Începând din luna octombrie a acestui an, Ioana Moldovan, ex. Corporate Sales Manager în cadrul MedLife România, devine noul Director General al SanoPass, după retragerea din această funcție a lui Andrei Vasile.
În calitate de fondator al unui start-up care a reușit să schimbe paradigma în piața de MedTech din România, el a creat o poveste de succes, atât pentru parcursul său profesional, cât și pentru o piață dominată de jucători tradiționali puternici, cu strategii solide de dezvoltare și inovație.
Andrei Vasile s-a implicat activ în modificarea codului fiscal, astfel încât abonamentele de fitness să fie scutite de taxe și să devină deductibile. Inițiativa ajută un număr tot mai mare de angajați din România să acceseze serviciile de fitness și wellness, acțiuni cu un impact major în prevenirea diverselor condiții medicale cu care românii se confruntă tot mai des.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
“SanoPass a fost primul meu start-up lansat într-o perioadă deosebit de imprevizibilă, cu puțin timp înainte de începerea pandemiei. Sunt mândru că am contribuit la crearea unui ecosistem care integrează organic servicii medicale, de prevenție, wellness și fitness, toate acestea reprezentând un cumul holistic al noțiunii de sănătate din România. Am încredere că Ioana va veni cu o perspectivă și un stil de abordare noi asupra angajamentului nostru față de inovație și față de integrarea serviciilor de wellbeing și sănătate, în timp ce eu voi rămâne aproape de companie, în calitate de Președinte al Consiliului de Administrație”, susține Andrei Vasile.
Ioana Moldovan a ocupat anterior rol pe vânzări în cadrul Royal Bank of Scotland și mai multe roluri în MedLife, ultima poziție ocupată fiind cea de Corporate Sales Manager al MedLife S.A. În tot acest timp a gestionat cu succes un portofoliu strategic de clienți atât B2C în domeniul bancar, cât și B2B în cel al serviciilor medicale.
“Experiența mea de peste 12 ani în cadrul MedLife, începând cu poziția de Account Manager și, ulterior, în ultimii cinci ani, în poziția de Corporate Sales Manager pe piața serviciilor medicale private B2B, într-un context dinamic și puternic concurențial, a reprezentat cea mai mare provocare profesională până în acest moment.
În noul rol de Director General al Companiei SanoPass, îmi propun să continui dezvoltarea afacerii prin introducerea de noi servicii în domeniul wellbeing-ului și prin câștigarea unei cote semnificative de piață a segmentului Corporate B2B. Îmi doresc să răspundem nevoilor clienților și companiilor și să reușim să ne adaptăm la nevoile actuale. Ne dorim ca cei care ne accesează serviciile să aibă parte în primul rând de o experiență plăcută. Acestea vor fi principalele direcții care îmi vor ghida activitatea în continuare și sunt mândră că am privilegiul de a lucra alături de colegii mei, o echipă dinamică, pentru diversificarea și îmbunătățirea serviciilor de sănătate și fitness din România“, spune Ioana Moldovan.
SanoPass a pornit de la misiunea de a facilita accesul la servicii de sănătate prin tehnologie în 2019, în primă fază printr-o echipă restrânsă, dedicată și încrezătoare în potențialul start-up-ului. Viziunea și inovația companiei au fost factori determinanți în obținerea unor investiții semnificative atât de la investitori privați, cât și de la două fonduri de capital de risc (Founders Bridge și Cleverage, cel din urmă reunind în jurul său nume notabile precum Wargha Enayati, Sergiu Neguț, Georgios Sofianos, Voicu Oprean și Alexandru Popescu). Astfel, s-au creat premisele extinderii portofoliului de servicii medicale, wellbeing și fitness, printr-o abordare holistică a sănătății preventive. Compania deservește la momentul actual atât clienți individuali, cât și corporate, printr-un mix optim de canale de distribuție, devenind lider de industrie și principala voce în stabilirea de noi standarde la nivelul pieței.
De-a lungul timpului, SanoPass a atras finanțări semnificative, în valoare totală de 1,5 milioane de euro de la investitori individuali, la platforme de crowdfunding (Seedblink), investitori de tip VC și parteneri strategici, precum MedLife. În 2024, cifra de afaceri SanoPass a ajuns la aproape 13 milioane de lei, iar potențialul său de scalabilitate a crescut semnificativ. Compania își propune să continue extinderea bazei de clienți, contribuind în același timp la îmbunătățirea sănătății și bunăstării comunității.
Despre SanoPass
SanoPass by MedLife este un furnizor de top al abonamentelor de fitness, dedicat facilitării accesului la un stil de viață sănătos. Cu o comunitate de peste 50.000 de membri activi și o rețea extinsă de aproape 400 de săli de fitness partenere, SanoPass oferă soluții flexibile pentru fiecare individ. Achiziția din 2022 de către MedLife a consolidat poziția companiei și a extins oferta de servicii. Angajamentul SanoPass pentru sănătate și bunăstare redefinește experiența de fitness, oferind acces la o varietate de opțiuni pentru activitatea fizică, inclusiv acces gratuit la Complexul de Natație Târgoviște.
Despre MedLife
MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.
Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.
Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.
Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementată, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.
În perioada de pandemie MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare. Compania continuă să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale în tehnologie și infrastructură. Creează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase.