Prezentare generală a confidențialității
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

vineri, 20 iunie, 2025

Raport Foundever: Cum pot crește companiile loialitatea față de brand

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Foundever, lider global în managementul serviciilor de client experience (CX), a publicat un nou raport – The New Customer Care Playbook – care analizează factorii care-i ajută pe clienții săi să se diferențieze pe piață în condițiile unei competitivități ridicate și al așteptărilor din ce în ce mai mari din partea consumatorilor.

Foundever subliniază că loialitatea clienților nu mai este câștigată doar prin preț sau calitatea produsului, ci de întreaga experiență oferită de brand. În acest sens, compania evidențiază necesitatea unei strategii de servicii pentru clienți care să aibă centrul atenției asupra oamenilor, să fie proactivă și personalizată.

Cercetarea identifică cinci strategii esențiale pe care companiile ar trebui să le adopte pentru a fideliza consumatorii pe termen lung față de brand:

  1. Personalizare eficientă, pentru un public larg: clienții se așteaptă ca brandurile să îi cunoască și să le ofere experiențe personalizate. Acest lucru presupune utilizarea datelor și a analizelor pentru a înțelege nevoile și preferințele consumatorilor, pentru a adapta comunicarea și ofertele la cerințele lor. Foundever evidențiază importanța implementării tehnologiilor bazate pe inteligență artificială pentru a realiza personalizare la scară largă, fără a pierde componenta umană.

  2. Proactivitate și anticipare: nu este suficient să reacționezi la problemele clienților. Brandurile trebuie să fie proactive și să le anticipeze nevoile, oferind soluții înainte ca problemele să apară. Acest lucru implică monitorizarea interacțiunilor cu clienții, analiza datelor și utilizarea inteligenței predictive pentru a identifica potențiale puncte nevralgice și a oferi asistență proactivă.

  3. Experiență coerentă pe toate canalele: clienții interacționează cu brandurile prin intermediul mai multor canale și au așteptarea ca experiența să fie cât mai facilă și aibă coerență toate canalele. Aceasta presupune o abordare integrată a tuturor canalelor de comunicare (telefon, e-mail, chat, social media etc.), astfel încât clienții să poată schimba canalul fără a pierde contextul interacțiunii.
  4. Agenți autonomi, cu acces la resurse: operatorii din serviciul de relații cu clienții reprezintă imaginea brandului, iar capacitatea lor de a rezolva probleme și de a oferi o experiență pozitivă este esențială pentru fidelizarea clienților. Foundever subliniază că este foarte important ca agenții să beneficieze de instrumentele, pregătirea și autonomia necesare pentru a lua decizii și a rezolva rapid și eficient problemele.
  5. O cultură a companiei orientată spre client: fidelizarea clienților este un proces care începe din interiorul companiei. Este esențial ca organizațiile să dezvolte o cultură centrată pe client, în care toți angajații înțeleg importanța experienței oferite și sunt dedicați furnizării unui serviciu excepțional. Acest lucru presupune încurajarea empatiei, colaborării și inovației în întreaga organizație.

Este din ce în ce mai dificil pentru companii să se diferențieze și să construiască o relație de conexiune și încredere cu clientul. La Foundever studiem constant cum evoluează nevoile consumatorilor pentru că misiunea noastră principală e să sprijinim companiile în construirea unor relații durabile cu clienții lor, oferind soluții CX inovatoare și personalizate care susțin loialitatea și creșterea”, declară Rui da Silva, Country Leader la Foundever.

Despre Foundever

Foundever® este lider în domeniul customer experience (CX) la nivel internațional. Cu o echipă globală formată din 150.000 de angajați, Foundever oferă cele mai bune servicii de customer experience pentru peste 800 de branduri globale de top, majoritatea branduri din domeniul tehnologiei. Foundever oferă soluții care asigură o experiență inovatoare pentru clienți, susținută de tehnologii unice și expertiză, pentru a răspunde nevoilor operaționale ale partenerilor săi și pentru a oferi o experiență fără sincope în momentele importante.

Foundever își asistă clienții în peste 9 milioane de conversații zilnic, desfășurate în peste 60 de limbi și 45 de țări, combinând eficiența globală și amploarea operațională cu o abordare flexibilă și inovatoare, adaptată diverselor culturi. Această viziune inspirată de fondatorii companiei ajută companiile din diverse industrii să transforme experiența clienților într-una remarcabilă și unică.

Aflați mai multe pe www.foundever.com și conectați-vă cu noi pe LinkedIn, Facebook și Instagram.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Talentul, spiritul de echipă și creșterea sustenabilă – valorile celebrate la Sărbătoarea Verii AHK România

Cel mai îndrăgit eveniment al comunității AHK România, care marchează și debutul sezonului estival, Sărbătoarea Verii, s-a desfășurat anul...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor