Prezentare generală a confidențialității
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

vineri, 11 iulie, 2025

Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali și organizează prima Convenție Națională a Filierelor de produse

Evenimente Club Antreprenor

Mircea Fica
Mircea Ficahttps://www.clubantreprenor.ro/
Fondator Revista Club Antreprenor & clubantreprenor.ro

Cu ocazia primei ediții a Convenției Filierelor Auchan, eveniment ce a reunit marți, 27 februarie, zeci de producători agroalimentari români, retailerul a prezentat evoluția proiectului de filiere din ultimii 5 ani, principalii piloni ai acestuia, precum și planurile de dezvoltare pe termen lung.

În cadrul evenimentului, au fost discutate atât beneficiile oferite producătorilor locali colaboratori, precum și consumatorilor care pot regăsi pe rafturile magazinelor Auchan produse autohtone, cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft.

Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, retailerul a dezvoltat până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în diverse categorii alimentare: de la legume și fructe, carmangerie, băcănie, ouă, pește, lactate, unele dintre acestea Bio, numărul acestora urmând să ajungă la 100 până la finalul acestui an.  

În calitate de promotor al unei agriculturi sustenabile, regenerative, și din dorința de a aduce la raft cât mai multe produse românești, începând din 2019, Auchan a pus bazele unui program de filiere proprii.

Filierele Auchan reprezintă colaborări pe termen lung cu producători locali, prin care retailerul pune la dispoziția clienților produse românești cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft, produse responsabile, de o calitate excepțională și cu un gust autentic, cultivate și obținute cu respect față de consumul de apă și de bunăstarea animalelor. 

86 de filiere de produse românești au fost dezvoltate deja în categorii de produse precum legume, fructe, pește, ouă, carne, băcănie, etc., fiind disponibile în toată rețeaua de magazine. Aceste produse sunt dezvoltate alături de fermieri și agricultori care cultivă fructe și legume sau care cresc animale, cu respect față de mediu, oameni și animale, în conformitate cu etica Auchan.

Majoritatea produselor provenite din filierele de legume și fructe dețin certificarea internațională Global G.A.P. În plus, Auchan pune un deosebit accent și pe respectul acordat lucrătorilor. 

Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Retail România:

„Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft. Aceasta face parte din misiunea Auchan de a ajuta oamenii să trăiască mai bine, să mănânce mai sănătos, protejând planeta, un proiect în parteneriat cu producătorii români, în continuă dezvoltare”.  

În cadrul primei ediții a Convenției Filierelor Auchan, coordonatorii proiectului au prezentat informațiile generale despre dezvoltarea produselor de filieră, principalele beneficii pentru furnizori și consumatori, precum și planurile pe termen lung. De asemenea, o atenție deosebită a fost alocată și componentei de comunicare, compania exemplificând cum sunt promovați furnizorii și produsele de filieră pe toate canalele Auchan și în mass-media. 

Evenimentul a continuat cu o prezentare asupra componentei de calitate a produselor de filieră și despre modul în care se realizează auditurile necesare și ce înseamnă procesul de trasabilitate controlată de către Auchan.

Nu în ultimul rând, retailerul a adresat producătorilor prezenți și un mesaj important cu privire la decarbonizare și la ce tip de acțiuni se pot adopta astfel încât amprenta asupra mediului și amprenta de carbon să fie reduse. O serie de invitați speciali, respectiv producători care sunt deja furnizori pentru filiere Auchan, au urcat pe scenă pentru a împărtăși experiența de lucru, povestea lor și beneficiile de care se bucură în calitate de furnizor de filieră Auchan. 

Filierele aduc beneficii atât clienților, care regăsesc pe rafturile tuturor magazinelor Auchan gusturi românești, autentice, la un raport corect calitate-preț, cât și fermierilor și producătorilor, care dispun de o mai mare predictibilitate a cantităților de produse care vor fi livrate, având în Auchan un partener de încredere, care îi ajută să se dezvolte, contribuind în același timp la dezvoltarea economiei locale. 

Ionel Burzo, livada Natural Impex, Cincu, filiera de mere Auchan:

„Am început colaborarea în 2014. La început, în primii doi ani, am livrat 100 de tone, iar în prezent cantitatea noastră s-a multiplicat. Livada noastră se întinde pe 32 de hectare, fructele sunt cultivate cu atenție deosebită și îngrijite pe tot parcursul anului astfel încât clienții să se poată bucura de cele mai aromate și delicioase fructe. După sezonul de cules, merele se sortează, sunt ambalate în lădițe și pregătite pentru a fi livrate către Auchan”.

Dacian Badea, reprezentant al Fermelor Ecologice Silvania, în cadrul Convenției Filierelor Auchan:

Auchan este unul dintre principalii noștri clienți, ne oferă siguranță, ne ajută să căpătăm și încredere, ne promovează și ne ajută să ne facem cunoscuți în întreaga țară. Consider că Auchan este locul de întâlnire al celor care gândesc la fel, atât producători de alimente sănătoase, ecologice, așa cum suntem și noi, cât și clienți care caută aceste alimente sănătoase pentru familiile lor

Ana Liliana Totoianu, reprezentant Galina Bio Eggs:

Colaborarea cu Auchan a început în 2021, am vrut să fim furnizori Auchan, avem încredere în ei, iar consumatorii trebuie să aibă încredere în produsele noastre, care sunt 100% bio și certificate de Ecocert. Pentru noi, în calitate de furnizor, principalele avantaje ale acestui parteneriat constă în continuarea relației cu Auchan, în predictibilitatea oferită, precum și în faptul că lucrăm cu un partener cunoscut și respectat.

Auchan sprijină economia locală și producătorii români, iar peste 90% din produsele de la raft provin de la companii din România. Mai mult, peste 900 de articole marcă proprie sunt realizate în România, cu producători locali. De altfel, Auchan a dezvoltat și gama proprie La Masă în România, care se adresează tuturor celor care apreciază gusturile autentice românești și celor care caută să pună pe mesele familiilor cât mai multe produse autohtone. Gama este alcătuită din peste 100 de produse realizate după rețete tradiționale, din ingrediente naturale, la un preț accesibil. 

Despre Auchan România 

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. Auchan România a reconfirmat anul acesta titlul de „Angajator de top”, obținând pentru al doilea an consecutiv certificarea Top Employer. 

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

Junior Achievement: Elevii își dezvoltă competențele pentru viitorul profesional prin proiectul educațional „Construim meserii”

Ajuns la cea de-a treia ediție, proiectul educațional „Construim meserii”, inițiat de Junior Achievement  în colaborare cu Carmeuse, a...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor