- Brand Management a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 15 milioane de lei, mai mare cu aproape 40% față de 2023;
- În 2025, compania a derulat peste 400 de campanii pentru mai mult de 250 de branduri.
- Investiții substanțiale în dezvoltarea unei platforme online all-in-one dedicată campaniilor de publicitate offline.
Brand Management, liderul pieței de publicitate indoor din România, anunță creșterea cu aproape 40% a cifrei de afaceri în 2024, 15 milioane de lei, comparativ cu 10,8 milioane de lei în 2023. Această performanță este rezultatul creșterii volumului de campanii implementate și a bugetelor alocate de branduri pentru promovarea în centrele comerciale.
„În 2024, publicitatea indoor a generat un interes crescut, bugetele alocate crescând, în medie, cu 20% față de anul anterior. Brand Management a derulat peste 400 de campanii în cele mai importante 10 orașe din România pentru mai mult de 250 de branduri naționale și internaționale. Trendul ascendent demonstrează clar că indoor-ul devine tot mai relevant în mixul de marketing al brandurilor. Creșterea vizibilității în malluri și alte spații indoor de top a fost esențială pentru brandurile care doresc să ajungă direct la consumatori în momentul deciziei de cumpărare și când aceștia au disponibilitate crescută pentru a interacționa cu mesajele publicitare. În plus, impactul măsurabil al campaniilor derulate, reflectat în cele 130 de milioane de oportunități de vizionare, arată că indoor-ul nu este doar o completare, ci o componentă strategică în planificarea media,” a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management.
Anul trecut, Brand Management a direcționat aproximativ 90% din investiții către dezvoltarea unei platforme de ultimă generație menită să optimizeze procesele și să îmbunătățească experiența clienților. Această platformă online all-in-one simplifică implementarea campaniilor publicitare offline și contribuie, în același timp, la economisirea timpului de achizitie și a unor sume considerabile pentru brandurile care aleg să deruleze campanii publicitare prin intermediul ei.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
De altfel, până în 2030, volumul investițiilor anunțate de Brand Management va atinge un nivel de 50 milioane de lei. Până în prezent, în cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei, din care aproape jumătate au fost alocate scalării afacerii.
Strategie pentru 2025: Digitalizare și consolidare
Printre prioritățile Brand Management pentru 2025 se numără consolidarea poziției de lider pe piață, prin diversificarea colaborărilor cu furnizorii de spații publicitare și simplificarea proceselor de expunere offline. De asemenea, compania își propune să conecteze mai eficient brandurile cu publicul țintă, punând la dispoziție date demografice din studii de piață realizate anual, inaccesibile până acum, și utilizând soluții digitale care facilitează managementul campaniilor de indoor advertising.
În 2025, compania va investi semnificativ pentru a sprijini proprietarii de spații publicitare să obțină rezultate mai bune cu un efort redus și, totodată, pentru a diversifica canalele de comunicare ale brandurilor. Accentul va fi pus și pe integrarea de noi soluții digitale, precum ecranele digitale, pentru a răspunde cererii crescute din piață.
„În cei 20 de ani de activitate, am urmărit îndeaproape și am consolidat relațiile cu toți jucătorii din piața publicității indoor, pentru a crește organic procentul alocat din bugetele globale ale clienților interesați de acest canal de comunicare. Pe termen scurt, ne propunem să armonizăm și să standardizăm dinamica industriei de indoor advertising din România, iar pe termen lung, vizăm poziționarea publicității indoor ca un canal esențial și indispensabil în strategiile de marketing ale brandurilor. Prin investiții constante în tehnologie, creativitate și analiza datelor, dorim să demonstrăm că indoor-ul poate livra nu doar vizibilitate, ci și rezultate cuantificabile care să sprijine obiectivele de business ale oricărui brand ce dorește să-și crească vânzările și vizibilitatea. Ne dorim să fim un catalizator al inovației în această industrie și să contribuim la crearea organică a unui ecosistem sustenabil și eficient pentru toți partenerii implicați,” a adăugat Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.
Despre Brand Management
Brand Management a fost fondată în 2004 și este prima companie din România care oferă servicii complete de publicitate indoor la nivel național, cu peste 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business. Brand Management deservește campanii de publicitate indoor pentru companii din domenii precum IT, telecom, fashion, beauty, jewellery, banking, FMCG, gestionând bugete dedicate de peste 150 milioane lei, incluzând anul 2024.
Brand Management operează în peste 150 de locații din România (malluri, hipermarketuri, clădiri de birouri, etc.) în cele mai importante orașe. Compania asigură expunerea campaniilor de publicitate indoor în fața a peste 130 milioane de vizite pe lună, contorizate și comunicate de către locații. Aproximativ 85% dintre clienții companiei se află în portofoliu încă din primii ani de activitate.