- Alegerile suprinzătoare ale clienților sunt comentate cu umor de unul dintre cei mai apreciați comedianți din România
Froo, rețeaua de magazine prezentă în București, Constanța și Pitești, lansează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei” – o inițiativă care încurajează consumatorii să-și exprime personalitatea și obiceiurile prin alegerile de zi cu zi din coșul de cumpărături.
De la hot dog cu căpșuni și pizza cu jeleuri la spaghete cu bomboane, campania ne provoacă imaginația și transformă combinațiile alese de consumatori în farfurii neașteptate. De data aceasta, Froo a mers mai departe, iar coșurile de cumpărături au devenit vizualuri spectaculoase – ca să vezi, nu doar să îți imaginezi, cum arată libertatea în farfurie. Comediantul Micutzu (Cosmin Nedelcu) adaugă umor și autenticitate, comentând aceste combinații inedite în spotul video al campaniei, disponibil aici.
În aceeași notă creativă, artistul ToesUp semnează beat-ul original pentru spoturile radio. O combinație neașteptată? Exact așa cum ne place nouă!
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
De asemenea, până la 1 iulie, Froo oferă o cafea din partea casei pentru orice achiziție de minimum 15 lei, realizată între orele 7:00 și 10:00, în toate magazinele sale. Este modul prin care brandul își arată aprecierea față de consumatorii care își încep ziua cu un mix personalizat de produse. În plus, zona de bistro surprinde cu o ofertă variată, care include hotdog, pizza, burgeri, paniniuri, tortillas și alte opțiuni rapide – perfecte pentru un mic dejun spontan sau un prânz rapid.
„La Froo, vedem în fiecare zi cum clienții noștri își creează propriile combinații – uneori surprinzătoare, mereu autentice. Prin această campanie, vrem să le transmitem că fiecare alegere merită savurată, fără a fi judecată. Este o expresie sinceră a modului în care ne dorim să construim relația cu ei,” a declarat Joanna Simonowicz, General Manager Froo România.
Campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei” se desfășoară pe mai multe canale media, inclusiv online, radio și în magazine, și reflectă angajamentul Froo de a oferi o experiență de cumpărături care pune în valoare individualitatea fiecărui consumator.
Despre Froo
Froo este un lanț modern de magazine de proximitate, prezent în România din 2024. Până în iunie 2025, Froo a deschis 90 de magazine în România.
Magazinele Froo oferă o experiență rapidă de cumpărături, combinând produse alimentare de zi cu zi cu opțiuni ready-to-eat, precum hot dog, burgeri, croissante și cafea de specialitate. Fiecare locație include un bistro propriu și produse exclusive sub branduri precum Tommy Bites, Good Soul sau Foodini.
Froo sunt magazine moderne echivalentele locale ale magazinelor Żabka care operează în Polonia. Peste 80% din sortiment cuprinde mărci românești cunoscute și apreciate și mărci internaționale de la furnizori români. Oferta include, de asemenea, produse de la branduri poloneze cunoscute și mărci private locale, cum ar fi sandvișurile Tommy Bites, produsele de prânz Good Soul și gustările lichide Foodini. Sub bannerul froo bistro, o gamă largă de gustări calde, cum ar fi hot dog și cartofi prăjiți și cafea sunt, de asemenea, disponibile în toate punctele de vânzare. Oferta este concepută pentru clienții care doresc să-și satisfacă rapid foamea și setea în drum spre casă, spre serviciu sau școală și să sprijine zonele rezidențiale pentru cumpărături zilnice, comode și rapide.