industrial Energy, Electric Station, Todos & Company, Canal 33, Eurolife FFH Asigurări și Fundația „Pentru o Românie Modernă”.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Prezentare
Evenimentul Next Generation Business își propune să adune împreună lideri de afaceri, antreprenori inovatori și echipele lor pentru a împărtăși cunoștințe, strategii și experiențe care pot contribui la creșterea și dezvoltarea afacerilor într-un mediu economic dinamic și în continuă schimbare.
Companiile care activează în țara noastră continuă să se finanțeze în cea mai mare măsură din fonduri interne, finanțarea de la bănci și IFN-uri reprezentând doar o mică parte din resursele firmelor, în timp ce doar 2% preferă fonduri europene, arată un raport al Băncii Naționale a României.
Firmele românești au o nevoie acută de finanțare pentru a se dezvolta. Sunt disponibile finanțările bancare, leasingul, factoringul, fondurile europene, fondurile speciale din PNRR, piața de capital, fondurile de privat equity etc.
În cadrul dezbaterii noastre vor fi prezentate cele mai avantajoase și eficiente metode și platforme de finanțare pentru firmele românești și modul de accesare a acestora.
Adoptarea tehnologiilor digitale este în creștere, IMM-urile din România au început să utilizeze pe scară largă soluții informatice, de la software de contabilitate și gestiune până la platforme CRM și ERP, cu diferențe semnificative în funcție de regiunea de dezvoltare.
Companiile din România au ocazia de a se diferenția prin adoptarea la nivel de organizație a Inteligenței Artificiale prin programe structurate, care să includă o integrare centrată pe om. Atunci când IA este introdusă ca un copilot, potențând judecata umană și sporind productivitatea, această tehnologie devine un catalizator pentru dezvoltarea personală și profesională.
Mediul de afaceri, autoritățile locale și cetățenii sunt afectați de creșterea taxelor care a intrat în vigoare la 01 august 2025. Urmează alte creșteri, de exemplu impozitul pe proprietăți, începând cu 01 ianuarie 2026.
Acest eveniment este un prilej de analiză şi dezbatere echilibrată a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai ANAF și Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, ai asociațiilor patronale și profesionale, ai factorilor de decizie din departamentele financiare ale companiilor din țara noastră. Evenimentul își propune să genereze dezbateri utile și soluții eficiente pentru creşterea încasărilor la buget și pentru reducerea poverii fiscale a companiilor.
Vorbitori
Vladimir ALEXANDRESCU, Directorul de Cabinet al Președintelui Institutului Național de Statistică
Gabriela FOLCUȚ, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor
Simona CURPĂN, Șef Serviciu Promovare Regională, Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI)
Anca ALMĂJAN, Commercial Development Manager, Eurolife FFH Asigurări
Costin LIANU, Președinte, Wallachia eHub
Marius TODOS, Fondator, Todos & Company
Valentin DUMITRU, Expert Soluții Audio-Video pentru Antreprenori, GBC®
Cosmin RĂILEANU, CEO & Founder, Depozit Virtual powered by vindem-ieftin.ro
Cornelia NĂSTASE, Managing Partner, CC Tax Advisory
Moderator: Costin Dendea, Secretar General, European Business Leaders
Audiență
antreprenori, manageri de companii, directori financiari, avocați, consultanţi fiscali, experţi fiscali, auditori financiari, contabili, evaluatori, asociaţii patronale şi profesionale; mass-media.
Agendă
09,15 – 10,00: Înregistrare participanți și Networking
10,00 –12,00: Sesiunea I
12,00 – 12,30: Pauză de cafea și Networking
12,30 – 14,00: Sesiunea a II-a
14,00 – 15,00: Masa de prânz și Networking
Ce îți oferim?
- Cunoștințe concrete: Vei pleca cu soluții reale de finanțare, digitalizare și fiscalitate pe care să le aplici imediat.
- Parteneriate: Vei cunoaște investitori și experți gata să deschidă uși împreună cu tine.
- Un nou mindset: Vei descoperi cum incertitudinea devine oportunitate dacă ai informația potrivită
- Inspirație: Vei asculta oameni care au trecut prin aceleași provocări ca tine și au reușit.
De ce să fii acolo?
- Pentru că afacerea ta merită mai mult decât să supraviețuiască.
- Pentru că visul tău poate prinde rădăcini și crește mai puternic.
- Pentru că fiecare antreprenor și fiecare lider are nevoie, din când în când, de o zi care să aducă o schimbare majoră.
Înregistrarea se poate face printr-un mesaj la adresa office@clubantreprenor.ro și / sau la adresa mircea.fica@clubantreprenor.ro



















