- Retailerul urmează să deschidă primul magazin fizic în Sibiu
- Armorum, un jucător important pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent.
- Pentru 2025, Armorum vizează o creștere de 25% și o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro).
- Retailerul investește 70.000 EUR în deschiderea primului magazin fizic, în Sibiu, planificată în S2 2025.
Armorum, un jucător important pe piața e-commerce dedicată echipamentelor de protecția muncii, a înregistrat, în 2024, o cifră de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcând o creștere de aproximativ 20% față de anul precedent. Cifrele confirmă traiectoria ascendentă susținută de o strategie axată pe produse premium și investiții în infrastructura online și fizică. Performanță solidă este completată de o creștere a profitului net de +17% în 2024.
Pentru anul 2025, Armorum a previzionat o creștere de 25%, vizând o cifră de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indică deja o evoluție de +31% față de perioada similară a anului trecut.
Strategie axată pe produse premium și diversificarea portofoliului
Poziționarea Armorum pe segmentul premium este susținută de o pondere de 40% din veniturile totale generată de produse ale brandurilor premium.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
12 iunie 2025: Criminalitatea cibernetică în perioada digitalizării economiei și în vreme de război, Ediția a IV-a
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Investițiile constante, extinderea portofoliului și pariul nostru pe produsele premium ne-au permis să răspundem nevoilor complexe ale pieței, pe de-o parte și să producem o schimbare de mind-set în piață. Vedem o creștere a cererii pentru soluții complete de protecție, premium, iar abordarea noastră holistică, care include atât echipamente de bază, cât și produse specializate de nișă, ne diferențiază. Angajamentul nostru de a oferi echipamente de protecția muncii de top nu este doar un slogan, ci o realitate susținută de de încrederea pe care ne-o acordă partenerii noștri”, a declarat Ovidiu Dărămuș, cofondator şi general manager al Armorum.
Deși aproximativ 80% din volumele totale de vânzări sunt realizate în categoriile de îmbrăcăminte și încălțăminte de muncă, Armorum a început o diversificare semnificativă către categorii complementare, cum ar fi bocanci outdoor / de trekking / tactici și echipamente de lucru la înălțime, extinzându-și astfel oferta pentru a răspunde nevoilor diverse ale pieței.
Investiții în online, în capacități de stocare și valoare a comenzii medii în creștere
Chiar dacă activitatea B2B este strâns legată de platforma online, compania a avut, în 2024, o abordare integrată, ce a inclus metode tradiționale de vânzări, precum vizite la clienți și sampling. În prezent, catalogul online Armorum se apropie de 2000 de produse, incluzând variațiile.
Comanda medie online a Armorum se situează în jurul valorii de 600 de lei și înregistrează o tendință de creștere de la an la an. Evoluția este atribuită extinderii constante a portofoliului de produse, care generează un număr tot mai mare de comenzi complexe atât pe segmentele B2B și B2G, când și pe segmentul B2C.
„Creșterea comenzii medii reflectă nu doar încrederea crescută a consumatorilor în produsele premium, cât și succesul diversificării strategiilor de vânzare și a optimizării capacităților de stocare și livrare. Suntem conștienți că investițiile în platforma online și în publicitate sunt esențiale pentru a menține ritmul de creștere, mai ales având în vedere presiunea crescută din partea jucătorilor internaționali. Ne concentrăm în continuare pe optimizarea experienței online și pe extinderea capacității de stocare, pentru a asigura livrări rapide și o disponibilitate excelentă a produselor noastre premium”, a mai declarat Ovidiu Dărămuș.
Principalii factori care au influențat costurile operaționale în 2024 au fost investițiile în advertising online, necesare pentru a face față presiunii jucătorilor internaționali și sofisticării soluțiilor AI, precum și creșterea stocurilor. Aceasta din urmă este o consecință directă a dezvoltării companiei și a dorinței de a răspunde așteptărilor clienților de a primi comenzi rapid și de a avea acces la o varietate mare de opțiuni, în special pentru produsele premium.
Armorum va deschide în 2025 primul magazin fizic, în Sibiu
Compania mizează în 2025 și pe dezvoltarea comerțului clasic, printr-o investiție de 70.000 de EUR în primul magazin fizic, în Sibiu.
Locația va avea o suprafață de 120 mp și va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum, dispuse într-un concept de retail modern.
Magazinul va fi localizat într-o poziție strategică, în zona industrială a Sibiului, în proximitatea A1 și a depozitului logistic al Armorum.
Amenajarea spațiului va include materiale familiare clienților, simbolice pentru utilizatorii echipamentelor de protecție a muncii – beton și metal. Totodată, elementele grafice folosite în designul magazinului duc cu gândul la spații precum ateliere sau șantiere.
Despre Armorum
Armorum, brand al Craft & Forge SRL, este unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de e-commerce dedicată echipamentelor de protecție personală și siguranța muncii. Compania reprezintă exclusiv pe piața din România unele dintre cele mai prestigioase mărci premium din piața echipamentelor de muncă precum Snickers Workwear, Hellberg, Solid Gear, Puma Workwear, Reebok Work, Dunlop, Bekina Boots.
În portofoliul de clienți se regăsesc unele dintre cele mai mari companii din România precum One United, Tehnostrade, Nuclearelectrica, Toyota Material Handling, Valmont și peste 27000 de persoane fizice și IMM-uri.