- Christian Tour și FlixBus au anunțat astăzi un nou parteneriat pentru a face vacanțele cu autocarul mai accesibile în sezonul estival
- FlixBus a lansat noi conexiuni pentru sezonul de vară spre Atena, Salonic și spre unele dintre cele mai populare stațiuni de pe litoralul bulgăresc precum Varna, Albena, Balcic, Sunny Beach, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor.
- Christian Tour: Românii călătoresc tot mai mult şi aleg destinații internaționale, sejururile în afara ţării au reprezentat 49% din vânzările din 2023
FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, și Christian Tour, cel mai mare operator turistic din România, anunță semnarea unui parteneriat prin care agenția de turism va putea oferi clienților săi călătorii pe cursele FlixBus.
Prin acest parteneriat, Christian Tour va putea adăuga o călătorie cu autocarul FlixBus ca parte din pachetul de rezervare a unei vacanțe, din oricare dintre numeroasele orașe europene deservite de FlixBus. Astfel, rezervarea vacanțelor de vară va deveni mai ușoară și mai convenabilă pentru călătorii care aleg călătoria cu autocarul.
„Ne bucurăm că prin intermediul acestui parteneriat vacanțele cu FlixBus devin și mai accesibile pentru pasagerii din România. Parteneriatul cu Christian Tour, unul dintre principalii jucători din sectorul turismului în România, este un pas important către o experiență de rezervare complet integrată, care sperăm că va încuraja oamenii să își lase mașinile acasă și să ia în considerare călătoria cu autocarul pentru vacanțele de vară. Colaborarea cu agențiile locale este esențială pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la opțiuni de călătorie convenabile ”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus pentru România și Bulgaria.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
„Colaborarea cu un brand global precum FlixBus ne permite să beneficiem de expertiza și resursele unei rețele de transport internaționale, îmbunătățind astfel diversitatea opțiunilor de călătorie oferite clienților noștri. Căutăm constant să le acoperim toate nevoile de călătorie și să le oferim cât mai multă flexibilitate, la prețuri cât mai accesibile,” a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour.
FlixBus deservește peste 100 de orașe din România și operează curse spre 15 țări din Europa
În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări. Compania este prezentă pe piața din România din anul 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 15 țări din Europa.
În luna iunie, Flix a anunțat că va începe curse cu frecvență zilnică spre destinații de vacanță populare din Bulgaria și din Grecia precum Atena, Salonic, Varna, Albena, Sunny Beach, Balcic, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor. De asemenea, cei care plănuiesc un city break vor putea călători cu autocarele FlixBus în orașe precum Sofia, Budapesta, Viena, Praga sau Istanbul.
Prețurile biletelor pentru destinațiile de pe litoralul bulgăresc pornesc de la 59,90 lei pe ruta București – Nisipurile de Aur și Balcic, în timp ce prețul biletelor spre Salonic pornește de la 91,99 de lei. Pentru rutele Timișoara – Praga sau Cluj-Napoca – Budapesta prețurile biletelor de autocar pornesc de la 252,99 lei, respectiv 138,99 lei.
Cele mai populare destinații pentru perioada verii rămân Turcia, Grecia și Bulgaria
Pentru perioada verii destinaţiile vedetă în rețeaua Chritian Tour rămân cele obişnuite, cum ar fi Turcia, Grecia, Spania, Egipt sau Bulgaria. Ca procent din vânzările tour operatorului în anul 2023, sejururile în afara ţării au reprezentat 49%, circuitele culturale peste 9%, vacanţele exotice aproximativ 17%, călătoriile individuale peste 9%, călătoriile interne peste 10%, iar serviciile turistice pe zona corporate şi bilete de avion, în jur de 6%.
„În prezent, Christian Tour poate accesa, prin intermediul platformelor sale de rezervări, peste 500.000 unităţi de cazare din toată lumea. Anul trecut, Christian Tour a deschis 13 noi agenţii în Bucureşti şi în ţară, ajungând la un total de 43 de sedii proprii Christian Tour şi 10 francize”, a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour.
Cererea de mobilitate colectivă este în creștere, iar oamenii caută din ce în ce mai mult mijloace de transport accesibile în condițiile creșterii prețurilor biletelor de avion și a carburantului. Anul trecut, 81 de milioane de pasageri au călătorit spre peste 5.600 de destinații din 43 de țări folosind serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. Numai Europa, Flix a raportat că peste 55 de milioane de pasageri, o creștere de 41% față de 2022.
Extinderea rețelei FlixBus din România în Grecia și spre mai multe destinații din Bulgaria confirmă faptul că există o cerere tot mai puternică din partea pasagerilor.
„Observăm deja un interes ridicat din partea pasagerilor români pentru destinații consacrate precum Balcic, Salonic și Nisipurile de Aur ceea ce ne confirmă deschiderea turiștilor pentru călătorii cu autocarul. Prin creșterea numărului de destinații disponibile din România sperăm să contribuim la o schimbare în modul în care oamenii călătoresc, ținând cont și de impactul asupra mediului,” a mai precizat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Sustenabilitatea tot mai importantă pentru călători și pentru sectorul turismului
Cel mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului subliniază faptul că tot mai mulți călători iau în considerare aspectele legate de sustenabilitate atunci când își plănuiesc vacanțele. În plus, în următoarea perioadă turiștii vor căuta din ce în ce mai mult un bun raport calitate-preț și vor alege să călătorească mai aproape de casă.
Alături de tren, autocarul reprezintă o alternativă mai sustenabilă față de autoturismul personal și de avion pentru cei care vor să călătorească fără griji către destinația lor de vacanță – cu un factor de emisie de 27,8 g CO2 e/pasager km, de aproape nouă ori mai mic decât cel al avioanelor (238 g CO2 e/pasager km) și de aproape șase ori mai mic în comparație cu călătoria cu mașina personală (166 g CO2 e/pasager km). La nivel local, în regiunea România – Bulgaria, în 2023, călătorii Flix au reușit să reducă 18.310 tone de CO2 călătorind cu FlixBus în detrimentul altor moduri de transport. Toate autocarele Flix (98%) din Europa sunt echipate cu cel mai recent standard de eficiență EURO VI.
Ca parte a strategiei sale de decarbonizare, Flix s-a angajat să realizeze operațiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050. Cel de-al doilea raport voluntar ESG al Flix poate fi consultat aici.
Despre Flix
Flix își propune să transforme sectorul transportului prin oferirea de soluții de călătorie sustenabile și accesibile cu autocarul și trenul în peste 40 de țări de pe patru continente. Datorită modelului său de afaceri bazat pe parteneriate și a platformei sale tehnologice, Flix, lansată în 2013, și-a stabilit rapid poziția de lider de piață pentru călătoriile cu autocarul pe distanțe lungi în Europa, America de Nord și Turcia și s-a extins rapid în America de Sud și India prin intermediul brandurilor sale FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç și Greyhound.
Flix își propune să atingă neutralitatea climatică în Europa până în 2040 și la nivel mondial până în 2050. Pentru a-și evalua progresul într-un cadru științific recunoscut, Flix a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor prin inițiativa Science Based Targets.
În timp ce Flix se ocupă de dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și extinderea continuă a produselor, partenerii de transport se ocupă de operarea rutelor. Combinația de start-up tech și companie clasică de transport a poziționat Flix ca lider, schimbând permanent peisajul global al mobilității. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.flixbus.ro/firma/presa
Despre Christian Tour
Membră a Christian Tour Holding, Christian Tour este cea mai mare agenţie de turism din România, deţinută de fraţii Cristian şi Marius Pandel. Fondată în 1997, agenţia deserveşte anual peste 360.000 de turişti din România, prin platforma sa online şi reţeaua de 53 de birouri de vânzare. În 2023, Christian Tour a realizat venituri din vânzări de peste 683 milioane lei, în creştere cu 62.08% faţă de anul precedent. Agenţia dispune de propria flotă de autocare şi contractează avioane în regim charter de la furnizori specializaţi sau de la compania aviatică AnimaWings, de asemenea membră a grupului. Din divizia de travel a grupului face parte şi cel mai cunoscut brand mondial în turism – Tui, prin German Turistik deţinătoarea francizei Tui Travel Center în România. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://christiantour.ro/despre-noi