vineri, 27 iunie, 2025

România ratează încă o șansă de promovare la târgul de turism de la Paris

Evenimente Club Antreprenor

Redacția
Redacțiahttps://www.clubantreprenor.ro/
Club Antreprenor dezvoltă cultura antreprenorială care se evidențiază prin varietatea activităților sale, inclusiv site-ul, revista și evenimentele de business.

Deși are cel mai mic număr de turiști străini din Uniunea Europeană, după ce a ratat și participarea la cel mai mare târg de turism din lume în primăvară, România absentează cu stand național și de la târgul de turism B2B de la Paris

Asociația Incoming Romania, alcătuită din tur operatori specializați în incoming (primire de turiști străini în țară) consideră că România a ratat o mare șansă de promovare turistică pe piețele franceză și europeană prin neparticiparea cu stand național la târgul de turism de la Paris – IFTM Top Resa 2023, târg dedicat profesioniștilor din turism, de tip business-to-business, organizat ca în fiecare an în perioada 3-5 octombrie 2023.

În fiecare din aceste zile, de la 09:30 la 19:00, tur operatori din întreaga lume își prezintă ofertele. Vizitatorii sunt doar oameni de turism: agenți de turism, oficiali, hotelieri, profesioniști, studenți, profesori, jurnaliști, oameni de afaceri. Târgul este organizat cu spații pentru standuri naționale și regionale, dar și pentru firme, operatori de incoming, croaziere, turism sustenabil, turism de afaceri.

Deși în târg se vorbește puțin și sporadic și românește, prin participarea ca vizitatori profesioniști sau în structuri internaționale de incoming a unor membrii ai asociației Incoming Romania, din nefericire, România ca destinație nu este prezentă.

Menționăm că momentul era unul favorabil promovării țării noastre având în vedere campania de publicitate pentru destinațiile din România efectuată pe autobuzele turistice din Paris în perioada Campionatului Mondial de Rugby din Franța, pentru că avem o nouă ambasadoare a României la Paris – activă susținătoare a destinațiilor României, la București s-a deschis de curând un mare centru francofon, la TV5 rulează filme de promovare a României turistice, în Franța există o mare simpatie și solidaritate pentru România și Polonia în contextul războiului din Ucraina iar în România sunt prezenți soldați francezi.

Credem că am irosit încă o mare oportunitate de a fi mai activi pe piața franceză și de a ne regăsi în mai multe cataloage de turism.

În acest context Asociația Incoming Romania cere guvernului și Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului să urgenteze înființarea Organizației Naționale de Management al Destinației România ca Organizație de Promovare Turistică a României pentru a profesionaliza și eficientiza acest proces.

Urmărește-ne:
- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT CLUB ANTREPRENOR 12 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -Transavia SA Fragedo

Ultimele Știri

eLog intră pe piața din România cu un nou spațiu de depozitare și birouri în CTPark Bucharest North

CTP consolidează hub-ul logistic din București cu un nou client internațional în sectorul ambalajelor pentru retail CTP, cel...
- Advertisement -TermeneRO Informații firme Verifică asociații și administratorii oricărei companii
- Advertisement -Ziarul Pozitiv RO
- Advertisement -Abonament anual 12 luni la Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -Evenimente business afaceri 2025 Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv
- Advertisement -oferta publicare articole copywriting content marketing online SEO Club Antreprenor Ziarul Pozitiv

Mai multe articole ca acesta

- Abonează-te la revista de business Club Antreprenor -ABONAMENT 12 luni Club Antreprenor