joi, 11 septembrie, 2025

Happy Advertising: Black Friday 2023, creștere de 30% a vânzărilor pentru magazinele online

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Happy Advertising: Black Friday 2023 va fi un real succes pentru anumite business-uri. Estimăm o creștere de 30% a vânzărilor anul acesta față de anul trecut

Multe dintre magazinele online reușesc să vândă în ziua de Black Friday sau în cele câteva zile de promoții cât vând în 1-2 luni normale.

 Ediția Black Friday 2023 va aduce rezultate spectaculoase, cu o creștere de 30% a vânzărilor online în acest an față de anul trecut, potrivit estimărilor Happy Advertising, una dintre principalele agenții de marketing digital din România. De asemenea, este estimată o creștere de până la 50% a coșului mediu de cumpărături în această perioadă față de o perioadă fără promoții.

Astfel, multe dintre magazinele online reușesc, ca în ziua de Black Friday sau pe întreaga perioadă de promoții, să înregistreze vânzări totale cât în 1-2 luni normale.

“Credem că ediția Black Friday 2023 va fi una spectaculoasă, cu rezultate mult mai bune față de anul trecut, în condițiile în care multe magazine online au început deja campaniile de reduceri. De altfel, consumatorii români își păstrează bugetele pentru promoțiile de Black Friday, iar anul acesta campaniile de reduceri având loc pe o perioadă mult mai lungă, de peste o lună de zile, estimăm o creștere de 30% a vânzărilor în campania de Black Friday față de anul trecut. În mod special, ne așteptăm ca și în acest an Black Friday să fie un real succes pentru business-urile care au știut să negocieze prețurile cu furnizorii astfel încât la clientul final promoția de preț să fie una considerabilă”, explică Alex Filoti, fondator Happy Advertising.

Florin Pețu (stânga) și Alex Filoti (dreapta)

Cele mai multe achiziții sunt așteptate pentru categoriile vacanțe, fashion, electronice, electrocasnice, IT, mobilă și decorațiuni, pentru care de altfel magazinele online au pregătit cele mai mari stocuri de produse. Este estimată o creștere a valorii comenzii medii cu până la 5%, potrivit calculelor Happy Advertising, la ediția de Black Friday din 2023 fiind un focus special pe produse alimentare și servicii.

“De la an la an tot mai multe companii intră în hora reducerilor de Black Friday, prin urmare vedem promoții și reclame nu doar la produse clasice, cum sunt televizoarele și telefoanele mobile, ci și la produse alimentare și o gamă largă de servicii. De asemenea, în ultimii ani utilizatorii sunt din ce în ce mai atenți la cum evoluează prețurilel produselor și, de aceea, magazinele online fac eforturi să fie cât mai transparente cu acest aspect. Față de anul trecut observăm o creștere a apetitului consumatorilor pentru a face achiziții online și o adopție din ce în ce mai mare a comerțului online în randul populației din România. Totodată, utilizatorii au o plajă din ce în ce mai mare de produse și servicii din care să aleagă deoarece piața este în continuă dezvoltare, în România în momentul de față existând peste 117.000 de magazine online”, punctează Florin Pețu, Managing Partner Happy Advertising.

Totodată, pentru a susține creșterea vânzărilor, magazinele online au alocat bugete de promovare a ofertelor de Black Friday cu de până la 10 ori mai mari față de anul trecut, în medie între 10.000 și 100.000 euro. Cele mai mari bugete sunt alocate campaniilor de performance (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads). Pe lângă creșterea vânzărilor, magazinele online investesc în promovare și pentru creșterea bazei de clienți pe care apoi să o acceseze cu alte produse și promoții.

Despre Happy Advertising

Happy Advertising este una dintre principalele agenții de marketing digital din România. Fondată în 2009, compania a adunat de-a lungul timpului peste 1.000 de proiecte, atât locale, cât și internaționale și gestionează anul bugete de peste 2 milioane euro anual. În 2015 a pus bazele departamentului de digital. Printre principalele servicii oferite se numără: SEO, PPC, media buying, dezvoltare web, art și branding, consultanță, pentru industriile ecommerce, retail, pharma, automotive. Prin clienții agenției se află Bilka, Inmedio, IPSO Agricultură, Arval și alții.

Urmărește-ne:
- 23 septembrie 2025: Gala Club Antreprenor (Gala aniversară, 5 ani de la apariția revistei) -Inscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Gala Club Antreprenor – ediția a XXIII-a - Înscrie-te acum! - Bilete online -Gala Club Antreprenor Ediție Aniversară 5 ani de la lansarea revistei Club Antreprenor
- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

TechAngels – 1 milion de euro investiții directe în S1 2025, cu accent pe startupuri noi și tehnologii emergente

Investiții directe ~ 1.000.000 euro în startupuri tech în S1 2025* (1) 17% dintre investitori...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Înscrie-te ACUM - Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA -Gala Club Antreprenor 23, Ediție Aniversară, 5 ani Revista CA