luni, 27 octombrie, 2025

CGS România: 90% dintre angajații care urmează programe interne de mentorat avansează în carieră

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Computer Generated Solutions (CGS) România, centru de excelență și liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), își consolidează angajamentul față de dezvoltarea personalului său prin intermediul programelor de mentorat și dezvoltare a carierei. Mai mult decât atât, inițiativa pornită pe plan local încă din 2015 a fost deja extinsă și către alte subsidiare al companiei, în Israel, Chile, India și Statele Unite ale Americii.

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România:

Programul de mentorat, lansat în 2015 sub formă de program-pilot, nu este doar o inițiativă formală, ci o experiență autentică de învățare reciprocă. Mentorii, colegi cu experiență și povești de succes în cadrul CGS România, devin ghizii inspiraționali pentru mentees lor, oferindu-le un cadru deschis pentru a explora, înțelege și crește în carieră”.

Conform afirmațiilor sale, an de an, programul de mentorat atrage un număr important de angajați în urma unui proces intern de înscriere și selecție, 90% dintre aceștia finalizând cursurile și având posibilitatea de a promova în carieră. Mai mult de atât, programele de metorat pot fi desfășurate chiar și de către angajații care lucrează 100% remote.

Mentorii, în principal manageri cu experiență în companie, investesc timp și expertiză pentru a ghida și inspira angajații mai tineri – mentees. Aceștia sunt persoane cu potențial, fie că sunt la începutul carierei lor profesionale sau în căutarea unui impuls decisiv.

Programul depășește granițele unui simplu proces de mentorat. Este o comunitate în care se împărtășesc idei, se deschid orizonturi și se construiește o rețea de încredere, în cadrul căreia mentees-ii pot apela oricând, chiar și în afara acestui program, la cunoștințele, resursele și sfaturile mentorilor lor. Toate acestea duc nu doar la angajați mai bine pregătiți profesional, ci și o cultură organizațională solidă și coeziunea echipei.

Pe lângă expertiza mentorilor, programul oferă angajaților înscriși în program acces la resurse valoroase – de la curricula internă personalizată și până la articole și studii recomandate de mentorii lor, creând astfel o platformă holistică de învățare. Prin intermediul acestui program se creează legături profesionale, o rețea organică de cunoștințe și experiență colectivă, care stă la baza unei echipe de management valoroase.

Programul nu numai că facilitează o conduită managerială unitară, dar promovează, de asemenea, abilitățile de gestionare a conflictelor și promovează cultura companiei privind împărtășirea informațiilor. Această abordare strategică asigură nu doar coeziunea internă a echipei, ci și capacitatea de a răspunde rapid la schimbările din piață, menținând totodată o viziune solidă asupra obiectivelor organizaționale. Astfel, programul nu se rezumă doar la o etapă temporară de mentorat, ci devine fundamentul unei evoluții durabile și a unei conduceri eficiente în cadrul companiei.

De altfel, și studiile internaționale arată importanța programelor de mentorat, mai ales în companiile cu peste 100 de angajați. Astfel, conform statisticilor*, cca. 23% dintre angajații care întră în astfel de programe vor avea șansa de a evolua mai rapid în carieră. De asemenea, 9 din 10 angajați care au un mentor se declară mai fericiți la locul de muncă. Mai mult de atât, programele de acest tip reduc anxietatea și cresc încrederea atât a mentorului, cât și a mentee-ului.

* https://chronus.com/blog/benefits-of-mentoring-programs

Despre CGS România

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume. Computer Generated Solutions a primit trofeul de aur Stevie® Awards 2021 pentru vânzări și customer service la categoria „Centrul de contact sau Furnizorul de servicii de outsourcing al anului”. Compania americană a primit pentru a doua oară trofeul de aur în cadrul Stevie® Awards.

 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT revista CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Exim Banca Românească asigură exporturile Maschio Gaspardo România

Exim Banca Românească și Maschio Gaspardo România derulează un parteneriat strategic prin care banca, în calitate de Agenție de...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni