marți, 1 iulie, 2025

Froo celebrează libertatea alegerilor în noua campanie „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro
  • Alegerile suprinzătoare ale clienților sunt comentate cu umor de unul dintre cei mai apreciați comedianți din România

Froo, rețeaua de magazine prezentă în București, Constanța și Pitești, lansează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei” – o inițiativă care încurajează consumatorii să-și exprime personalitatea și obiceiurile prin alegerile de zi cu zi din coșul de cumpărături.

De la hot dog cu căpșuni și pizza cu jeleuri la spaghete cu bomboane, campania ne provoacă imaginația și transformă combinațiile alese de consumatori în farfurii neașteptate. De data aceasta, Froo a mers mai departe, iar coșurile de cumpărături au devenit vizualuri spectaculoase – ca să vezi, nu doar să îți imaginezi, cum arată libertatea în farfurie. Comediantul Micutzu (Cosmin Nedelcu) adaugă umor și autenticitate, comentând aceste combinații inedite în spotul video al campaniei, disponibil aici.

În aceeași notă creativă, artistul ToesUp semnează beat-ul original pentru spoturile radio. O combinație neașteptată? Exact așa cum ne place nouă!

De asemenea, până la 1 iulie, Froo oferă o cafea din partea casei pentru orice achiziție de minimum 15 lei, realizată între orele 7:00 și 10:00, în toate magazinele sale. Este modul prin care brandul își arată aprecierea față de consumatorii care își încep ziua cu un mix personalizat de produse. În plus, zona de bistro surprinde cu o ofertă variată, care include hotdog, pizza, burgeri, paniniuri, tortillas și alte opțiuni rapide – perfecte pentru un mic dejun spontan sau un prânz rapid. 

„La Froo, vedem în fiecare zi cum clienții noștri își creează propriile combinații – uneori surprinzătoare, mereu autentice. Prin această campanie, vrem să le transmitem că fiecare alegere merită savurată, fără a fi judecată. Este o expresie sinceră a modului în care ne dorim să construim relația cu ei,” a declarat Joanna Simonowicz, General Manager Froo România. 

Campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei” se desfășoară pe mai multe canale media, inclusiv online, radio și în magazine, și reflectă angajamentul Froo de a oferi o experiență de cumpărături care pune în valoare individualitatea fiecărui consumator.

Despre Froo

Froo este un lanț modern de magazine de proximitate, prezent în România din 2024. Până în iunie 2025, Froo a deschis 90 de magazine în România.

Magazinele Froo oferă o experiență rapidă de cumpărături, combinând produse alimentare de zi cu zi cu opțiuni ready-to-eat, precum hot dog, burgeri, croissante și cafea de specialitate. Fiecare locație include un bistro propriu și produse exclusive sub branduri precum Tommy Bites, Good Soul sau Foodini.

Froo sunt magazine moderne echivalentele locale ale magazinelor Żabka care operează în Polonia. Peste 80% din sortiment cuprinde mărci românești cunoscute și apreciate și mărci internaționale de la furnizori români. Oferta include, de asemenea, produse de la branduri poloneze cunoscute și mărci private locale, cum ar fi sandvișurile Tommy Bites, produsele de prânz Good Soul și gustările lichide Foodini. Sub bannerul froo bistro, o gamă largă de gustări calde, cum ar fi hot dog și cartofi prăjiți și cafea sunt, de asemenea, disponibile în toate punctele de vânzare. Oferta este concepută pentru clienții care doresc să-și satisfacă rapid foamea și setea în drum spre casă, spre serviciu sau școală și să sprijine zonele rezidențiale pentru cumpărături zilnice, comode și rapide.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

EY: CBAM – Aspecte cheie ale procesului de autorizare și noile exceptări

Autori: Mihai Petre, Director, Comerţ internaţional, EY România, Daniela Neagoe, Senior Manager, Comerţ internaţional, EY România Mecanismul de ajustare la...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor