- Rețeaua Carrefour Hipermarket România ajunge la 58 de unități la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multi-format;
- Clienții pot regăsi în hipermarket peste 40.000 de produse alimentare și non-alimentare;
- Prin inaugurarea hipermarketului Lujerului, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând 240 locuri de muncă
Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial Supernova din Bulevardul Iuliu Maniu 19. Astfel, Carrefour România ajunge la 58 de magazine în acest format la nivelul rețelei. Deschiderea are loc în contextul achiziției lanțului de magazine Cora de către retailerul francez. Hipermarketul a fost primul format cu care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001 și continuă să fie în poziția de jucător cheie, oferind o gamă extinsă de produse și servind toate categoriile de clienți. Extinderea rețelei se aliniază strategiei omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Bulevardul Iuliu Maniu 19, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între 07:00 – 22.00. Magazinul are o suprafață de vânzare de 7.656 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin creșterea echipei care acum însumează un număr de 240 de colegi.
Acesta dispune de 10 case tradiționale, dar și de 20 case de tip self checkout, prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele din coș.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operațiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanță strategică, cu densitate demografică, și suntem încântați să ne întărim prezența în zona de Vest a orașului. Ne propunem în continuare să devenim principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, de la producători locali”, a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.
„Carrefour România urmărește să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală. Clienții sunt încurajați să exploreze gama noastră vastă de peste 40.000 de produse, inclusiv mărci proprii recunoscute pentru calitatea superioară la prețuri accesibile. Carrefour România își reafirmă angajamentul de a deveni prima alegere a românilor pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale”, a declarat Codruța Borza, Director de magazin, Carrefour Lujerului.
Clienții au la dispoziție o selecție variată pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile:
- Produse proaspete și locale, din categoriile măcelărie și pește pregătite în propriul laborator.
- Fructe și legume de sezon de la producători locali, mici, mijlocii sau mari.
- Legume proaspete și românești, cultivate de fermieri locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști, inclusiv ardei, roșii, varză, ceapă și verdețuri.
- Produse lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători români
- Produse de brutărie, pâine și alimente esențiale (făinoase, mălai).
- O gamă variată de produse BIO pentru o alimentație echilibrată.
- Dulciuri și produse de cofetărie pregătite în propriul laborator, inclusiv prăjituri tradiționale și torturi.
De asemenea, clienții au acces la o gamă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinurile pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta, precum: Zâna Verde Sauvignon Blanc cu Pietroasa Research & Innovation Busuioaca de Bohotin, Stih Cabernet Sauvignon cu Virtuoz Feteasca Neagră. Alături de ele, sunt disponibile inclusiv vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi Vinul Cavalerului Secret Alb cu Davino Brumar Alb, Răsărit Busuioacă de Bohotin cu Zori de Roze Siel Fetească Neagră cu Etika Feteasca Neagră ), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
Totodată, magazinele oferă o gamă diversificată de produse sub marcă proprie Carrefour, cu un excelent raport calitate-preț: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Clienții pot găsi, de asemenea, produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români. Magazinul include și produse non-alimentare sub marcă proprie Carrefour, cum ar fi electrocasnice, produse de igienă, articole pentru casă și grădină, cosmetice, dar și jucării, cărți și rechizite.
Pe lângă serviciile disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.
O experiență de cumpărături completă prin Act for Good de la Carrefour
Beneficiile programului Act for Good sunt valabile în toate magazinele remodelate, inclusive în noul hipermarket de la Lujerului. În aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte AFG pentru a debloca reduceri, oferte speciale și oportunități de a sprijini comunitatea. De asemenea, clienții pot utiliza opțiunea Scan&Pay din aplicație pentru a scana și plăti produsele direct în magazin, în momentul în care iau produsele de pe raft.
Produsele din magazinul fizic sunt accesibile nu doar prin aplicația Carrefour și carrefour.ro, ci și prin platformele partenere BRINGO, Glovo și Tazz. BRINGO oferă livrare rapidă, de până la 90 de minute. Din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazin, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Totodată, secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarket, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Oferte și promoții speciale
Veștile bune ajung și în hipermarket Lujerului, clienții fiind întâmpinați cu o serie de oferte speciale, precum catalog cu oferte dedicate inaugurării sau vouchere și cupoane cadou.
Detaliile despre promoții sunt disponibile la biroul Recepție Clienți și pe carrefour.ro
Responsabilitate față de mediu și comunitate
Carrefour facilitează reciclarea ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă din țară.
Clienții plătesc o garanție de 50 de bani pentru fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” și pot recupera suma fie fizic, la casele de marcat, sau digital, prin aplicația Carrefour, scanând tichetele de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Experiență de cumpărături omnichannel
În linie cu strategia sa omnichannel, Carrefour își menține angajamentul de a deveni numărul unu pentru clienți, prin extinderea rețelei sale naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiență completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru cumpărături rapide și avantajul unui magazin de proximitate, Market, care combină prospețimea și rapiditatea și Supeco, format de tip cash & carry, care se adresează atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.