Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză a comenzilor efectuate de utilizatori înainte de începerea noului an școlar. Astfel, rechizitele au înregistrat o creștere a comenzilor cu 75% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Cele mai comandate produse pentru școală au fost caietele dictando, în format A4 și A5, cu diverse modele și file, coperțile pentru acest tip de caiete, dar și lipiciul. De asemenea, clasamentul a fost completat de pixuri și de etichetele școlare.
Românii au ales să evite aglomerația din magazine și să comande prin Glovo rechizite. Cea mai aglomerată zi de cumpărături a fost duminică, 8 septembrie, când utilizatorii au plasat cele mai multe comenzi de produse pentru școală.
București, Constanța și Craiova, în topul orașelor cu cele mai multe comenzi de rechizite
În București, Constanța și Craiova au fost efectuate cele mai multe comenzi de rechizite școlare, orașe urmate de Timișoara și Cluj-Napoca. Totodată, cea mai scumpă comandă îi aparține unui timișorean, care a comandat produse din categoria Back to School în valoare de 400 de lei.
Utilizatorii au comandat de 5 ori mai multe flori pentru noul an școlar față de anul trecut
Și florile au fost la mare căutare în weekend-ul de dinaintea începerii noului an școlar, iar utilizatorii au comandat prin Glovo de 5 ori mai multe flori față de aceeași perioadă a anului trecut.
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.