Sistemul hibrid de lucru, un ”favor” pe care angajatorii îl făceau unor categorii de angajați până prin 2019, s-a transformat după pandemie în normalitate: companiile au constatat că eficiența nu scade iar nivelul de satisfacție al angajaților care muncesc chiar și parțial din confortul propriei locuințe a crescut. Sub influența acestor factori, trendurile în materie de design interior s-au modificat foarte mult iar anul 2024 a adus cu sine schimbări destul de importante, schimbări ce reflectă nevoia de confort și funcționalitate atât acasă, cât și la birou. Cu alte cuvinte, angajații sunt atrași de spații office care amintesc de confortul și intimitatea propriei locuințe, de un spațiu cu atmosferă relaxată de cafenea mai degrabă decât de birourile rigide și reci.
Există mai multe lucruri pe care o companie le poate face pentru a crea spații de birouri elegante și intime care să ”vorbească” pe limba angajaților dar care să păstreze un look profesional: vopsirea pereților în culori puternice și calde în combinație cu texturi diferite, utilizarea unor materiale ca lemnul sau piatra și nu în ultimul rând alegerea unui mobilier office confortabil, cu personalitate, în detrimentul mobilei de serie.
Mobila office la comandă este soluția cea mai bună pentru a acoperi nevoile angajaților unei companii care deși își doresc spații comune cu un aer relaxat și o atmosferă de bar, nu sunt dornici să renunțe la biroul personal pe care îl folosesc ori de câte ori au task-uri ce necesită concentrare. Cu ajutorul mobilierului executat la comandă se pot crea zone comune propice lucrului în echipă dar și zone individuale intime chiar și într-un open space.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Un alt avantaj al mobilei la comandă este acela că un producător serios poate să execute mobilierul în funcție de designul stabilit de client și în culorile care se potrivesc cel mai bine atmosferei ce se dorește a fi obținută. În plus, un producător de mobilă office la comandă îți poate pune la dispoziție piese de mobilier pe care nu le vei găsi în magazinele de specialitate. Un astfel de articol este panoul fonoabsorbant mobil care permite utilizatorului să modifice spațiul office în funcție de nevoile sale specifice. De exemplu folosind acest tip de panouri, un spațiu poate fi transformat temporar în două încăperi separate pentru ca ulterior, prin îndepărtarea panourilor, să fie readus la dimensiunea și destinația inițială. Astfel de panouri pot fi comandate de aici .
Continuăm lista de avantaje ale mobilierului la comandă cu unul dintre cele mai evidente dintre ele și anume: mobilierul office la comandă se va adapta perfect din punct de vedere al dimensiunilor în spațiile în care urmează să fie așezat. Mai mult, alegând mobila la comandă clientul are libertatea de a modifica dimensiunile mobilierului și de a se abate de la dimensiunile standard. Astfel, cei ce doresc să creeze spații de lucru comune ce amintesc de o cafenea sau un bar, pot comanda birouri înalte, cu dimensiuni atipice sau blaturi de bar, de exemplu.
În cazul mobilei la comandă, personalizarea mobilierului office poate merge până la cele mai mici detalii: de la numărul de etajere și sertare și până la accesorii cum sunt tipul de feronerie sau mânerele ce urmează a fi montate. Ca urmare, cei ce aleg mobilierul la comandă nu trebuie să ezite să ceară tot ceea ce consideră că este necesar. Un producător de mobilă la comandă care se respectă are în spate oameni specializați în proiectarea mobilierului office, profesioniști a căror misiune este aceea de a găsi soluții pentru clienții lor.
Cei interesați să pună în operă un anume design în materie de mobilă pot apela la serviciile Moff , un producător de mobilă la comandă care, deși propune piese de mobilă office ce pot fi personalizate, este specializat în lucrul după proiectele clienților săi.
Mobilierul la comandă ce crează o anumită atmosferă nu este util doar pentru angajații curenți ci servește și ca o carte de vizită pentru viitorii angajați ai companiei dar și pentru partenerii de afaceri pentru că reflectă grija față de cei ce muncesc în cadrul companiei, dorința angajatorului de a crea o atmosferă confortabilă și este totodată un semn de prețuire față de cei ce muncesc cu sau pentru compania respectivă.