The Confident Group, un cluster de comunicare corporate și de brand prezent în București și Barcelona, lansează Confident Impact, noua sa linie de business axată pe sustenabilitate. Acest pas marchează o extindere strategică către soluții specializate de ESG și CSR, adaptate atât pentru nevoile specifice corporațiilor, cât și pentru companii medii.
Confident Impact devine un one stop shop cu un portofoliu de soluții în creștere, cu o ofertă 360 de grade în materie de sustenabilitate. Divizia oferă servicii complete care includ audit ESG, raportare, proiecte de comunicare specializate, programe de training, servicii de conformitate legislativă, precum și aplicații de măsurare a amprentei de carbon și certificări specifice care ajută companiile să atingă obiectivele de sănătate și well-being la locul de muncă.
„Expertiza noastră în crearea și implemenatrea proiectelor de comunicare în zona de CSR este amplă, însă aveam nevoie de un produs complex capabil să răspundă la nevoile din ce în ce mai sofisticate ale clienților noștri”, a declarat Mara Constantin Gojgar, fondatoarea The Confident Group. „În această nouă structură, comunicarea reprezintă doar o parte. Auditul, raportarea, serviciile juridice, training-ul și tool-urile specifice de sustenabilitate completează expertiza noastră în comunicare – toate integrate pentru a ajuta companiile să navigheze provocările sustenabilității și să obțină un impact măsurabil”.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Odată cu lansarea noii linii de business, Diana Dincă-Lupu a fost numită Head of Sustainability pentru Confident Impact. Cu o experiență de peste 14 ani în comunicarea corporate și de brand în industrii cheie, Diana are un background solid în domeniul sustenabilității și deține certificarea de Sustainability communications specialist, obținută de la Chartered Institute of Public Relations – CIPR.
„Sustenabilitatea nu mai este o alegere – ea trebuie să devină o componentă esențială a strategiei pe termen lung a fiecărei organizații”, a declarat Diana Dincă Lupu. „Prin Confident Impact, ne propunem să sprijinim companiile să integreze sustenabilitatea în structura lor de business, într-un mod practic și cu rezultate concrete. Ne concentrăm pe extinderea acestei divizii prin construirea unei echipe dedicate și pe dezvoltarea unei practici solide, care să genereze un impact real, atât pentru organizații, cât și pentru comunitate.”
Lansarea Confident Impact este răspunsul la nevoile pieței și a clienților agenției și reprezintă investiția companiei în specializarea echipei interne și în atragerea de parteneri. Compania estimează că noua divizie va genera 25% din totalul cifrei de afaceri a Confident Communications, până la sfârșitul anului 2026.
Despre Confident Agency
The CONFIDENT Group, prezent în București și Barcelona, este un cluster de comunicare de marketing format din companii cu expertiză în Europa Centrală și de Est (România, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia) și Spania.
CONFIDENT se axează pe acomodarea clienților internaționali pe piața din România și sprijinirea companiilor din CEE să intre pe piața din Europa de Vest.
Expansiunea internațională a CONFIDENT Group a fost generată de ambițiile globale ale clienților pe care îi consiliem, dar și din ADN-ul antreprenorial al companiei.
În prezent, The CONFIDENT Group este format din două companii CONFIDENT – Marketing communications și VENUS FIVE – servicii de producție foto și video.
Grupul CONFIDENT a dezvoltat expertiză în industrii cheie de consumer și B2B, precum tech, real estate, retail & FMCG, auto & mobilitate, pharma & medcomms.
CONFIDENT a câștigat mai multe premii în competiții de business și de comunicare, iar în anul 2020, agenția a obținut distincția Consultancy of the Year.
În cei 14 ani de prezență pe piața din România, agenția a gestionat peste 80 de clienți și campanii. Din portofoliul CONFIDENT fac parte branduri precum AVIS, BLIK, București Mall Vitan & Plaza România (Anchor Grup), CBRE, Dahua Technologies, DSV, ENDAVA, Euplatesc.ro, Hama, Liberty Galați, NOTINO, Mitsubishi, Mobexpert, PayU, Regus, Roborock, Roche Diagnostics, Spaces, Thoughtworks, UP Romania, Vantage Towers, VTEX, Wendy’s, XIAOMI.