Conferința desfășurată pe 7 iunie a reunit peste 30 de speakeri internaționali care au oferit 10 ore de prezentări inedite
Orașul Barcelona este recunoscut ca un hub al tehnologiei și inovației, acesta fiind și motivul pentru care VTEX, platforma enterprise de comerț digital, l-a ales pentru a găzdui prima ediție VTEX CONNECT EUROPE. Evenimentul a reunit lideri cu rezultate remarcabile, responsabili de transformarea comerțului digital în întreaga lume.
Cu peste 3.100 de înregistrări, reprezentanți din peste 50 de țări și peste 60 de sponsori și parteneri, VTEX CONNECT EUROPE a reprezentat un adevărat succes. Participanții s-au bucurat de peste 10 ore de conținut util și inedit, discursurile fiind susținute de 30 de experți în ecommerce din Europa. Au fost prezentate studii de caz ale unor branduri renumite care și-au transformat comerțul digital în regiune, precum OBI, Ticnova, Mars, RedCloud, Starbucks, Reckitt, Beko și LinkedIn.
„Primul eveniment VTEX CONNECT EUROPE a depășit așteptările din industrie. Cu o agendă de discursuri de calitate și cu o participare masivă a profesioniștilor din lumea comerțului digital și a retailului, ne-am îndeplinit misiunea de a dezvolta și promova un spațiu în care cei prezenți iau contact cu cele mai noi strategii și soluții de specialitate. Am reușit să conectăm ecosistemul european prin împărtășirea cunoștințelor și viziunii”, a declarat Santiago Naranjo, CRO global al VTEX.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Evenimentul a inspirat audiența prin contribuția unor lideri de renume, atât din interiorul, cât și din afara industriei. Principalul speaker a fost Carles Puyol, fostul căpitan al echipei de fotbal Barcelona, care a oferit perspective prețioase asupra importanței disciplinei și a perseverenței în activitatea profesională, pentru a reuși să depășești toate obstacolele și a cunoaște succesul, indiferent de șansele de reușită Santiago Narajo i-a înmânat distincția “Street Ball”, în semn de recunoștință a devotamentului său, nu doar pentru fotbal, ci și pentru eficiența de care a dat dovadă ca lider. Carles Puyol a adoptat valori precum integritatea, responsabilitatea și respectul, reușind să inspire noile generații din fotbal, dar și din afara lui.
Sesiunile de dezvoltarea profesională au inclus un panel în care s-a dezbătut tema echității tehnologice. S-a scos în evidență cât de importantă este acționarea în direcția echității tehnologice, definită ca acces echitabil la tehnologie, alfabetizare digitală și beneficii ale progreselor tehnologice pentru o creștere sustenabilă, dar și o inovare diversă și favorabilă incluziunii.
O altă dezbatere importantă s-a axat asupra impactului digitalizării retail-ului și felul în care a schimbat metodele operaționale, a îmbunătățit experiențele de cumpărături, a promovat strategiile omnichannel, a extins ecommerce-ul și a subliniat importanța marketplace-urilor din Europa. S-au abordat subiecte precum Live Shopping și AI, tehnologii care vor schimba industria retail în următorii ani.
„Suntem pionieri în organizarea unui eveniment care a reunit talente de top din industria comerțului digital, cu scopul de a asigura succesul pe termen lung al tinerilor profesioniști și al brandurilor din Europa. Ne dorim ca acest sector să meagă în continuare pe drumul inovației și creșterii cu ajutorul tehnologiei, al noilor tendințe și al oamenilor dedicați din domeniu”, a spus Prakash Gurumoorthy, General Manager în cadrul VTEX EMEA & APAC.
Pe lângă sesiunile de training și networking, evenimentul a avut și o zonă expozițională care a reunit peste 25 de branduri. În acest spațiu s-au făcut demonstrații ale produselor și serviciilor care ajută la transformarea comerțului pentru echipele de IT și de afaceri, oferind o experiență unică a colaborării strategice, o audiență globală și oportunități de networking.
În cadrul evenimentului din Barcelona, VTEX și-a anunțat și noile lansări și actualizări menite să eficientizeze comerțul unificat în Europa. VTEX Vision a reprezentat o serie de soluții inovatoare și actualizări, concepute pentru a ajuta afacerile să rămâne agile în timp ce inovează, optimizează și se dezvoltă, îmbunătățind astfel retenția clienților și crescând conversiile.
Strategia companiei de lansare de produse este axată pe patru direcții cheie: crearea unor experiențe compozable rapide și cu un grad ridicat de conversie, împuternicirea reprezentanților de vânzări pe toate canalele, asigurarea unei execuții mai rapide și eficiente și creșterea productivității cu ajutorul AI.
„Soluțiile VTEX le fac introducerea clienților noștri către noi audiențe și cresc rata de conversie prin modernizarea pachetelor tehnologice. În același timp, ele contribuie la reducerea costurilor de întreținere, datorită abordării noastre inovatoare și pragmatice”, a spus Santiago Naranjo.
VTEX a devenit alegerea preferată nu doar pentru companiile care intră sau se extind în UE, ci și pentru brandurile care consideră această regiune ca fiind casa lor. Este o companie cu o creștere susținută și profitabilă, demonstrată prin cifre concrete. În primul trimestru al anului, volumul vânzărilor (GMV) a atins 4 miliarde de dolari americani, o creștere anuală de 22.2%, marcând o nouă eră de creștere a retail-ului în care platforma sa de comerț reprezintă cea mai importantă investiție.
> Pentru a afla mai multe despre beneficiile platformei VTEX, accesați: www.vtex.com
Despre VTEX
VTEX (NYSE: VTEX) este platforma de comerț digital completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru organizațiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023). Pentru mai multe informații, vizitați www.vtex.com.