Platforma românească FamShop, cunoscută pentru soluțiile sale de automatizare e-commerce, anunță extinderea platformei sale prin integrarea cu 2Ship, o soluție optimizată de gestionare a transporturilor și logistică.
Această colaborare promite să eficientizeze modul în care comercianții online gestionează procesele în 2024, aducând beneficii considerabile pentru afaceri de toate dimensiunile: comparații de prețuri în timp real, reguli de livrare predefinite, urmărire expedieri, actualizări de livrare, calculator inteligent de ambalare, funcționalități de pick&pack, management comenzi și retururi, e-transport integrat și acces la o rețea vastă de transportatori și curieri naționali și internaționali.
Atât FamShop cât și 2Ship investesc resurse constant în dezvoltarea soluțiilor și lucrează cu clienții pentru a înțelege nevoile actuale ale companiilor care vând pe internet. În urma experienței specialiștilor de la 2Ship, aceștia au ajuns la concluzia că fiecare comerciant online trebuie să aibă în vedere cateva aspecte care fac diferența:
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
1. Gestionarea retururilor
Se știe că retururile pot costa comercianții dublul costurilor de livrare, dar ar trebui luată în considerare și munca implicată în procesul de returnare. Deci, a avea un proces de returnare eficient și automatizat este și un avantaj competitiv.
2. Îmbunătățirea experienței clienților
Specialiștii sfătuiesc să se aleagă cea mai inteligentă cale către client. Așteptările cumpărătorilor online sunt pe cât de exigente, pe atât de instabile. Nu numai că livrarea trebuie să fie gratuită/ieftină, ci trebuie să fie, de asemenea, rapidă, flexibilă și disponibilă într- o gamă de formate diferite – de la livrare la domiciliu și la punctul de colectare, până la ridicarea din magazin. De parcă acest lucru nu ar fi destul de greu, pe măsură ce comercianții cu amănuntul intră pe noi piețe geografice, trebuie să ofere, de asemenea, o gamă complet nouă de opțiuni de livrare pentru a se potrivi preferințelor locale.
Depinde de echipele operaționale să îndeplinească aceste cerințe, obținând în același timp cea mai mare eficiență la cel mai mic cost de deservire. Retailerii au nevoie de cele mai integrate și optimizate operațiuni pentru a ține pasul cu complexitățile peisajului global de livrare de astăzi.
3. Îmbunătățirea operațiunilor
Comercianții ar trebui să se focuseze pe îmbunătățiri ale procesului logistic pentru a-l face mai inteligent și mai economic și, desigur, pentru a extinde afacerea. De exemplu calculatoare de colete, grupuri de servicii, livrări la puncte fixe, filtre tarifare, rapoarte de performanță a livrărilor, agregarea comenzilor, consolidarea expedierilor, livrări transfrontaliere, locale, sau în aceeași zi. Soluții precum drop shipping, transportatori virtuali, analiză de marfă și motoare de recomandare pot duce afacerea la următorul nivel.
Cei de la FamShop menționează că odată cu funcționalitățile proaspăt integrate cu platforma 2Ship, se vor ridica așteptările în ceea ce privește întreg procesul logistic. Funcționalitățile celor doua platforme se completează să ofere un ecosistem optim al costurilor operaționale pentru întregul proces e-commerce. Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care doresc să lucreze eficient și să scaleze fără bătăi de cap, atât pe plan național cât și internațional.