joi, 11 septembrie, 2025

Puterea lui împreună: marca de bricolaj PARKSIDE lansează o nouă campanie cu actorii Arnold Schwarzenegger și Ralf Moeller

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Hollywoodul întâlnește arta bricolajului autentic în noua campanie a mărcii proprii PARKSIDE, unde actorii Arnold Schwarzenegger și Ralf Moeller colaborează pentru prima dată împreună. Cu entuziasm pentru proiectele ”Do-it-yourself (DIY)”, cei doi aduc umor și o energie debordantă în lumea bricolajului. Obiectivul este să inspire atât pasionații cu experiență, cât și pe începători, motivându-i să își ducă proiectele la bun sfârșit pe cont propriu.

Arnold Schwarzenegger și PARKSIDE – o echipă perfectă. Starul de la Hollywood și brandul de bricolaj își reinventează colaborarea și lansează o nouă etapă a campaniei „ȘTII CĂ POȚI”. Actorul Ralf Moeller i se alătură lui Schwarzenegger într-un spot plin de umor, care aduce la viață spiritul do-it-yourself al mărcii PARKSIDE:

„De la Terminator la Motivator: parteneriatul cu PARKSIDE mi se potrivește mănușă. Niciun proiect de bricolaj nu e prea complicat, nicio provocare prea mare – trebuie doar să vrei și să crezi în tine,” spune Arnold Schwarzenegger.

Schwarzenegger reprezintă  un exemplu pentru mentalitatea pragmatică și puternică, iar Moeller se remarcă prin vasta sa experiență în bricolaj, entuziasmul pentru proiectele DIY și o prezență plăcută. Pe cei doi actori îi leagă o prietenie îndelungată și împărtășesc aceleași valori, care se aliniază perfect cu esența mărcii PARKSIDE. Mesajul central al campaniei este că PARKSIDE le oferă tuturor șansa de a-și crea un adevărat atelier de bricolaj în propria casă, indiferent de experiență sau buget. Brandul încurajează oamenii să realizeze  proiecte de bricolaj, fie mici sau de amploare, punând accent pe sprijinul și uneltele potrivite, nu pe perfecțiune.

„Do-it-yourself este cu adevărat o activitate minunată. Să creezi ceva cu propriile mâini și să vezi rezultatul final – nu există o senzație mai plăcută. Nu am ezitat nicio clipă când am fost invitat să susțin campania PARKSIDE – mai ales că am fost mereu pasionat de meșteșugit,” adaugă Ralf Moeller.

„PARKSIDE este un brand puternic, care va deveni și mai puternic prin această campanie. La Kaufland, avem oportunitatea să valorificăm punctele sale forte și să contribuim activ la dezvoltarea sa. Suntem, de asemenea, foarte mândri de colaborarea cu colegii noștri de la LIDL în acest proiect. Împreună, ca echipă, am creat ceva ce îi inspiră atât pe clienți, cât și pe angajați.”, spune Michael Lüttgen, Customer Management la Kaufland International.

Noua campanie omnichannel a brandului PARKSIDE – disponibil exclusiv în magazinele Kaufland și Lidl – va debuta pe 2 septembrie 2025, beneficiind de o expunere media extinsă. Aceasta va include digital-out-of-home, o prezență semnificativă pe rețelele sociale și spoturi TV.

Despre PARKSIDE

Marca PARKSIDE, disponibilă în magazinele Lidl și Kaufland, oferă produse de bricolaj care permit tuturor să ducă la bun sfârșit proiectele dn grădină, casă sau atelier, într-un timp redus și fără ajutoare. Gama PARKSIDE Performance se adresează, cu precădere, pasionaților de bricolaj ambițioși și avansați. Cu ajutorul seriei X20V, clienții se pot bucura de peste 100 de unelte pentru atelier și grădină, care necesită o singură baterie compatibilă pentru toate. Indiferent dacă sunt profesioniști sau începători: prin calitatea ridicată, raportul calitate-preț avantajos, sortimentul variat și designul atractiv, PARKSIDE a reușit să câștige interesul multor cumpărători.

Despre Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de 193 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro. Kaufland angajează la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe www.cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, la numărul de telefon 021.9132 sau la biroul de informații din oricare magazin Kaufland.

Urmărește-ne:
- 23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei) -Inscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Gala Club Antreprenor – ediția a XXIII-a - Înscrie-te acum! - Bilete online -Gala Club Antreprenor Ediție Aniversară 5 ani de la lansarea revistei Club Antreprenor
- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Anda Bucșan, Cargus: Experiența clienților dictează viitorul curieratului și al e-commerce-ului

Pe măsură ce e-commerce-ul românesc s-a extins cu viteza unui click, clienții au trecut de la entuziasmul descoperirii la...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Înscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA -Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA