vineri, 27 iunie, 2025

ALL, programul de loialitate premiat al Accor a atins pragul de 100 de milioane de membri la nivel global

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro
  • Un program de loialitate unic și cu o creștere accelerată, care combină sejururi la prețuri imbatabile cu experiențe exclusive
  • Acces direct la peste 5.600 de hoteluri și resorturi, 45+ branduri hoteliere de la segmentul economic până la cel de lux și peste 7.700 de pachete Limitless Experiences vândute la nivel mondial
  • Un motor puternic de rezervări și retenție care generează loialitate, excelență și impact asupra business-ului pentru proprietari, membrii echipei și oaspeți
  • Ospitalitate augmentată devenită loialitate augmentată: peste 110 parteneriate din domeniul mobilității, serviciilor financiare și entertainment pentru a aduce valoare și emoție

Accor, grup hotelier lider la nivel mondial, anunță astăzi că programul său global de loialitate și recompense, ALL, a atins pragul de 100 de milioane de membri, demonstrând atractivitatea sa și creșterea rapidă. ALL oferă acces exclusiv la camere de hotel la cele mai bune prețuri, experiențe unice și o platformă completă de rezervări, menite să amplifice experiența premium și de lifestyle atât pe durata, cât și dincolo de sejur. Misiunea sa este să crească traficul și veniturile directe pentru proprietarii de hoteluri, oferind în același timp oaspeților Accor o varietate fără egal de opțiuni și membrilor oportunitatea de a trăi cu pasiune prin recompense, servicii și experiențe diverse.

Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor, a declarat: „Suntem extrem de mândri să sărbătorim acest moment și să urăm bun venit membrului cu numărul 100 de milioane. Această realizare demonstrează forța programului nostru de loialitate, care împreună cu platforma noastră de rezervări a devenit un diferențiator puternic pentru proprietarii și oaspeții noștri. La doar cinci ani de la lansarea sa, ALL s-a dovedit a fi un atu unic în consolidarea relațiilor cu oaspeții și în loializarea clienților. Continuând inovația, ALL este în centrul strategiei noastre de ospitalitate augmentată, generând creștere incrementală pentru hotelierii noștri și pentru Grup. Cu 100 de milioane de membri și în creștere, ALL redefinește conceptul de loialitate, oferind posibilități nelimitate la fiecare călătorie.”

Cinci ani de creștere fără precedent

De la lansarea sa în 2019, ALL s-a impus ca un motor de performanță și un catalizator cheie de business, amplificând vizibilitatea brandului, implicarea oaspeților și performanța financiară pentru Grup și pentru partenerii hotelieri. 

În medie:

  • Membrii ALL cheltuiesc de peste 2 ori mai mult decât non-membrii
  • Numărul membrilor s-a dublat în 5 ani, cu 11 milioane de noi membri doar în 2024
  • Volumul de business generat prin aplicația ALL a crescut cu 45% față de 2023
  • Un sondaj din 2025 pe peste 5.300 de membri arată un scor de satisfacție de 7,8 /10

Mai mult decât un program de loialitate – o platformă globală de experiențe

ALL depășește granițele programelor tradiționale de recompense, creând un ecosistem conectat de lifestyle care transformă ospitalitatea, călătoria și divertismentul. Prin conectarea hotelurilor cu experiențele și divertismentul, ALL îmbogățește viața de zi cu zi a membrilor:

  • 7.700 de pachete Limitless Experiences vândute la nivel global, de la evenimente culturale locale până la evenimente sportive de top și concerte la Accor Arena (Paris) sau Accor Stadium (Sydney)
  • 110+ parteneriate active (turism, financiar, asigurări, retail etc.), cu alte 15 planificate în 2025
  • Integrare completă cu brandurile Accor (Raffles, Fairmont, Sofitel, Novotel, ibis, Mama Shelter, The Hoxton etc.)
  • Inițiative eco-friendly: colaborare cu Dift (11 milioane puncte donate pentru cauze sociale), programul Skip the Clean pentru reducerea impactului asupra mediului.

Aliniat cu angajamentul puternic al Accor față de sustenabilitate și ospitalitate responsabilă, programul ALL promovează activ practici prietenoase cu mediul prin inițiative și experiențe cu impact real. În 2023, ALL a încheiat un parteneriat cu Dift, oferindu-le membrilor posibilitatea de a dona punctele de recompensă pentru susținerea unor cauze importante, ceea ce a dus la o donație impresionantă de 11 milioane de puncte. Pentru a sprijini schimbarea pozitivă la nivel global, ALL a lansat și programul „Skip the Clean”, prin care membrii sunt recompensați cu puncte de loialitate pentru alegerea de a renunța la curățenia zilnică, reducând astfel amprenta de mediu a hotelurilor – economisind apă, limitând utilizarea produselor de curățenie și prelungind durata de viață a lenjeriilor și prosoapelor.

ALL este expresia promisiunii Accor: confort, valoare și emoție pentru toți, oriunde și oricând. 

Despre Accor

Accor este un grup hotelier lider la nivel global, prezent în peste 110 țări, cu mai mult de 5.600 de hoteluri și resorturi, 10.000 de restaurante și baruri, facilități de wellness și spații de lucru flexibile. Portofoliul său include aproximativ 45 de branduri, de la economic la lux, în plus față de segmentul lifestyle cu Ennismore. Programul ALL (Accor Live Limitless) este expresia promisiunii Accor atât pe durata, cât și dincolo de sejur, oferind acces la experiențe unice. Accor promovează turismul responsabil, sustenabilitatea, incluziunea, diversitatea și etica în afaceri. Fondat în 1967 și listat la bursa Euronext Paris (CAC 40), Accor are sediul în Franța. Mai multe informații:group.accor.com or follow us on XFacebookLinkedIn, Instagram and TikTok. 

Despre ALL 

ALL este platforma de rezervări și programul de loialitate al Accor. Prin all.com și aplicația ALL, clienții au acces la peste 45 de branduri Accor din 110 țări, la cel mai bun preț. Programul ALL oferă beneficii, servicii și experiențe unice, prin intermediul a peste 100 de parteneriate. Cu peste 5.000 de evenimente anuale (activități locale, masterclass-uri, turnee sportive, concerte), ALL este programul de loialitate preferat de călători. Detalii pe all.com

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

SIMAVI, companie românească de top în soluții IT și transformare digitală, susține conferința „Pilonii de dezvoltare ai județului Alba” ca partener dedicat inovării în...

Software Imagination & Vision (SIMAVI), companie românească de tehnologie cu expertiză în soluții digitale pentru administrație, educație și mediul...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor