luni, 27 octombrie, 2025

German Touristik, parte a grupului Memento, devine Vacanza – primul Smart Cost Discounter de turism din România

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro
  • Compania va opera sub brandul Vacanza de la 1 iulie
  • Creștere de 80% în prima jumătate a anului
  • Vânzările de pachete turistice ale companiei au depășit 25 de milioane de euro în acest an

German Touristik, divizia Memento Group care a operat până anul trecut sub franciza TUI, a devenit primul operator B2B de travel smart cost din România de la începutul acestui an. Compania vinde, prin intermediul celor peste 600 de agenții partenere din țară, pachete de vacanță, în special în destinații estivale populare, la prețuri extrem de atractive. De la 1 iulie, compania va opera sub brandul Vacanza, pentru care va lansa și site-ul www.vacanza.ro – o platformă în care turiștii individuali își pot configura vacanța, pornind de la un pachet de bază care include transport cu avionul și cazare.

”La nivelul României, acest model de business este unic în industria de turism”, spune Ștefan Leontin Joos, CEO Vacanza. ”Îmbunătățirea serviciilor noastre este posibilă datorită investițiilor în automatizare, tehnologii avansate și AI precum și în echipa de suport ce asigură buna derulare a serviciilor. Astfel, avem capacitatea de a oferi cele mai bune prețuri pe destinațiile pe care le operăm, pentru că sistemul nostru ne ajută să livrăm, în timp real, comparații ale ofertelor diverșilor furnizori cu care lucrăm, iar rezultatele pe prima jumătate a anului vorbesc de la sine.”

În perioada ianuarie – iunie 2025, compania a înregistrat o creștere de 80% față de primele șase luni ale anului trecut, realizând vânzări de 25 de milioane de euro (față de 14 milioane de euro S1 2024) iar în ceea ce privește numărul de turiști deserviți, compania a înregistrat o creștere similară: peste 40.000 de turiști au cumpărat anul acesta pachete de vacanță comercializate de German Touristik, comparativ cu 18.000 de turiști în aceeași perioadă a anului trecut.

”Odată cu înregistrarea acestor rezultate excepționale, am decis și rebrandingul companiei începând cu data de 1 iulie, trecând de la German Touristik la ‘Vacanza”, un nou brand mai direct și mai ușor memorabil. Totodată, este în lucru lansarea site-ului www.vacanza.ro, accesibil turiștilor individuali iar platforma pentru agențiile partenere este deja operațională. 

Începând din luna iulie, redefinim conceptul de personalizare a vacanței odată cu lansarea site-ului Vacanza.ro, unde achiziția unui pachet de bază pentru turiștii direcți va oferi posibilitatea adăugării de servicii dintre cele mai diverse, configurându-și vacanța după preferințe: bagaj de cală, alegerea locului în avion, check-in online, transfer de la aeroport la hotel în regim shuttle sau VIP, sau excursii opționale”, mai spune CEO-ul companiei.

Printre avantajele ofertei Vacanza se numără parteneriatele exclusive semnate de companie cu numeroase hoteluri și cluburi de vacanță, dar și tarifele preferențiale datorate volumelor mari.

”De aici încolo, creșterea va fi exponențială de la un an la altul. Ne propunem să devenim al doilea brand ca notorietate și volum de vânzări după Christian Tour”, mai spune Ștefan Leontin Joos, CEO Vacanza.

German Touristik, care va opera sub brandul Vacanza, este parte a Grupului Memento.

Odată cu renunțarea la brandul german TUI, cel mai mare grup de turism din România a decis transformarea companiei Vacanza în primul Smart Cost Discounter din România, dedicat în principal segmentului B2B prin cele peste 600 de agenții partenere din țară.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT revista CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Conferința Cities of Tomorrow, organizată de AHK România: Cum pot deveni mai reziliente în fața schimbărilor climatice și geopolitice

Pentru a oferi o calitate superioară a vieții locuitorilor, orașele trebuie să se adapteze constant la provocările climatice, economice...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni