- Eveniment de reinaugurare marcat prin tranșarea unui ton Bluefin de peste 300 kg
METRO România a modernizat și extins raionul de pește din cadrul magazinului METRO Băneasa, o investiție prin care compania își consolidează poziția de partener de top pe piața produselor proaspete, de calitate superioară. În acest fel, antreprenorii din industriile ospitalității și comerțului tradițional vor avea la dispoziție produsele de care au nevoie pentru a fi performanți.
METRO Băneasa, aproape 20 de ani
De aproape două decenii, raionul de pește METRO Băneasa a servit cu excelență comunitatea locală, devenind un etalon al calității și prospețimii în domeniu. În urma modernizării, raionul de pește are acum un spațiu transformat, mai generos și mai bine echipat, care răspunde cu succes cererii crescute pentru o varietate amplă de pește proaspăt, fructe de mare și preparate de specialitate. Prin redimensionare și noile dotări, METRO a optimizat toate procesele, de la recepție și depozitare, până la tranșare, pentru a asigura un flux constant de produse proaspete și de calitate înaltă.
Noul raion are cele mai noi echipamente și tehnologii de display, aliniate tendințelor și normelor internaționale, și oferă servicii specializate de filetare și calibrare, adecvate bucătăriilor profesioniste. Cu aprovizionare de trei ori pe săptămână, la METRO Băneasa sunt procesate peste 30 de tone de pește și fructe de mare săptămânal, astfel încât raionul oferă o diversitate impresionantă și opțiuni pentru toate gusturile.
Evenimente - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:
17 iunie 2025: Future Energy Europe Summit, Ediția a V-a
17 iunie 2025: Gala Club Antreprenor
27 iunie 2025: Pilonii de dezvoltare ai județului Alba – mediul de afaceri, autoritățile locale, sistemul universitar și învățământul profesional dual
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP
Adrian Ariciu, CEO METRO România:
”Această investiție evidențiază angajamentul nostru față de inovație în sectorul HoReCa, prin îmbunătățirea experienței clienților și a comunităților pe care le deservim. Modernizarea raionului de pește de la METRO Băneasa stabilește noi standarde pentru industrie, oferind produse de calitate superioară, din surse controlate”.
Ton Bluefin de 307 kg
Pentru a marca modernizarea raionului de pește, METRO Băneasa a adus un ton Bluefin de 307 kg, care a fost tranșat de către directorul magazinului, Adrian Rotariu, cu ajutorul a cinci Chefi cunoscuți – Chef Ștefan Popescu, Chef Iulian Olaru, Chef Florin Ivan, Chef Cătălin Petrescu, Chef Gică Pavel, în prezența unui public format din profesioniști din HoReCa și comerțul tradițional. De altfel, doar anul acesta METRO România a oferit restaurantelor din industria ospitalității cinci exemplare de ton Bluefin, de 203kg, 383kg, 374kg, 284kg și 307kg, cele mai mari și impresionante exemplare aduse vreodată în România.
Peștele proaspăt de la METRO Băneasa este disponibil viu sau tranșat, de captură sau de acvacultură. Variază în funcție de sezon și include o gamă largă de specii, de la somon și doradă, până la ton și pești de apă dulce sau sărată. Raionul găzduiește și specii speciale cum ar fi Mahi-Mahi sau Meru și oferă o gamă completă de fructe de mare.
Gestionat de o echipă dedicată de 11 colegi, noul raion de pește asigură un mediu de lucru mai eficient și plăcut.
Despre METRO
METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți.
În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le fie livrate.
De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și, prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității.
Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.metroag.de.