miercuri, 23 iulie, 2025

NOVELLISTA lansează Vetiver Myth, un parfum unisex fresh, inspirat de aventurile lui Marco Polo

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.
  • Formulat cu uleiuri esențiale de înaltă calitate, Vetiver Myth are o aromă fresh, combinând note de ierburi aromate cu accente picante și orientale.
  • Parfumul, inspirat de aventurile legendare ale lui Marco Polo, invită purtătorii să pornească într-o călătorie de explorare și autodescoperire.
  • Analizele brandului arată că segmentul parfumurilor unisex crește de aproape două ori mai repede decât piața totală a parfumurilor. Apa de parfum, categoria dominantă, reprezintă aproximativ 56% din vânzările totale.

Brandul de parfumuri de nișă NOVELLISTA aduce o nouă adiție colecției sale unisex: Vetiver Myth, o apă de parfum cu aromă fresh, accente picante și orientale. Parfumul, inspirat de aventurile legendare ale lui Marco Polo, invită purtătorii să pornească într-o călătorie de explorare și autodescoperire și să încerce experiențe noi.

Vetiver Myth este formulat cu uleiuri esențiale de înaltă calitate și ingrediente naturale, oferind o experiență olfactivă intensă. Compoziția, realizată de renumita parfumieră franceză Karine Vinchon Spehner, debutează cu note proaspete de ierburi aromate și note florale delicate de violetă, îmbogățite de accente picante de piper roz și ghimbir. Notele de mijloc dezvăluie o combinație seducătoare de tămâie și ceai, care tranzitează apoi către notele de bază cu aroma orientală bogată a vetiverului. Combinația senzuală de ambră și mosc adaugă profunzime și lasă o impresie memorabilă.

 

Analizele brandului arată că segmentul parfumurilor unisex crește de aproape două ori mai repede decât piața totală a parfumurilor. Apa de parfum, categoria dominantă, reprezintă aproximativ 56% din vânzările totale. NOVELLISTA oferă o colecție unică de parfumuri, inspirate din povești celebre ale literaturii și create de parfumieri renumiți din Grasse și Paris. Toate parfumurile din colecție sunt ape de parfum, răspunzând astfel preferințelor clienților.

Când am creat Vetiver Myth, ne-am dorit să realizăm un parfum atemporal, potrivit oricărui gen, care să inspire un sentiment de aventură și să fie ideal pentru purtare pe tot parcursul anului. Acesta face parte din categoria îndrăgită a parfumurilor fresh, cu note de ierburi aromate, oferind un echilibru perfect între energie și rafinament”, explică Táňa Szilágy, Brand Product Manager NOVELLISTA.

Inspirat de aventurile legendare ale lui Marco Polo, acest parfum îndeamnă purtătorii să pornească într-o călătorie captivantă în care să exploreze orizonturi necunoscute, să-și redescopere rădăcinile și să construiască relații autentice. Este un omagiu adus dorinței de a evolua personal și de a scrie propria poveste de viață unică.

NOVELLISTA urmărește îndeaproape noile tendințe, inclusiv popularitatea în creștere a parfumurilor gurmande, având în plan să se extindă pe acest segment anul viitor. De asemenea, categoria elixirurilor de parfum – cu o concentrație ridicată de uleiuri esențiale – câștigă teren, deși este încă de nișă, atrăgând tot mai mulți consumatori care caută experiențe olfactive captivante și luxuriante.

Parfumurile NOVELLISTA sunt disponibile atât în magazinele fizice Notino, cât și online, pe https://www.notino.ro/novellista/.

Despre Givet

Compania Givet, înființată în 2011, este unul dintre cei mai importanți producători de produse cosmetice și de îngrijire personală. Givet produce cosmetice premium, pe care le livrează în 27 de țări europene. Compania plănuiește să își continue expansiunea, atât în Europa, cât și în SUA și Orientul Mijlociu. În prezent, Givet deține 12 branduri exclusive, printre care KORIKA, ICONIQUE Professional, Saffee, MEDIBLANC, NOBEA, Souletto, BrushArt și UXI Beauty. De asemenea, este distribuitorul exclusiv al brandului NOVELLISTA. În sucursalele sale din Praga și Brno, compania are în prezent o echipă de 90 de angajați, pe care intenționează să o extindă semnificativ în perioada următoare. Cifra de afaceri actuală a companiei este de 14 milioane de euro, iar obiectivul este de a o tripla în 2024. Misiunea Givet este de a oferi tuturor posibilitatea de a-și îngriji frumusețea naturală cu produse eficiente și, totodată, accesibile.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Proiect de lege privind introducerea plății CASS pentru persoanele coasigurate

Autori: Corina Mîndoiu, Partener, Impozit pe venit și contribuții sociale, EY România și Bogdan Dincă, Manager, Global Immigration, EY...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor