vineri, 27 iunie, 2025

Interviu cu Dan Toma, CEO & Partner, DIFRNT: Suntem un partener strategic care investește în succesul clienților săi

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Interviu cu Dan Toma

CEO & Partner, DIFRNT

Suntem un partener strategic care
investește în succesul clienților săi

Sunteți o agenție de publicitate respectată în piață. Așa cum relevă și numele, încercați și reușiți să faceți lucrurile într-un mod diferit, “printr-un nivel de implicare și calitate umană mai greu de egalat”. Puteți să detaliați?

Ce ne face pe noi diferiți este gradul de implicare. Încă de la începutul fiecărei colaborări, ne cunoaștem partenerii, businessul acestora și mai ales situațiile cu care se confruntă. Apoi, nu acționăm doar ca un furnizor de servicii, ci ne poziționăm ca un partener strategic care investește în succesul clienților săi. Implicarea și calitatea umană sunt elementele care fac diferența. Credem că relațiile autentice și transparența totală cu clienții sunt cele care ne ajută să facem lucrurile difrnt.

Care sunt valorile și principiile pe care s-a clădit brandul DIFRNT?

La baza brandului nostru stau câteva principii clare: autenticitate, implicare, excelență și responsabilitate. 

Aceste valori ne asigură că suntem mereu sinceri cu partenerii noștri și că ne dorim să devenim o extensie a businessului lor. Excelența este standardul nostru pentru fiecare proiect, fără a face compromisuri, în timp ce tratăm fiecare buget, fiecare campanie și fiecare strategie ca și cum ar fi ale noastre.

Cum este organizată echipa voastră?

difrnt. este formată dintr-o echipă tânără, dinamică, iar structura este una flexibilă, abordarea noastră este concentrată pe colaborare interdisciplinară. Fiecare membru al echipei are libertatea să vină cu idei și să participe la procesul decizional. Întreaga echipă lucrează cot la cot pentru obiectivele fiecărui client, iar asta ne permite să inovăm și să ne adaptăm rapid. Nu ne bazăm pe ierarhie, ci și pe capacitatea fiecăruia de a prelua responsabilități și de a aduce valoare. 

Cât este inspirație și cât transpirație, în activitatea voastră?

Pentru noi, inspirația este esențială, deoarece ne completează munca. Creația și inovația sunt motorul, dar execuția impecabilă și atenția la detalii sunt cele care aduc rezultate. Îmbinăm creativitatea și strategia, oferind campanii care îmbină impactul vizual și eficiența de business.

Care sunt clienții care beneficiază de serviciile voastre? Ce deosebiri de atitudine și viziune există între companiile cu acționariat local și cele multinaționale?

Printre clienții noștri se numără companii precum Sofiaman, Optiplaza, OPTIblu, MAM Bricolaj, și Zăganu. Acestea sunt companii din sectoare diverse, de la retail la B2B. Ce am observat la companiile locale este o dorință mai mare de a crea o legătură personală cu agenția, de a simți că agenția este un partener al afacerii lor. Companiile multinaționale au o abordare mai structurată, cu procese clare și KPI foarte bine definiți. Totuși, toate companiile au așteptări mari în ceea ce privește rezultatele și inovația.

Cum ați reușit să câștigați contracte și pe plan extern?

Relațiile pe termen lung și recomandările au fost principalele punți de legătură. Am pus accent pe calitate și implicare, iar rezultatele vorbesc de la sine.

difrnt. se concentrează pe a oferi servicii personalizate, iar asta a atras și clienți din afara României, care apreciază această abordare.

Recomandarile au venit cumva natural, nu le-am cerut, ci mai degrabă ne-au fost oferite ca gest de mulțumire de clienții și colaboratorii noștri.

Cum apreciați ritmul de dezvoltare a industriei de publicitate din țara noastră?

Industria de publicitate din România evoluează într-un ritm accelerat, însă cred că mai este loc pentru o creștere semnificativă în ceea ce privește implementarea unor soluții de marketing avansate și a unor strategii bazate pe date. Încă vedem un decalaj între metodele tradiționale și integrarea completă a digitalului.

difrnt. susține această tranziție către o publicitate modernă, bazată pe rezultate și ne propunem să fim printre cei care aduc plusvaloare industriei.

Foarte multe companii private sunt și vor fi forțate să facă restructurări și să recurgă la disponibilizări. Pe de altă parte, în ultimii ani o serie de societăți și-au consolidat departamentul de marketing / vânzări, pentru a încerca să atragă noi clienți și au avut o prezență mult mai activă în mediul online. Cum credeți că va schimba tehnologia metodele clasice de lucru ale firmelor?

Tehnologia va continua să redefinească modul în care companiile funcționează. Automatizarea și AI-ul sunt deja componente-cheie în marketing, iar efectele se vor extinde în toate departamentele. Cred că tehnologia va permite echipelor să se concentreze mai mult pe strategie și creativitate, pe componenta umană, decât pe execuție și sarcini repetitive. Pentru a rămâne relevante, companiile trebuie să îmbrățișeze tehnologia și să vadă în aceasta un partener strategic.

Ce sfaturi ați da unui start-up, care dorește să-și facă cunoscute produsele și serviciile? Ce canale de comunicare sunt mai potrivite? Dar unei firme cu o vechime de 8-10 ani, așezată în piață, care dorește să își extindă portofoliul de clienți și să devină mai cunoscută de către opinia publică?

Pentru un start-up, este esențial să se concentreze pe a crea o voce unică și autentică și să folosească canale de comunicare unde poate interacționa direct cu publicul. Social media, content marketing și campanii de awareness targetate sunt printre cele mai eficiente canale. Pentru o companie stabilită, strategia se schimbă. Trebuie să valorifice relațiile existente cu clienții, să investească în programe de loializare și să își extindă portofoliul de produse prin campanii bine structurate.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

SIMAVI, companie românească de top în soluții IT și transformare digitală, susține conferința „Pilonii de dezvoltare ai județului Alba” ca partener dedicat inovării în...

Software Imagination & Vision (SIMAVI), companie românească de tehnologie cu expertiză în soluții digitale pentru administrație, educație și mediul...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor