- Noua rețea acoperă peste 50 de orașe din România, inclusiv București, ClujNapoca, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov și Sibiu
- Biletele pot fi rezervate între 3 și 31 iulie 2025, pentru călătorii efectuate în perioada 10 iulie – 15 septembrie 2025
- „Lansarea rețelei interne FlixBus reprezintă un pas important pentru creșterea accesibilității transportului interurban în România”, declară Adrian Rășoiu, Director Business Development FlixBus România
FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România. Noua rețea conectează 50 de orașe din toate regiunile țării, oferind pasagerilor o opțiune accesibilă, confortabilă și sustenabilă pentru deplasările interurbane.
Prețurile biletelor încep de la 9,99 lei per sens și sunt valabile pentru toate rutele interne din rețea, în funcție de momentul rezervării și disponibilitate.
„Deschiderea rețelei interne FlixBus vine într-un moment-cheie pentru mobilitatea din România. Ne propunem să oferim o alternativă reală la transportul interurban tradițional, printr-o rețea sigură, digitalizată și bine conectată, construită împreună cu parteneri locali. Conectăm peste 50 de orașe și răspundem nevoii tot mai mari de opțiuni eficiente de călătorie. Ne dorim să contribuim și la dezvoltarea turismului local, oferind acces facil către destinații din întreaga țară, inclusiv zone mai puțin conectate până acum”, a declarat Adrian Rășoiu, Director Business Development, FlixBus România.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus sau aplicație, din cele peste 1.000 de agenții de turism partenere, precum și din punctele de vânzare Selfpay.
Rutele care vor fi operate începând cu 10 iulie:
Noile rute interurbane lansate de FlixBus conectează orașe-cheie din toate regiunile țării, precum București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Craiova, Arad, Botoșani și Satu Mare, asigurând legături directe între estul, vestul, nordul și sudul României. Noua rețea internă este interconectată cu rețeaua internațională FlixBus, permițând pasagerilor din orașe precum Iași sau Oradea să ajungă cu ușurință în destinații populare din regiune, precum Sofia, Salonic sau Balcic.
Rutele vor fi operate în parteneriat cu transportatori locali și vor conecta treptat toate marile orașe și principalele destinații turistice din țară, oferind o alternativă accesibilă, confortabilă și sustenabilă pentru călătoriile pe distanțe lungi.
Autocarul, în topul preferințelor turiștilor care vizitează România
Transportul cu autocarul joacă un rol esențial în dezvoltarea turismului local, conectând orașe mari cu regiuni mai puțin accesibile prin rețeaua feroviară sau aeriană. Potrivit datelor oficiale publicate de Institutul Național de Statistică (INS), aproximativ 37.000 de turiști străini care au vizitat România în 2024 au ales autocarul ca mijloc de transport. Acesta se menține în top 3 opțiuni preferate pentru deplasările în scop turistic, alături de tren și avion.
În 2024, cheltuielile cu transportul turiștilor străini au crescut cu 15,3%, reflectând o cerere în creștere pentru servicii de mobilitate și o nevoie constantă de conectivitate către diverse regiuni turistice din România.
FlixBus activează în România din 2017, dar până în prezent a operat exclusiv rute internaționale spre peste 15 țări din Europa. În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări.
Despre Flix
Flix are ca obiectiv transformarea mobilității colective, oferind soluții sustenabile și accesibile pentru călătorii pe distanțe lungi cu autocarul și trenul, în peste 40 de țări de pe patru continente, prin brandurile FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç și Greyhound. Cu un model de afaceri bazat pe colaborare cu parteneri locali, Flix, lansat în 2013, a reușit să devină rapid lider de piață în transportul cu autocarul pe distanțe lungi în Europa, America de Nord și Turcia, extinzându-se accelerat și în America de Sud și India.
Flix vizează atingerea neutralității climatice în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050. Pentru a-și evalua progresul într-un cadru științific recunoscut, Flix a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor prin inițiativa Science Based Targets. În timp ce Flix gestionează partea comercială a afacerii, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și extinderea continuă a produselor, partenerii de transport se ocupă de operarea rutelor. Combinația de start-up tech și companie clasică de transport a poziționat Flix ca lider în sector, schimbând permanent peisajul global al mobilității.