Companiile își motivează și destresează angajații prin cadouri dulci
Odată cu finalul pandemiei și mai ales în 2023, companiile au demarat o serie de strategii în scopul întoarcerii la birou a angajaților și asigurării unui mediu de lucru prietenos pentru aceștia. Astfel, departamentele de HR au început să organizeze și alte evenimente inedite, care să îi motiveze și să-i relaxeze pe angajați, pe lângă binecunoscutele teambuilding-uri sau team dinners.
Printre acestea se numără și cele de tip choco-bufete, organizate periodic, timp de o oră sau două, în zonele de recepție ale companiilor sau în cele de servire a mesei.
Potrivit unor evaluări făcute de Chocolissimo, în 2023 a crescut numărul unor astfel de evenimente cu circa 200% față de 2022, iar pentru 2024 se prevede organizarea lunară a unor activități de acest tip.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei)
30 septembrie 2025: Next Generation Business Finanțări; Digitalizare; Fiscalitate.
3 octombrie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Cluj – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
16 octombrie 2024: Forumul de management și reciclare a deșeurilor – Ediția a V-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Ziua ciocolatei la birou, remediu pentru combaterea stresului angajaților.
Conceptele creative privind organizarea de evenimente dulci vin de obicei din partea organizatorului și furnizorului de ciocolată.
“Zilele trecute, am organizat Choco Flowers Day @the office, eveniment în cadrul căruia am amenajat choco-bufete cu specialități din ciocolată cu motive și gusturi florale.
De asemenea, am lansat și conceptul Choco loves Coffee Day @the office, unde vedete sunt pralinele din ciocolată cu gust de cafea, servite alături de cafea de specialitate”, a declarat Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România.
Evenimentele cu ciocolată sunt preferate de companii din domenii ca: banking, construcții, farma și beauty. Centrele comerciale mari apelează și ele la producătorii și furnizorii de produse din ciocolată premium personalizate, cu ocazia organizării de campanii punctuale de activare pentru brand-urile de lux din incintele lor. La astfel de activări, se organizează preponderant bufete de ciocolată tematice, în acord cu conceptul și campania de brand respectivă.
Cadouri cu ciocolată pentru cei ce se pensionează.
Pe lângă evenimentele cu ciocolată organizate de companii pentru angajați, în sediile corporate sau în locații de evenimente, fidelizarea și motivarea personalului se face și prin cadouri dulci ce conțin diverse produse din ciocolată premium. Astfel de cadouri sunt dăruite de sărbători ca 1 și 8 martie, Paște și Crăciun, dar și cu alte ocazii celebrate în companii.
“Avem cereri diverse pentru realizarea de cadouri personalizate, pentru momente speciale ce au loc în companii ca: întoarcerea unui angajat din concediul de creștere copil, aniversarea unui număr de ani în companie, bun-venit pentru noii angajați, atingerea anumitor obiective de către un angajat sau echipe. De asemenea, companiile au început să ceară cadouri cu ciocolată premium pentru marcarea momentelor când cei care ies la pensie își iau <la revedere> de la colegi”, a mai spus Aura Oprea.
Companiile își fac abonamente pentru livrarea de ciocolată premium.
Gusturile celor ce se ocupă în companii de beneficiile oferite angajaților s-au diversificat și rafinat în ultimii ani și în privința cadourilor personalizate. Astfel, câștigă tot mai mult teren beneficiile oferite sub formă de abonamente cu ciocolată premium. Unele companii își fac abonamente la furnizorii de ciocolată, care le asigură periodic pentru angajați diverse sortimente de praline cu mix-uri și gusturi speciale, care nu se găsesc în comerțul de masă.
“De asemenea, în sezonul rece avem multe solicitări pentru Hot Chocolate Day @the office, fie cu prezența echipei noastre, fie în sistem self-service. Companiile își fac abonament pentru livrarea de ciocolată caldă și comandă regulat pentru angajați”, a adăugat Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România.
Chocolissimo a luat ființă în anul 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi compania deține două fabrici, una în Polonia și una în Belgia și operează în mai multe țări europene că producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă. Produsele Chocolissimo sunt create in ciocolaterii tradiționale din Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția și chiar Madagascar și Australia, de maeștri ciocolatieri cu experiență, după rețete traditonale bine păstrate.
Chocolissimo înseamnă pasiunea pentru ciocolată prin explorarea tradițiilor vechi de secole, de producție a ciocolatei veritabile. Chocolissimo propune pieței corporate din România produse de o calitate superioară, cu gust desăvârșit și într-o prezentare impecabilă. Colecțiile companiei au la baza ciocolata premium, cele mai bune și cele mai aromate ingrediente naturale și o deosebită atenție la detalii, pentru crearea și furnizarea unor cadouri personalizate unice.
Chocolissimo oferă peste 300 de produse din ciocolată, produsă manual în ateliere tradiționale: praline, ciocolată de băut, fondue de ciocolată, tablete turnate manual și aromate cu ingrediente inedite, trufe și fructe în ciocolată. Fiecare produs Chocolissimo este plăcere pură, servită cu emoții sincere și senzații puternice.
Detalii despre produsele premium Chocolissimo, la:
- Website: https://chocolissimo.ro
- E-mail:
Comenzi website – corporate@chocolissimo.ro; + 40 76 10 61 397
Comenzi B2B – contact@chocolissimo.ro ; + 40 725 711 970
- Facebook: https://www.facebook.com/chocolissimoRo
- Instagram: https://www.instagram.com/chocolissimo_romania/
2032communication este singura agenție de comunicare și PR din România care se adresează exclusiv antreprenoriatului feminin. Echipa este formată din experți seniori în strategie și comunicare, cu experiență în presa de televiziune, comunicare corporativă și brand PR. Pentru serviciile de social media, lucrăm cu specialiști tineri și creativi.. Cu un portofoliu divers și o echipă de specialiști talentați, 2032communication este dedicată consolidării și promovării imaginii clienților săi în mediul de afaceri. Fondată în 2017, 2032 communication este o agenție care inovează și oferă, în fiecare an, produse unice pe piața de PR.