SBF România este un brand 100% românesc, cu o filozofie inspirată de natură. Compania se angajează să ofere clienților săi o experiență premium prin produse atent selectionate, pregătite, păstrate și livrate până la consumatorul final.
În portofoliul de produse SBF România se află diverse tipuri de ciuperci, precum (hribi și gălbiori) și fructe de pădure, alături de legume proaspete sau congelate, atent selecționate și provenite exclusiv de la producători locali. Obiectivul SBF România este de a promova un stil de viață echilibrat prin consumul de produse sănătoase, gustoase și hrănitoare, iar compania își propune să ofere o experiență culinară deosebită clienților săi.
SBF România lansează o nouă gamă de produse: Risotto
SBF România își diversifică oferta de produse prin lansarea unei noi game de risotto pe piața din România. Această gamă include Risotto gata de gatit ce poate fi pregatit în doar 18 minute. Fiecare produs Risotto are deja un mix cu ingredientele necesare pentru preparare, avand 5 sortimente premium:
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
- Risotto Cu Hribi Și Șofran
- Risotto Cu Sparanghel
- Risotto Cu Hribi
- Risotto Cu Galbiori
- Risotto Cu Craite Și Lamaie
Prin lansarea acestor sortimente, SBF România vrea să ofere o experiență culinară unică, atât prin rafinamentul gustului, dar și prin rapiditatea de preparare.
Distribuția B2B
SBF România nu se limitează doar la comercializarea directă către consumatori finali, ci își extinde și distribuția către parteneri în regim B2B. Astfel, compania oferă atât produsele disponibile pe site-ul său, precum și o gamă largă de produse en-gross. Printre acestea se numără produse cum ar fi nuci, hribi, gălbiori și o varietate de fructe de pădure, inclusiv zmeură, afine, mure, merișoare și vișine.
Un aspect semnificativ al activității SBF România este extinderea pe piețele internaționale. Prin furnizarea en-gross în țări precum Germania, Italia, Ungaria, Austria, Elveția și Spania, compania își consolidează poziția pe plan internațional și contribuie la promovarea produselor românești în afara granițelor țării.
Despre SBF România
Înființată în 2011, această companie originară din Bihor s-a concentrat pe producția și distribuția de ciuperci, fructe de pădure și legume proaspete sau congelate, iar în anul 2018 s-a înregistrat oficial ca marcă. Pe parcursul anilor, au adăugat în portofoliul lor și produse precum paste cu trufe albe, sosul de trufe și miezul de nucă.
De asemenea, SBF România oferă oportunități pentru cei interesați să devină distribuitori ai produselor sale, extinzându-și rețeaua de distribuție. Prin acest program, compania își propune să ofere șansa comercianților din diverse regiuni să colaboreze cu SBF România, să promoveze și să comercializeze produsele sale pe piețele locale. Astfel, resellerii pot beneficia de calitatea produselor, de diversitatea portofoliului SBF România și să contribuie la popularizarea acestora în comunitățile lor respective.