- MedLife revine și în 2025 la Electric Castle și Summer Well, cu demersul inițiat anul trecut dedicat sănătății sexuale și prevenției.
- Inițiativa are la bază un studiu realizat la nivel național, care arată că 90% dintre tinerii români nu au suficiente informații despre BTS-uri și prevenție.
- Participanții vor beneficia de testare gratuită pentru BTS. Demersul face parte din strategia MedLife de a sprijini educația medicală și accesul facil la servicii de prevenție pentru tineri, cu ajutorul inovației tehnologice.
- Probele vor fi transportate cu drone către laborator, MedLife fiind primul operator medical privat din Europa Centrală și de Est care folosește drone pentru transportul probelor biologice.
Pentru al doilea an consecutiv, MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, susține prevenția și sănătatea sexuală în rândul tinerilor prin testare gratuită în cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well.
Sub mesajul „Testează-te ca în 2025. #TestatEHot”, experiența MedLife de la festivaluri îmbină inovația medicală cu nevoia de educație. În cadrul acestei inițiative cu abordare 360, participanții vor avea atât acces gratuit la un centru mobil de testare pentru boli cu transmitere sexuală (BTS), precum și sesiuni de informare și dialog deschis cu specialiști din domeniul medical – ginecologi, urologi, psihoterapeuți.
Studiu MedLife: 90% dintre tineri nu au suficiente informații despre sănătatea sexuală
Demersul MedLife vine ca răspuns la concluziile îngrijorătoare ale studiului național cu privire la atitudinea și comportamentul tinerilor pe tema sănătății sexuale, realizat anul trecut la cererea companiei. 90% dintre tinerii din România nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală. Totodată, 52% din tinerii între 16 și 18 ani afirmă că fac sex neprotejat, iar aproximativ 20% dintre tinerii români nu cunosc mai mult de 3 boli cu transmitere sexuală. În plus, doar 37% dintre respondenți s-au testat cel puțin o dată pentru BTS de la începerea vieții sexuale.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Acces gratuit la testare BTS și sesiuni de informare la standul MedLife
În zona MedLife din cadrul festivalurilor, participanții vor putea beneficia de testare gratuită pentru BTS, în limita kiturilor de testare disponibile, într-un cadru prietenos, modern și lipsit de stigmat. Pachetul de bază Testat e Hot include 7 patogeni printre care Chlamydia și Gonoreea. Probele recoltate vor fi transportate către cel mai apropiat laborator MedLife cu ajutorul dronelor, compania fiind primul operator medical privat din Europa Centrală și de Est care utilizează drone pentru transportul de probe biologice, reducând semnificativ timpul de răspuns.
Festivalierii care doresc testarea în clinică, o pot face cu un discount de 20% în baza prezentării biletului sau brățării de festival până la data de 31 august. Totodată, suplimentar pachetului oferit la festival, pacienții pot opta în clinică sau puncte de recoltare pentru pachetul extins Testat e Hot, ce conține în plus testele pentru HIV și Sifilis, deopotrivă cu discount de 20% în aceleași condiții. Pe lângă testare, MedLife propune o serie de workshop-uri moderate de medici specialiști (urologi, ginecologi, psihologi), care vor aborda în cadrul festivalurilor teme precum: prejudecățile și miturile din jurul bolilor cu transmitere sexuală, metode moderne de prevenție și testare BTS, ce se întâmplă în cazul unui rezultat pozitiv, comunicarea sănătoasă cu partenerul, importanța testării periodice și inovațiile din domeniul prevenției.
Prevenția devine parte din normalitate
„Este evident că România are nevoie de mai mult decât de informație pasivă când vine vorba de educație sexuală. Are nevoie de intervenții reale, adaptate contextului actual. Studiul pe care l-am realizat arată o lipsă majoră de cunoștințe în rândul tinerilor privind BTS, iar acest gol informațional se traduce în decizii riscante pentru sănătate. De aceea, revenim anul acesta în mijlocul tinerilor, la marile festivaluri de muzică, cu un demers integrat: testare gratuită, discuții deschise și tehnologii de ultimă generație, precum dronele pentru transportul probelor. Prevenția trebuie să fie parte din conversația publică, iar festivalurile sunt un punct de pornire relevant, unde încurajăm distracția responsabilă. A venit momentul ca sănătatea sexuală să țină pasul cu prezentul. „Escpape from the past” înseamnă Testează-te ca în 2025,” a spus Ina Bădărău-Ilie, Director de Comunicare MedLife.
Demersul MedLife face parte din programul de educație sexuală al companiei și are ca obiectiv principal normalizarea testării și comunicării în jurul sănătății sexuale, într-un spațiu sigur, lipsit de judecată și adaptat realităților generației tinere. Pentru că tinerii trăiesc în prezent, dar încă se confruntă cu mentalități de ieri. MedLife creează un context în care testarea devine un gest firesc, rapid și „cool”, iar educația medicală se face prin dialog real, empatic și informat.
Despre Grupul MedLife
MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.
Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.
Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.
Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementaftă, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.
În perioada de pandemie, MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare.
Compania continuă să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale, în tehnologie și infrastructură. Creează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase.